Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj

Rock Shox

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
10883 hozzászólás a témában

#6161
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.854 hozzászólás

Nekem nyáron volt ilyen problémám a SID-emmel egy szervizelés után. Elvittem egy másik szervízbe és ott azt mondták, hogy nem töltöte fel rendesen az elõzõ szerelõ olajjal a telót és ezért nem volt csillapítás, és ezért koppant fel. Mióta jól megcsinálták, azóta -6-ban is remekül mûködik, attól eltekintve, hogy az új, igen merev Mavic kerekem össze vissza csavarja szegényt.



Ez már jobb 5let, csak az a furcsa hogy bent a lakásban nem produkálja. Ha a csillapítás lefele elengedné az olajat a külsõ szárban, akkor nem csak a végén nem lenne csillapítás, hanem lent is "koppanna" az olajon és nem mozogná ki a rugóutat.:chin:

Lementem a pincébe és meggyötörtem a villát, 75mm-t tudtam kipaszírozni a 100ból a bringa mellett állva, a kormányon ugrálva.

#6162
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.854 hozzászólás

nekem az volt a gondom a rebaval, hogy hidegben szinte egyaltalan nem mozgott pedig telre tetettem bele higabb olajat is. legjobb, ha elviszed nagygeneralra, szetszedik es akkor ugyis kiderul, ha valami gebasz van a tomitesekkel, egyuttal higabb olaj is dukalna ilyen idoben.


A villát én szervizeltem, eddig normál hõmérsékleten semmi gond nem volt vele. A gyári olajat lecseréltem motorexre használatbavétel után 2-3hónappal. A csillapításban 5W, a többi helyre 15W olajat töltöttem.

#6163
Barnabás_CC

Barnabás_CC

    vendég

  • fórumtag
  • 211 hozzászólás

Tegnap voltam terepen -6°C-ban, és furán mûködött a Rebám. Az út végén ha kiemeltem az elejét, akkor kikoppant, még akkor is, ha amúgy baromira lelassítottam a visszautat. Szóval minden állásnál olyan volt, mintha kirugózás végén elmenne a csillapítás. Volt másnak is ilyesmi tapasztalata?

Nekem nyáron volt ilyen problémám a SID-emmel egy szervizelés után. Elvittem egy másik szervízbe és ott azt mondták, hogy nem töltöte fel rendesen az elõzõ szerelõ olajjal a telót és ezért nem volt csillapítás, és ezért koppant fel. Mióta jól megcsinálták, azóta -6-ban is remekül mûködik, attól eltekintve, hogy az új, igen merev Mavic kerekem össze vissza csavarja szegényt.
Üdv. Barnabás

Colors Budapest Hostel


#6164
gakos

gakos

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 947 hozzászólás
nekem az volt a gondom a rebaval, hogy hidegben szinte egyaltalan nem mozgott pedig telre tetettem bele higabb olajat is. legjobb, ha elviszed nagygeneralra, szetszedik es akkor ugyis kiderul, ha valami gebasz van a tomitesekkel, egyuttal higabb olaj is dukalna ilyen idoben.

#6165
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Talán elfáradt az olaj vagy koszos lett (ami szinte lehetetlen) vagy elengedte valamelyik o-gyûrû az olajat (mondjuk ilyenkor egyáltalán nem lenne csillapítás) vagy egyszerûen nem bírja a hideget, nem ilyen hõmérsékletre tervezték.


A sebesség mindent megold.

 


#6166
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.854 hozzászólás

Nézd meg a kamrákban a nyomást, ha a pozitívból átmegy egy kis levegõ a negatívba (vagy fordítva) elõfordulhat hasonló.


Nem eresztett se át, se ki. Alap, hogy ellenõrzöm a nyomást. Valami más oka lehet a dolognak.

#6167
LiLZs2

LiLZs2

    vendég

  • fórumtag
  • 123 hozzászólás
Sziasztok, azt le tudnátok nekem írni, hogy a Boxxer world cup / team / race / ride között mi a külömbség, valamint ebbõl mennyit érez egy rider? (Igazából 2004-es vagy régebbi modelbõl is érdekelne, ahogy az idei is).
Nem hiszem el még 1*, hogy mindig félnem kell mert aki félve ember az csak félember.

#6168
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.065 hozzászólás

Tegnap voltam terepen -6°C-ban, és furán mûködött a Rebám. Az út végén ha kiemeltem az elejét, akkor kikoppant, még akkor is, ha amúgy baromira lelassítottam a visszautat. Szóval minden állásnál olyan volt, mintha kirugózás végén elmenne a csillapítás. Volt másnak is ilyesmi tapasztalata?


volt. ellenõrizd a +/- kamrákban a nyomást.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#6169
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Nézd meg a kamrákban a nyomást, ha a pozitívból átmegy egy kis levegõ a negatívba (vagy fordítva) elõfordulhat hasonló.


A sebesség mindent megold.

 


#6170
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.854 hozzászólás
Tegnap voltam terepen -6°C-ban, és furán mûködött a Rebám. Az út végén ha kiemeltem az elejét, akkor kikoppant, még akkor is, ha amúgy baromira lelassítottam a visszautat. Szóval minden állásnál olyan volt, mintha kirugózás végén elmenne a csillapítás. Volt másnak is ilyesmi tapasztalata?

#6171
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
nem kell rögtön rosszra gondolni Gábor;):D

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#6172
savanyugabi

savanyugabi

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.707 hozzászólás
tedd be ;-)

#6173
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
jött egyik haveromnak egy dart 2-es.hát csúnya is, elsõre nyomogatva nem is mozog, még valami fura hangot is kiad...
háát majd kiderül milyen lesz.holnap beteszem neki.

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#6174
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.014 hozzászólás
csere tutira macerás, hõkezeléssel csinálják, de hátha kicserélik a becsúszó-váll-nyakk kombót...

nekem kb 6 éve volt olyan gondom, hogy egy jet t2-ben kellett nyakat cserélnem. meg is csinálták vmelyik szakszervízben, de egy idõ után elforgott a nyak ami elég balesetveszélyes volt...végül esztergályos keresztapámmal megperselyeztük a vállat és utána már jó volt. szal csak óvatosan a nyakcserével! mindenképp csak akkor engedd, ha hõkezeléssel tudják csinálni!!
__________________

#6175
kimy

kimy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 600 hozzászólás
Hi! Az én torámon (318 U-Turn) is hajszál pontos, bár ha macerás a csere, vagy nem állapítják életveszélyesnek, akkor nem erõltetném...

#6176
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.014 hozzászólás
g'bor: megnéztem szomszédom toráját, az övében hajszálpontosan lent van az aljáig. úgyhogy lehet, hogy tényleg jobb ha cseréled, bár valószínû emiatt nem fog eltörni, de azért mégis l1en má normálisan összerakva azért 3mm az sok!
__________________

#6177
savanyugabi

savanyugabi

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.707 hozzászólás
szétszedtem/öszeraktam azt a dart3at, ami egyenlõre a bicómba került...
Háát...
lábakban nulla kenõolaj,szimmeringek porszárazak,rugón kb két bagolyköpetnyi avas zsir...
ja: u-turn, meg a csilli kupakjai mûanyagok.há nemtom. csillapításban ~70ml olaj volt...
nemcsoda, ha kinyírják 2 hónap alatt ezeket az olcsó telókat

Telenyomtam szilikonzsírral,meg kapott 5w oilt,~90ml-t.
Asszony alatt biztos kúl lenne, alattam kicsit kolbászka.Remélem, a tavaszt túléli, aztán hátha tojik vmit a nyúl...egy torát kiizzadhatna

#6178
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.014 hozzászólás
g'bor szomszédomnak is torája van, megnézem és leírom ;)
__________________

#6179
g'bor

g'bor

    vendég

  • fórumtag
  • 173 hozzászólás
Kössz a segítséget, sztem nem cserélem. Mindenesetre majd megkérdezem a csávót aki be fogja szerelni.

#6180
SanDiablo

SanDiablo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 443 hozzászólás
Esetleg a legközelebbi bringaszervízben mondhatnak vmit. De ha jól emlékszem a villanyakaknak van egy kis peremük. Talán a Toránál kicsit mélyebben van a fészke és ezt látod hibának.
"Aki embernek hitvány, az magyarnak alkalmatlan." Tamási Áron
Durung forever!