Nem tudom, ki mennyire számolt utána, de ha egy az egyben össze akarnád rakni a gyári gépet, úgy 550-600 ezerre jönnél ki. Szal mindenképpen megéri az árát. A magyar hegyekre ideális bringa, és ha ugrálsz, nem is kell bele jobb teló a dirtjumper 3-asnál. Mondjuk ne tévesszen meg, ha a boltban megnyomkodod, és nagyon jól mozog, mert kell azért még keményíteni rajta. Ha leugrasz 2mnél magasabbról, azért összekoppan nagyon hamar, és a csuklód leszakad, szal én mindenképpen keményítenék rajta, egy dolog, hogy úgy viszont nem mozog olyan szépen. Persze mivel levegõs az is jó, ha a fogas aljában felfújód, felmész a hegyre, leugrod, amit akarsz, aztán ha akarsz tovább menni, sec perc alatt leereszted, és máris nem olyan rázós a pálya.
a vázzal kapcsolatban:
Nagyon jó rövid felépítésû bicó, manuálra és streeteléshez is ideális, meglepõen könnyû kihúzni az elejét, és kiemelésnél nem is ül annyira össze a segge...persze egy kis rugókeményítés hátul sem árt. Nem szar a rugóstagja egyáltalán, csak jobb azért valami állítható csillapítású, gyorsaságú taggal menni szerintem, mert be tudod akkor állítani mindíg a szerint, mit csinálsz vele éppen. Egyébként szerintem ugráláshoz ideális az alap csillapítás-beállítása. Tudsz vele pumpálni, és a kidobókat sem nyeli el...
Na tömören ennyi, ha van még kérdésetek, írjatok...