Jelentkezz be Regisztrálj

V. Mátra Mountain Bike Maraton - 2006
#121
Írta 2006. augusztus 31. - 14:54

Kocsim van, az végülis nem gond, hogy nem a pálya mellett ébredek.
Race, no Rest!
#122
Írta 2006. augusztus 31. - 13:54

Ha valakiknél még van 1 szabad hely, sürgõsen jelezze! Köszi!
Henger elvileg van pont egy szabad hely, de az Parádon, és a kocsik azok tele vannak. Tehát neked kell eljutni oda, meg reggel fel 15km Mátraházig :] Ha kell akor szólj és felhívom az illetékest, hogy áll e még az üres hely.
#123
Írta 2006. augusztus 31. - 11:21

"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#124
Írta 2006. augusztus 30. - 23:45

Viszont szállásom még nincs.
Ha valakiknél még van 1 szabad hely, sürgõsen jelezze! Köszi!
Race, no Rest!
#125
Írta 2006. augusztus 30. - 15:32

:'(
Piros Judy TT rugóm izibe cserélném puhára (ez a legkeményebb, thx for elõzõ tulaj), de esélyten 1 óráyni körbetelefonálás után.
Meg fogok halni! (De agyrázkódás tuti...)
ne legyél ilyen puhány!
többen merev villával tolják, õk nem sopánkodnak. mondjuk nem is normálisak, az biztos:)
#126
Írta 2006. augusztus 30. - 12:47


Lehet már új teló lesz Mátrán... remélem, mert a mostanival nem kéne menni...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#127
Írta 2006. augusztus 30. - 12:03

#128
Írta 2006. augusztus 30. - 09:05


(fityisz...:lol1:)
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#129
Írta 2006. augusztus 30. - 09:00

Megnéztem a köves szakaszok arányát, belevettem a várható nedvesség tartalmát az utaknak, és az jött ki, hogy az ideális guminyomás 23°C-on 3,56bar lenne. Persze ez is változik a hõmérséklet változással egyenes arányban, de azt akár a verseny reggelén is utána lehet számolni ha a számokat behelyetesítjük a megfelelõ másodfoku egyenletbe.
#130
Írta 2006. augusztus 30. - 06:42

#131
Írta 2006. augusztus 29. - 20:41

Milyen most a pálya állapota?
20% nedves aszfalt
40% félszáraz aszfalt
40% száraz aszfalt
5% 30%-os nedves köves
15% 43%-os nedves köves
30% 56%-os száraz köves
50% 79%-os száraz köves
35% 50%-os nedves földes
65% 51%-os száraz földes
45% nedves dózer
55% félszáraz dózer
3% nedves füves
95% félszáraz füves
ilyen volt ma 20.00.-kor
most ugye jobb?
#132
Írta 2006. augusztus 29. - 20:27

#133
Írta 2006. augusztus 29. - 17:29

Az elõzõ üzenetem kicsit olvashatatlan lett, ezért újra leírom. Szóval akivel mentem volna, lecsúszott a nevezésrõl, úgyhogy most elég nehezen tudnék lejutni. Tehát keresek valakit, aki Budapestrõl jön kocsival, és van nála hely. A benzin pénzbe természetesen beszállnék. A telefonszámom: 06-20-921-30-17, de még ide is benézek.
#134
Írta 2006. augusztus 29. - 13:40

Piros Judy TT rugóm izibe cserélném puhára (ez a legkeményebb, thx for elõzõ tulaj

Meg fogok halni! (De agyrázkódás tuti...)
Ma már muszi lesz mennem 1 kört, Bükk óta nem ültem a montin...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#135
Írta 2006. augusztus 29. - 13:31

A pályára már homályosan emlékszem, de arra igen élénken, hogy a végén már vártam a célt

na jó versenyzést mindenkinek, én idén kihagyom!
#136
Írta 2006. augusztus 29. - 12:29

A szénégetõktõl induló 30km-es hosszútáv hurka:
Hosszú bitumen gurulás, majd kõzuzás szerpentin lefele, egy hegy fel-le, utána kemény ördögoldal szerû mászás Stkeresztre, majd le és mégegyszer ugyanez (ezt nem találtam meg), utána le egy völgybe és fel Stlászlóre (amit itt találtam az brutális volt), és onnan sárga jelzésen Galyatetõre. Ez a szakasz egy izgalmasan-kistányérosan hullámos ösvény, ami helyen eldurvul és meredekké válik (ide létrát is lehet vinni). Galyatetõrõl lágyan kanyargós erdei száguldás vissza kisközépi táv pályára.
Azért tetszik a MM pályakijelölése a mert a három táv egyben három nehézségi szint is. A rövidtáv családias szintmentes, a közép barátságos dimbes-dombos, és így az összes keménység a hoszzú 30km-es kitérõjére maradt.
#137
Írta 2006. augusztus 29. - 09:27

http://img.tar.hu/cu.../25434878.jpg#3
#138
Írta 2006. augusztus 29. - 08:39

Hátha híg sár/folyékony föld lesz.

Továbbra is kérdezem, hogy van-e valakinek hosszútávhoz szinttérképe???
#139
Írta 2006. augusztus 28. - 22:07

#140
Írta 2006. augusztus 28. - 20:50

Szerintem hasonló a Bükk marci középtávhoz. Ugyanolyan gyors pálya. Legbrutálisabb mászás rögtön az elején fel Kékesre (közép és hosszútávnak) onna gurulás és a következõ hosszú mászás középtávon a cél elõtti utsó öt kilcsi melybõl három aszfalt kettõ technikás erdei út hidacskával vízmosásokkal köves mászással de végig tekerhetõ. E két szaksz között meg lehet repeszteni és 30as átlagot nyomni. Rövidbe nincs Kékesmászás hanem pár kilcsis gurulás után kiér az erdészeti aszfaltútra onnan lehet neki küldeni egésszen a 24es útig ahol jön az utsó öt kilcsi.Sziasztok!
Én parázok, nem tagadom. :scared: Bükkmarci óta nem ültem csak az outimon.
Erõnlét: mínusz, súly: plusz (a négyzeten). Kérdésem eccerû: középtáv mennyire brutál, mondjuk egy Bükkmarcihoz képest?
köszönettel, parej
ps. elméleti kérdésemnek csak annyi a gyakorlati haszna, hogy fel tudom magam készíteni a több kilométeres tolásra.
Hosszútáv meg ezeken felül még felmegy ajándéként Galyatetõre.
No para, hugomnak (Hápi Hugi feliratú rajtszámmal startol) ez lesz élete elsõ maratonja és a rövidtávot ígyekszik mielõbb lenyomni. Az idén kezdett tekerni és tegnap felmászott Kékestetõre kétkeréken.
Szervezõk ha olvassátok: az utsó két kilcsin van sok keresztbedõlt fa ami nem lenne gáz, ha át lehetne menni rajta de van olyan amin alig bírtunk átmászni négykézláb a csacsival.
"A kerékpáros nem az autós ellensége, hanem olyan autós, aki már megtette az elsõ lépést a jó irányba!"(Karlovitz K.)
Rákosmente KerekSE;