Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Salzkammergut Trophy | Bad Goisern
Started by
adamm
, 2003. June 02. 22:25
#1741
Posted 2006. June 16. - 23:28
Hali!
Ha valakihez beférnék, akkor én is mennék, mert haverom nyert egy nevezést és õ nem tud menni.
Pénzügyekben biztos meg tudunk egyezni, csak tényleg szóljon valaki ha van hely. (többnapos-túrázgatósban is benne vagyok)
Ha valakihez beférnék, akkor én is mennék, mert haverom nyert egy nevezést és õ nem tud menni.
Pénzügyekben biztos meg tudunk egyezni, csak tényleg szóljon valaki ha van hely. (többnapos-túrázgatósban is benne vagyok)
#1742
Posted 2006. June 16. - 20:53
Üdv. Tavaly sikerült végignyomnom nagyon tudom ajánlani más dimenzió mint itthon mind a szervezés mind a frissitõ pontok ellátottsága meg minden.
#1743
Posted 2006. June 16. - 10:51
A versenyközpont környékén kerestek a többiek,de csak zsálloda van már az eleve húzósabb,és nem utolsó sorban nem tudunk fõzöcskézni bringát szerelgetni.A lényeg,hogy apartman kellene vagy magánszállás,de eddíg még nincs.Kb 10-en vagyunk ha jól tudom,de nem én szervezem,én csak megyek
Te egyedül jönnél?
Te egyedül jönnél?
#1744
Posted 2006. June 16. - 10:32
Ez engem érdekel
Tok felajánlani autós szálltást is. 2 bringa 3 ember. Hány fõ lenne? kerítek szállást. Hol kerestetek eddig szállást? GArda-ra is elég last minuteban lestt szállás, 4 fõnek 50 euró, per nap
Tok felajánlani autós szálltást is. 2 bringa 3 ember. Hány fõ lenne? kerítek szállást. Hol kerestetek eddig szállást? GArda-ra is elég last minuteban lestt szállás, 4 fõnek 50 euró, per nap
Vigyázat! Nagyfeszültség!
evvagyokén,
#1745
Posted 2006. June 16. - 10:20
Szia,mi úgy tervezzük,hogy megyünk,de a szállás elég kritikus pontja a dolognak,mert eddig ugyanis nincs!No jól ellevelezgetek magammal
Kérem, ha valakit érdekel a dolog több napos megoldásban jelentkezen, mert szállást, nevezést intézni kéne sos.
10-én indulnánk,és egész héten túrázgatnánk a környéken.
#1746
Posted 2006. June 16. - 09:38
No jól ellevelezgetek magammal
Kérem, ha valakit érdekel a dolog több napos megoldásban jelentkezen, mert szállást, nevezést intézni kéne sos.
Kérem, ha valakit érdekel a dolog több napos megoldásban jelentkezen, mert szállást, nevezést intézni kéne sos.
Vigyázat! Nagyfeszültség!
evvagyokén,
#1747
Posted 2006. May 29. - 23:23
Vigyázat! Nagyfeszültség!
evvagyokén,
#1748
Posted 2006. May 29. - 22:41
Szép jó napokat.
Bár még igen sok idõ van, de gondoltam megoszthatnánk a tapasztaltokat (szállás ötletek, miegymás). Én még nem voltam a Salzkammergut Trophy-n, de idén szeretnék menni.
(ha van már ilyen topik, akkor elnézést, de én nem találtam meg).
www.salzkammergut-trophy.at
Bár még igen sok idõ van, de gondoltam megoszthatnánk a tapasztaltokat (szállás ötletek, miegymás). Én még nem voltam a Salzkammergut Trophy-n, de idén szeretnék menni.
(ha van már ilyen topik, akkor elnézést, de én nem találtam meg).
www.salzkammergut-trophy.at
Vigyázat! Nagyfeszültség!
evvagyokén,
#1749
Posted 2005. July 22. - 22:18
[quote name='biczaj
Az árak..
nevezés:32 E
szállás 3nap 31,40 E(2éjj)
Szombathely-Bad Goisern -autóval 3óra a km ert pontosan nem tudom-nekem azt hiszem 6ezerre jött ki /fõ a benzin..
Mindenképp megéri,,a jövõ évi elhatározásom is megszületett a 220km-es távra..semmi pénzért nem hagynám ki..[/QUOTE']
Nekünk drágább volt, mert szállást csak a legvégén kezdtünk el keresni - ócsó hely nincs ilyenkor ugye. Nevezés 40 € (50-10, ha chipet visszaadtad), szállás 30€ / éjszaka (mondjuk elég deluxe-volt...kajával stb), benzin kb 8000 HUF / fõ. Azaz egy külföldi maratont 40.000 alatt össze lehet hozni (nyilván nem 1 napra kell kimenni, hanem 4-5-re legalább...), ami nem kevés, de felejthetetlen mintis élményt ad. De jövõre engem is izgat a Salzkammergut, remélem nem egy idõpontban lesz, szóval majd szervezõdjünk, hogy egy jó kis magyar csapat jöjjön össze odakint.
Az árak..
nevezés:32 E
szállás 3nap 31,40 E(2éjj)
Szombathely-Bad Goisern -autóval 3óra a km ert pontosan nem tudom-nekem azt hiszem 6ezerre jött ki /fõ a benzin..
Mindenképp megéri,,a jövõ évi elhatározásom is megszületett a 220km-es távra..semmi pénzért nem hagynám ki..[/QUOTE']
Nekünk drágább volt, mert szállást csak a legvégén kezdtünk el keresni - ócsó hely nincs ilyenkor ugye. Nevezés 40 € (50-10, ha chipet visszaadtad), szállás 30€ / éjszaka (mondjuk elég deluxe-volt...kajával stb), benzin kb 8000 HUF / fõ. Azaz egy külföldi maratont 40.000 alatt össze lehet hozni (nyilván nem 1 napra kell kimenni, hanem 4-5-re legalább...), ami nem kevés, de felejthetetlen mintis élményt ad. De jövõre engem is izgat a Salzkammergut, remélem nem egy idõpontban lesz, szóval majd szervezõdjünk, hogy egy jó kis magyar csapat jöjjön össze odakint.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1750
Posted 2005. July 22. - 21:51
De tudjátok mi a duuuurva?
Hogy ezek a vadállatok (az élmezõnyben) szombaton még Salzkammergutban nyomták, aztán vasárnap még egy kis Dolomiti Superbike bejátszott...élvezetek hajszolása, vagy mi.
http://www.dolomitis...=news&NEWS=1984
Hogy ezek a vadállatok (az élmezõnyben) szombaton még Salzkammergutban nyomták, aztán vasárnap még egy kis Dolomiti Superbike bejátszott...élvezetek hajszolása, vagy mi.
http://www.dolomitis...=news&NEWS=1984
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1751
Posted 2005. July 20. - 12:27
Na de milyen képeket csináltál..õk meg csak bámultak lefelé..
Óvakodj a részeg AutóStohl !!!
#1752
Posted 2005. July 19. - 22:57
Persze, www.dolomitisuperbike.com. (logikusan ) Érdemes megnézni elég sok kép is van. Kár hogy idén ütközött a Salzkammerguttal.
Egyébként én is gyakran láttam idétlenül bámuló arcokat, ahogy visszaelõztek fotózás során... De hát adjuk már meg a módját, lefeljebb bukunk vagy 50 helyezést.
Egyébként én is gyakran láttam idétlenül bámuló arcokat, ahogy visszaelõztek fotózás során... De hát adjuk már meg a módját, lefeljebb bukunk vagy 50 helyezést.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1753
Posted 2005. July 19. - 16:07
#1754
Posted 2005. July 19. - 15:56
Képeket még találtok rólunk ha beírjátok a rajtszámokat: 19-Pósfalvi Tamás(200km)
739-Fritz Olivér(100km) 158-Koller Szilárd(200km) 564(100km) Én
739-Fritz Olivér(100km) 158-Koller Szilárd(200km) 564(100km) Én
Óvakodj a részeg AutóStohl !!!
#1755
Posted 2005. July 19. - 15:44
Kíváncsi vagyok milyen volt. Ha kaptak a versenyzõk abból, ami minket csapott a Dolomiti Superbike-on, akkor elég zordon lehetett...
Nálunk nem volt ilyen zordon idõ esõ volt bõven elötte-utánna de a verseny alatt a mi távunkon jó volt az idõ.. 12-15fok.. persze ez csak 100km-es távomra igaz..mert a 200asok reggel 5,6 körül mentek nekik reggel igen hideg lehetett...
a versenyrõl annyit, hogy rosszat még a legnagyobb rosszindulattal sem lehetne mondani, egyeltalán semmit, még a rosszmájuak se találnának semmit...tehát na
A versenyrõl:
Kezdjétek talán itt:
http://www.firstfoto...=&gesamt_zeilen=
Néhány kép a verseny helyszínrõl..
Amiért mindenképp érdemes tehát elmenni az az amit láttok, egy igen szép helyen megrendezett verseny,, jó hangulat,és a totális kikapcsolódás..
Szerintem mindenképpen érdemes hosszabb idõre elmenni, és beleépíteni a versenyt a nyaralásba, mert nem fogsz tudni anélkül hazajönni, ha végigtekered a versenyt, hogy bizonyos részeire nem látogatnál el újra..Én még tök fáradtan is a tájat nézegettem, és mivel nem siettem sehova:) volt idõ pl azon a sziklafalon ami képeken több helyen szerepel elidõzni és nézegetni-ez persze azzal jár hogy az Osztrákok hülének néznek, vagyis biztos megkérdezik hogy jól vagy-e,,a hülének nézés akkor következik amikor elmondod, hogy nézed a kilátást..
De nálam a verseny célja nem is a legjobbidõ volt, hanem a táv teljeítése becsülettel..és kikapcsolódni..
A 100km azért elég kemény volt-8óra alatt tekertem végig..4000m szint..
1300m a legmagasabb tetõ ahova feltekertünk..
Itt is minden óramû szerint zajlott a rajtszámátvételtõl a célig..
Mindent adtak amire csak szükség lehet.. mindenre gondoltak.. Powerbar hegyek... még kis tubusos olaj is volt, ha eléhezik a láncod.. quarana tabletta hogy jobban bírd --minden!!
az útvonal-nagyoon változatos, sár, kavicsos, beton, múrva minden volt..kisebb barlangszerûségek, sziklafalak oldala,,,
A felfelék olyanok voltak hogy önkéntelenül is mindig a felvonót kerestem,, de persze bicajt-tólni senkit nem láttam, így még eszembe se jutott nekem se..talán 2x10m nem lehetett kitekerni.. a lefeléket csak egy picit lehetett megengedni, mert elég veszélyes volt a legtöbb-mind a technikára, mind a riderre nézve..így is egy mindig folyamatosan könyörögtem hogy legyen vége, mert fékezéssel nem lehet bírni, az ember keze szétszakadt, és annyira elzsibbadt hogy egy idõ után nem is érezted, de még mindig lejtett,,nekem így is szét mentek a felnijeim, meg az agyak is ..egyszerûen szétrázódtak..
A fék nálam is V-fék volt.. a technikám se volt a többiekéhez mérhetõ,,,(Kona -blast) de nem éreztem magam miatta gyengébnek..
tehát nagyoon kemény felfelék és és lefelék jellemezték -na és persze a szurkolótábor sem piskóta... végig az útvonalon, hangos bíztatás.. ha pedig valamit mutattál akkor igen hangos ováció fogadott..Mert pl nekem meg kellett mutatni hogy milyenek a magyarok-ott ahol senki nem ment le én lementem ezerrel--megérte..!!! A frissités terülj-terülj aztalra hasonlított-minden volt..ja igen 25km-ként volt frissítõ 100on...bõven elég volt-a középsõ kettõ ...nekem arra volt a legnagyobb szükségem..
Az árak..
nevezés:32 E
szállás 3nap 31,40 E(2éjj)
Szombathely-Bad Goisern -autóval 3óra a km ert pontosan nem tudom-nekem azt hiszem 6ezerre jött ki /fõ a benzin..
Mindenképp megéri,,a jövõ évi elhatározásom is megszületett a 220km-es távra..semmi pénzért nem hagynám ki..
Óvakodj a részeg AutóStohl !!!
#1756
Posted 2005. July 19. - 15:09
Hi, köszi a beszámolót...elég kemény lehetett olyan idõben... jövõre azt hiszem nem hagyom ki semmi pénzért,már hallottam errõl a versenyrõl, de most tovább növleted az elszántságom.. ha mész akkor mindenképp szólj!!!
Óvakodj a részeg AutóStohl !!!
#1757
Posted 2005. July 19. - 08:46
Na remélem nem untattalak nagyon benneteket, mennyetek el inkább, s próbizzátok ki, megéri. [/QUOTE]
Engem nem untattál ;-)
Jövõre alaposabban rágyúrok a "témára" (az idei felkészülést már az elején elcsesztem) s ott leszek.
Sajnálom, hogy szar idõtök volt, vérfagyasztó lehetett...
Engem nem untattál ;-)
Jövõre alaposabban rágyúrok a "témára" (az idei felkészülést már az elején elcsesztem) s ott leszek.
Sajnálom, hogy szar idõtök volt, vérfagyasztó lehetett...
#1758
Posted 2005. July 18. - 22:59
Szóval szeintem ez egy nagyon jó kis rendezvény, érdemes egyszer mindenkinek elmenni. Fura, a magyar maratonokhoz szokott embernek, hogy hogyan tud közel 4000 ember úgy rajtolni, hogy nincs kavarodás és nincs tülekedés. Meg hogy sehol (SEHOL, beleértve a rajtszámátvételtõl a kajasátorig) nincs sor, minden megfelelõen van méretezve. Szokatlan volt, hogy 2 falut fullra lezártak, fõutakat beleértve, iszonyatnagy tömegtámogatottság van, kint állnak az emberek, végig a pálya mentén, szóval van hangulat. Oké, hogy a nevezési díj alapvetõen egy magyar maraton duplája, de mint látható, nem is annyi jár érte. (már szinte a mez megéri ) Nagyon tanulságos lenne ezeket az alpesi versenyeket itthon is mércének tekinteni - mert oké, hogy pl a mezhez "adakozóbb" szponzorok kellenének, de csomó dolog mindössze odafigyeléssel megoldható lenne.
Egy negatívum - 8:00-ás rajt. Na az durva. Nagyon durva...(nekem, akinek 11-kor még hajnal van) Hideg van, minden nyirkos...brrrr...
Na remélem nem untattalak nagyon benneteket, mennyetek el inkább, s próbizzátok ki, megéri.
Egy negatívum - 8:00-ás rajt. Na az durva. Nagyon durva...(nekem, akinek 11-kor még hajnal van) Hideg van, minden nyirkos...brrrr...
Na remélem nem untattalak nagyon benneteket, mennyetek el inkább, s próbizzátok ki, megéri.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1759
Posted 2005. July 18. - 22:59
Na jó, tehát szigorúan a tények:
Dolomiti Superbike 2005
-hõmérséklet - rajt 8 fok, hágó 0 fok, cél 25 fok
-táv - célszakasz (célhelytõl függõen 1-4 km) + 59 km (ez nekem 61 km) vagy 111 km-ben ugyanez - szint középtávon egy 1800 m, elég sok, de nem is ez a gond, hanem, hogy 2 nagy hegy van, egy 1800 méteres meg egy 2000 feletti. (rajt ~1000 méteren), azaz hosszú mászás van, kábé mintha a szilvásmarci aszfaltbevezetõjét + dunamarci hosszúhegyi emelkedõjét + ördögoldalt összetoldanák, szóval elég sok)
-mászás - nó technika, viszont sok combos sprintszakasz - sok szerpentív, néha keményen emelkedõ, de gyakran csak lite-os dózerút - van pár patakátkelés (némi technika) és a dunamarcihoz hasonló farámpa, csak felfelé :scared: (megj.: felfelé brutál a mezõny, NINCS tolás, sehol sem...jellemzõen brutál a mezõny, nagyon mennek fölfelé, s meccselnek is rendesen, ha megpróbálsz eltépni mellettük...itt kategóriákkal keményebb a helyzet, mint itthon, azaz elmondható, hogy a résztvevõk sokkal tudatosabban edzettek (és táposabb bicajuk van - hehh, a v-fékkel hülyének néztek... ) mint az átlag magyar maratonista)
-DH - kevés technika, de ami van, az viszont brutál, 30 fokos saras patakbanlefelé meg gyökeres-sötétfenyves, valamint egy 5 km-es egynomtávos gyökeres cc pálya - viszont nincs kifejezetten veszélyes rész, azaz inkább az átlagnehézség a kemény, de a magyar maratonok egynémelyikén elõforduló veszélyes részek itt egyáltalán nincsenek, bátran bele lehet száguldani, mivel ha zord a helyzet, úgyis ki van 8 táblával szegélyezve - azaz ha nincs tábla, ereszd-el-a-hajam van (lefelé gyengék a külhoniak mellesleg, már a kicsi durván is satufékkel mennek)
-terep - köves, saras, gyökeres, aszfalt (nekem kicsit sok is volt, mert parázom a szalagkorlát nélküli 20%-os szerpentínektõl az ónosesõben...), minden volt - összteló igencsak ajánlott
-frissítés - minden van - zselé, szelet, izo-izé, kóla, víz, dinnye, csoki, kuglóf, fent a hágóban még valami forró izé is - sor nincs viszont - frissítés sok, nem kell mindenhol megállni, pl az utolsó dh elõttinek semmi értelme
-STUFF - azaz mit mennyiért - elõnevezés 50€, ebbõl 10€ a chipkaució, amit visszaadnak, ha beérsz, s letéped a chipet (azaz szumma 10.000 HUF) - ami ezért jár:
-1 db Vaude bringásmez, elég pöpec darab (megj. minden évben más van, tavaly esõdzseki volt, azelõtt camelbak...)
-rajtszám+chip
-Enervit zselé
-Enervit kulacs + izo izé
-csoki, valami tiroli keksz
-spagetti (?)
-joghurt
-4 db zöldalma
-valami mobiltelefon lógató nyakbaakasztó izé
-kajajegy pasta-party-hoz
-aranyfüst-fólia a magashegyi sebesültek melegen tartásához (magyarul hõtükör)
Dolomiti Superbike 2005
-hõmérséklet - rajt 8 fok, hágó 0 fok, cél 25 fok
-táv - célszakasz (célhelytõl függõen 1-4 km) + 59 km (ez nekem 61 km) vagy 111 km-ben ugyanez - szint középtávon egy 1800 m, elég sok, de nem is ez a gond, hanem, hogy 2 nagy hegy van, egy 1800 méteres meg egy 2000 feletti. (rajt ~1000 méteren), azaz hosszú mászás van, kábé mintha a szilvásmarci aszfaltbevezetõjét + dunamarci hosszúhegyi emelkedõjét + ördögoldalt összetoldanák, szóval elég sok)
-mászás - nó technika, viszont sok combos sprintszakasz - sok szerpentív, néha keményen emelkedõ, de gyakran csak lite-os dózerút - van pár patakátkelés (némi technika) és a dunamarcihoz hasonló farámpa, csak felfelé :scared: (megj.: felfelé brutál a mezõny, NINCS tolás, sehol sem...jellemzõen brutál a mezõny, nagyon mennek fölfelé, s meccselnek is rendesen, ha megpróbálsz eltépni mellettük...itt kategóriákkal keményebb a helyzet, mint itthon, azaz elmondható, hogy a résztvevõk sokkal tudatosabban edzettek (és táposabb bicajuk van - hehh, a v-fékkel hülyének néztek... ) mint az átlag magyar maratonista)
-DH - kevés technika, de ami van, az viszont brutál, 30 fokos saras patakbanlefelé meg gyökeres-sötétfenyves, valamint egy 5 km-es egynomtávos gyökeres cc pálya - viszont nincs kifejezetten veszélyes rész, azaz inkább az átlagnehézség a kemény, de a magyar maratonok egynémelyikén elõforduló veszélyes részek itt egyáltalán nincsenek, bátran bele lehet száguldani, mivel ha zord a helyzet, úgyis ki van 8 táblával szegélyezve - azaz ha nincs tábla, ereszd-el-a-hajam van (lefelé gyengék a külhoniak mellesleg, már a kicsi durván is satufékkel mennek)
-terep - köves, saras, gyökeres, aszfalt (nekem kicsit sok is volt, mert parázom a szalagkorlát nélküli 20%-os szerpentínektõl az ónosesõben...), minden volt - összteló igencsak ajánlott
-frissítés - minden van - zselé, szelet, izo-izé, kóla, víz, dinnye, csoki, kuglóf, fent a hágóban még valami forró izé is - sor nincs viszont - frissítés sok, nem kell mindenhol megállni, pl az utolsó dh elõttinek semmi értelme
-STUFF - azaz mit mennyiért - elõnevezés 50€, ebbõl 10€ a chipkaució, amit visszaadnak, ha beérsz, s letéped a chipet (azaz szumma 10.000 HUF) - ami ezért jár:
-1 db Vaude bringásmez, elég pöpec darab (megj. minden évben más van, tavaly esõdzseki volt, azelõtt camelbak...)
-rajtszám+chip
-Enervit zselé
-Enervit kulacs + izo izé
-csoki, valami tiroli keksz
-spagetti (?)
-joghurt
-4 db zöldalma
-valami mobiltelefon lógató nyakbaakasztó izé
-kajajegy pasta-party-hoz
-aranyfüst-fólia a magashegyi sebesültek melegen tartásához (magyarul hõtükör)
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás