
tolni nem kell, mert mászás az bizony nincs benne emberes, max szétrázni fog
bár azt sem tudom, melyik távon indulsz...pl rövidtáv az full országút
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
Rühellem mikor a nyeregcsõvel keverik össze; én nem írtam ilyet.
Rugós Nyereg. http://img.tar.hu/mc...mg/24529169.jpg
Igen, hallottam iylet hogy a capa keményecske, az én Judym is eléggé az, piros rugó van benne, nem tudom milyennek számít, csak azt tudom hogy rohadt kemény
.
Szerintem felesleges már ennyire elõre parázni. Rugós nyeregcsõ szerintem értelmetlen, akkormár egy normális nyereg. Túlfújt gumi megint felejtõs, mert elpattog és sodródik. Hátra ne 100g-os belsõt tegyél ha félsz h. felütöd.
Nekem fekete-sárga Explorer lesz elõl-hátul, csikön belsõvel, és szerintem puha telókkal fogom küldeni. Nem hinném hogy a verseny az igazán szopatós részeken menne, ahol inkább csak kõ van és köztük egy kis föld is néhol.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
Na mi végigküldtük a középtáv nagy részét (ami vicces, mivel nem is indulok, de érdekelt a pálya), nem vészes, simán lehet mindenhol 40-50 körül csapatni lefelé. Nem kövesebb, mint pl a Zemplén. Össztelóval meg még tekerni is lehet, szóval okés. Ami nem tetszett, az a vége - mivel utálok leszállni...az még oké, hogy a fejnagyságú kövek között bukdácsolok felfelé egy 10%-os emelkedõn, meghogy egymás után gázolok fatörzseken, de amikor egy teljes fa, ágakkal meg minden, hever keresztbe, az már sok...utálok leszállni, s egy helyen muszáj volt. Speciel alatta lehetett átkúszni. De talán kitakarítják. Hiányoltam a "terminátor" mászást - gyakorlatilag végig közép- és nagytányér. Egyébként voltak sárfoltok, amiket lusta voltam kerülgetni, szóval most jó posványos lett a verda. Aki meg parázik a kövek miatt, annak ajánlok egy HHH edzõkört, ahhoz képest a Mátramarci kispályás.
Gyuri bá;
A nyomvonalról meg annyit, hogy 50-es tempónál a kékesrõl lefelé a "nagykövesen", megnézem, hogy hogyan tud bárki is nyomvonalat váltogatni - én sodródtam ahová a lejtõ beterelt. Nem állítom, hogy merevgéppel nem lehet megnyerni, de azért adni fog a hátnak rendesen.
Mellesleg esõ és sár lesz, jobb ha hozzászoktok. Hiszen maraton vagy mi.Na most ennek a függvényében hozzatok magatokkkal 2.0-nál nagyobb gumit, ahogy gyurri87 javasloja, s majd tolhatjátok végig, ugyanis a Mátra sara ragadós. Nekem pl ma, az 1.95-ös szééépen 2.5-ösre hízott egyes szakaszokon. Én idén az összes maratonom 1.7-essel zúztam végig. (-Zemplén)
Ja, még1...ti láttátok mivel ment pl a tavalyi rövidtáv elsõ 5 helyezettje? (bocs ha csak 4...) Megsúgom...1.5-ös (meg 1.3-as) SLICKkel. Valamelyiken még pici bordák is voltak. (valami Conti túragumi asszem)
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
Talaj vagy a hegy miatt?
gondoltam már beleolvasok ebbe a topicba is..Kíváncsi vagyok mikor kezdõdik a rossz idõ miatti parázás és a sárgumi kérdés
Nekem még nem volt össztelós gépem, de a merevfarúnak is megvan a maga elõnye, kirázódik a vesehomok. Egyébként lehet olyan nyomvonalat találni, hogy csak egy-egy rövid szakaszon okoznak gondot a kövek. A köves út viszont nem olyan saras, ennek is van elõnye. Nekem egyszerûbb a képlet, mivel nincs nagyobb számú külsõ készletem, megyek azzal ami van esõben, homokban, kövesen.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám