Jelentkezz be Regisztrálj
Salzkammergut Trophy | Bad Goisern
#241
Posted 2013. July 18. - 16:04
De, egy része tetszett, egy része meg marhára nem. Volt 1-2 forduló amit nyeregbõl igen nehéz abszolválni, ezek elõtt megállni alig tudtam - plusz volt egy pár olyan rész még itt ami nem esett jól. Zúzni szeretek, amíg seggem hátul és testbõl kimozgom a tereptárgyakat és van hely hova menni/átlendülni; de azokkal a részekkel nem voltam jóban ahol ez már nem volt kivitelezhetõ - vagy tolták elõttem, vagy majdnem estem, vagy próbáltam megállni hogy toljam. Méterben kifejezve összesen nem kellett sokat tolni, de a kicsi lelkemnek ez fájó pont volt, nem ehhez vagyok szokva; illetve menni szeretek, nem tökölni. (az 54es mély árkos gyökeres, uccsó nagy lejtõ után letörés illetve a híd utáni lépcsõ szokott leszállós lenni csak) Viszonyításképp az 54es részen a sípályás részt élvezem és végig nyeregben tolom, az a technikai szint nekem okés még; de itt volt jó néhány olyan rész ami az én szintemnek sok volt, evvan
A másik, hogy 99%ban egy számjegyû km/h mellett esek (nem sikerül idõben oldani a pedált) és nem tartozik a komfortzónámba ha tökölni kell lefelé is.
Hja, ilyen az amikor a táv 1%a elveszi a kedvem ettõl a távtól - meg persze a kihalt pálya. Amíg 54en elõzgettem a technikás részeken, addig itt elõzések szinte sose voltak, néha félrerántották elõlem a biciklit és kész, de ez azért nem olyan nagy feeling számomra.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#242
Posted 2013. July 17. - 21:29
FZS itt lejött merev 29er-el Itt sztem nem igen kell a nagy rugóút, mivel tempó sem igen van, inkább ügyesség és merészségég50km felé nézegettem hogy itt már vége szokott jönni 54en, itt lesz egy kis mászás, papíron nem meredek, írtam is páromnak hogy még 10km, fél óra és bent vagyok. Tévedtem egy picit... Amíg a szinttérkép szerint ennél meredekebben nem használtam csak alig fele távon hátul a legnagyobb fogaskereket, addig itt pár száz méter után nem tudtuk annyival tolni hogy mutasson az óra - amire az is rásegített hogy folyamatosan járkáltak fel és le az autók, az út keskeny volt, a meredekség meg sóbánya szintû, mi meg már elég fáradtak. De ami innentõl lefelé jött... 10%át élveztem, 10%án lelki szemeim elõtt már csattantam megint egy sziklán/kövön, a többin próbáltam lejönni, de sajna nem volt sokkal gyorsabb mint felfelé.
Mindig azt hittem baromság 150mm rugóút könnyû bringákra, hát, most már óvatosabban fogalmazok, mert a 140/120mm az én tudásommal itt általában kevés volt.
Az a szintút és az utolsó hosszú köves lefele sem tetszett? Én azt imádtam Itt nem kaptam sokat a fullysoktól, mert nem lehet olyat tempózniSzóval az elsõ plusz az 54eshez képest nem gyõzött meg, vagy voltak elõttem a technikás részeken, vagy csúszott istentelenül, vagy túl sok volt nekem - ahogy elnéztem pár helyen a lenyomott növényzetet, másoknak is, de bepróbálták .
#243
Posted 2013. July 17. - 21:15
örülök, hogy segíthettem
egyébként láncbontó mindig van nálam egy régi esetbõl tanulva. a mostaninál durvább beszorulásokat/szakadásokat is sikerült már helyre hozni túrák közben. most pechem volt, hogy félrenyomtam a csapot. biztos közrejátszott az is, hogy szétvetett az ideg
bár én még szerintem jól jártam a közel egy órás tolással. találkoztam közben egy honfitársunkkal a 18. kmnél aki tolta visszafele a bringát és kereste a kocsikulcsát. el se tudom képzelni meddig kereshette
Én kerestem a kulcsomat,és hihetetlen nagy mázlimra 1km-en belül meg is lett.Átment rajta a fél mezõny,de legalább haza tudtunk menni:)...
Óriási segitség volt,hogy amikor indultunk volna az elsõ frissitõtõl,akkor szólt egy srác,hogy nyitva van a nyeregtáskám.
Ki tudja mikor vettem volna észre,hogy szétnyilt a zipzár...
Sajnos nem csak a komplett mezõny ment el mellettem,hanem a mezõny végén tekerõ biztositó emberek is-igy levették a csipet...
Persze ettõl függetlenül letoltam a távot,visszaelõzve egy rakás B távost:)
„A fájdalom elmúlik, a gyõzelem örökké megmarad."
#244
Posted 2013. July 17. - 20:14
A tavalyihoz képest az eröt jobban beosztva,a frissitökön minden alkalommal ettem-ittam ha kivántam ha nem 15óra 5 perc alatt mentem végig.
Az utolsó 5 kilóméteren versenyeztem csak,addig a saját kényelmes tempómban haladtam és élveztem bringázást.Mindennel elégedetett voltam,az egyik szervizponton egy defekt megjavitás kivül túl sok érdekes dolog nem történt.
#245
Posted 2013. July 17. - 18:30
A láncbontón, imbusz-soron kívül MINDIG van nálam egy varázs ládikó.egyébként láncbontó mindig van nálam
#246
Posted 2013. July 17. - 17:12
Ezúton is köszi a sok szerszámért, a pumpád megmentett, így nem csaptam szét a(z ex-)teleszkópod! Egyébként patentszem volt nálam, 9-es és 10-es is 1-1 db.
örülök, hogy segíthettem
egyébként láncbontó mindig van nálam egy régi esetbõl tanulva. a mostaninál durvább beszorulásokat/szakadásokat is sikerült már helyre hozni túrák közben. most pechem volt, hogy félrenyomtam a csapot. biztos közrejátszott az is, hogy szétvetett az ideg
bár én még szerintem jól jártam a közel egy órás tolással. találkoztam közben egy honfitársunkkal a 18. kmnél aki tolta visszafele a bringát és kereste a kocsikulcsát. el se tudom képzelni meddig kereshette
#247
Posted 2013. July 17. - 16:47
úgy lesz, kilónyi szerszám volt nálam. hülye voltam, hogy pont a láncot meg a patentszemet nem raktam be
Ezúton is köszi a sok szerszámért, a pumpád megmentett, így nem csaptam szét a(z ex-)teleszkópod! Egyébként patentszem volt nálam, 9-es és 10-es is 1-1 db.
#248
Posted 2013. July 17. - 16:20
Legközelebbre egy ilyet tegyél be! Sram PowerLink patentszem-pár (9s.) | Hajtás | Lánc | Patentszem
úgy lesz, kilónyi szerszám volt nálam. hülye voltam, hogy pont a láncot meg a patentszemet nem raktam be
#249
Posted 2013. July 17. - 15:49
Idén is letudva a B táv
Edzeni idén se edzettem sokat.. összesen 870km-t mentem a verseny elõtt, egyetlen célom annyi volt, hogy 10 óra alatt célbaérjek.
Minden jól is alakult volna ha a 12. km-nél szét nem szakad a láncom. Kb 20 percet bíbelõdtem vele, közben az egész mezõny eltekert mellettem. Viszont jól megcsinálni nem sikerült, megrepesztettem a csappal a külsõ szemet és ~10 méter után újra szakadt.
Mivel már 4 szemet kiszedtem úgy döntöttem nem szórakozok tovább és eltolom az elsõ frissítõig. Ott sikerült megcsinálniuk, tovább rövidítve a láncot, a 32-es lánckeréknek búcsút is inthettem, ez késõbb nem jött jól a mászásoknál.
Utazás elõtt sokat agyaltam, hogy berakjam e a másik láncomat... szidtam magam rendesen, hogy nem úgy tettem.
A láncproblémát leszámítva a hõséggel is küzdöttem, néha visszakívántam a tavalyi 10-15 fokott. Illetve egy idõ után fájt a szemem az állandó rikító fehér murvás út nézésétõl.
Végül beértem 10:10 alatt sajnos nem sikerült elérni, hogy 9-essel kezdõdjön, de majd jövõre
Legközelebbre egy ilyet tegyél be! Sram PowerLink patentszem-pár (9s.) | Hajtás | Lánc | Patentszem
#250
Posted 2013. July 17. - 15:46
Edzeni idén se edzettem sokat.. összesen 870km-t mentem a verseny elõtt, egyetlen célom annyi volt, hogy 10 óra alatt célbaérjek.
Minden jól is alakult volna ha a 12. km-nél szét nem szakad a láncom. Kb 20 percet bíbelõdtem vele, közben az egész mezõny eltekert mellettem. Viszont jól megcsinálni nem sikerült, megrepesztettem a csappal a külsõ szemet és ~10 méter után újra szakadt.
Mivel már 4 szemet kiszedtem úgy döntöttem nem szórakozok tovább és eltolom az elsõ frissítõig. Ott sikerült megcsinálniuk, tovább rövidítve a láncot, a 32-es lánckeréknek búcsút is inthettem, ez késõbb nem jött jól a mászásoknál.
Utazás elõtt sokat agyaltam, hogy berakjam e a másik láncomat... szidtam magam rendesen, hogy nem úgy tettem.
A láncproblémát leszámítva a hõséggel is küzdöttem, néha visszakívántam a tavalyi 10-15 fokott. Illetve egy idõ után fájt a szemem az állandó rikító fehér murvás út nézésétõl.
Végül beértem 10:10 alatt sajnos nem sikerült elérni, hogy 9-essel kezdõdjön, de majd jövõre
#251
Posted 2013. July 17. - 14:32
#252
Posted 2013. July 17. - 14:28
Szia!
Sokkal technikásabb, mint az F táv. A 2. fele ugye majdnem ugyan az mint az F-nek. Az elsõ felében van egy hosszú köves szintút, kb. mint az ewige wand, csak hosszabban és dróthálóval az oldalán. Majd egy hosszú nagy köves lefele (20 perc biztos volt). Inkább sziklás. Mint a köves bérc és a kevély nyeregrõl a kéken lefele. Nekem ez tetszett a legjobban De volt sok rövidebb technikás, olykor sáros single trail is.
A 2. felében pedig megkaptuk azt a gyökeres lefelét, ami sztem az egész verseny legnehezebbje. Ott úgy 40%ban vittem a bringát. Sokszor azért, mert nem tudtam hol visszaszállni De állat volt tetszett. Viszont az oda vezetõ út elég nehéz. Fáradtan, qrva meredeket mászni... kb. 100 méter szintet toltuk fel. És volt még pár olyan mászás az elsõ felében, ami tolós volt.
Összességében jóval nehezebb, mint az F táv, viszont a merev bringa hátrány volt, az nem kérdés. CArbon Cube 29er-el mentem
De sikerült a célom, 4,5 óra alatt beérni.
Jöjjenek a negatívumok: Ilyet itt nem tapasztaltam még. Szar volt a zárás!!! Csúszós mély sotteren lefelé jönnek szemben autók, majd egy traktor!! is ráfordult az útra... szerencsére utánam. Elsõ felében sztem kevés volt a frissítõ. Épp kitartott az itókám az elsõ frissítõig.
Beérve a célba, alig volt kaja a frissítõn. Én qrva mérges voltam.
No meg végül az a felesleges meredek mászás a végére. Szopás az, nem bringázás. Ráadásul pár kmvel hosszabban, kicsit több szinttel fel lehetne jutni tekerhetõbb részen. Kicsit több is lehetne a lejtõzés
#253
Posted 2013. July 17. - 14:20
Röviden: Jövõre inkább 54, sem a 72 sem a 61 nem lesz a kedvencem...
Az hogy 13 órakor indulunk, az oké - a baj az, hogy ezzel 6-800 emberrel több fékezi szét a lejtõket, szurkolóknak/fotósoknak a nyomát sem látjuk, és elég 'közeleg az este' hangulat volt már a vége felé (hamar kitakarják a napot a hegyek).
A táv eleje nem volt rossz, bár volt olyan árkos rész, ahol ugyan egy ember lement elõttem -ilyenkor ha látok valakit hogy megcsinálható mindig követem én is- na itt ez elég is volt, a golyóit majd leszakította a hátsó kerékkel, és bemutatta hogy a nedves avar maradványos talajon semmit nem ér a fék, maradt a tolás. Pár helyen belefutottam hogy lassítottam volna, de az álló kerék semmit nem lassított rajtam, a szikál meg fák meg közeledtek ezerrel, és kerestem szemmel hogy hova kéne borulni az adott kanyar elõtt mielõtt jobban felgyorsulok.
Leszögezném, egyszer sem estem el, de sosem voltam ilyen közel ahhoz hogy egy pár pofásabb méretû kövön/fán szétcsapjam a fejem.
Szóval az elsõ plusz az 54eshez képest nem gyõzött meg, vagy voltak elõttem a technikás részeken, vagy csúszott istentelenül, vagy túl sok volt nekem - ahogy elnéztem pár helyen a lenyomott növényzetet, másoknak is, de bepróbálták .
A második fele a távnak az 54es távéval volt (szinte) azonos, az ismerõs pálya, szeretjük -leszámítva hogy mire odaértem, elég rendesen szét voltak fékezve a nyomok, nagyobb kövek beforgatva az ideális nyomra. Szurkolók nélkül nem volt az igazi. Sõt, 2 frissítõ pontnál már írták össze hogy mibõl volt kevés, mibõl volt elég, stb - le is volt fosztva rendesen. Éhes ugyan nem maradtam, de nem volt jó érzés.
50km felé nézegettem hogy itt már vége szokott jönni 54en, itt lesz egy kis mászás, papíron nem meredek, írtam is páromnak hogy még 10km, fél óra és bent vagyok. Tévedtem egy picit... Amíg a szinttérkép szerint ennél meredekebben nem használtam csak alig fele távon hátul a legnagyobb fogaskereket, addig itt pár száz méter után nem tudtuk annyival tolni hogy mutasson az óra - amire az is rásegített hogy folyamatosan járkáltak fel és le az autók, az út keskeny volt, a meredekség meg sóbánya szintû, mi meg már elég fáradtak. De ami innentõl lefelé jött... 10%át élveztem, 10%án lelki szemeim elõtt már csattantam megint egy sziklán/kövön, a többin próbáltam lejönni, de sajna nem volt sokkal gyorsabb mint felfelé.
Mindig azt hittem baromság 150mm rugóút könnyû bringákra, hát, most már óvatosabban fogalmazok, mert a 140/120mm az én tudásommal itt általában kevés volt.
Azt reméltem hogy finoooom technikás részek lesznek, nem lesz annyi tötymörgés egy-egy rázósabb szakasznál, de sajna ami plusz az 54hez képest, arról mind szívesen lemondok, és kérem vissza a bõséges frissítõt, hogy visszaérhessek lefürödve masszázsra, és a szurkoló embereket inkább.
6 óra alatt értem be, hasonlót vártam, ami ahhoz képest plusz idõ, az a lefele szenvedés volt.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#254
Posted 2013. July 17. - 14:03
Amúgy Bad Goisenbe visszaérve levetették velem a kamerát.Nem tudja valaki miért??
Tök jó a film, meg tudom mutatni itthon, merre jártam múlt héten!
Kíváncsiságból beleolvastam a szabályzatba, hátha írnak a kamera tiltásról valamit, de nem láttam róla egy szót sem. Viszont volt egy érdekes rész:
Aki a versenyre kijelölt útvonalon szemetel, vagy szemetét az árkokba, az erdõbe vagy egy tisztásra dobja, azt kizárjuk a versenybõl. (Figyelem! Ezt a határozatot versenyzõknek "álcázott" rendfenntartók ellenõrzik. Figyelmeztetés nincs.)
#255
Posted 2013. July 17. - 12:22
Akkó' buktam. Igaz, éhes nem voltam, a szomjúságra meg megfelelõ volt a sör.
Viszont már tudom, mekkora tévedés kolbászt enni a frissítõn. :-D
Valóban nagyon szegényes volt a kaja felhozatal a célban levõ frissítõnél, ellentétben a pályán találhatókkal, én kis narancsot kívántam volna ami frissítõponton volt, a kolbászt a célban sem kívántam meg!
#256
Posted 2013. July 17. - 12:15
Viszont már tudom, mekkora tévedés kolbászt enni a frissítõn. :-D
#257
Posted 2013. July 17. - 11:35
Beérkezés után bal oldalon, kicsit odébb mint a kordon vége.
Cél után 100 méterrel a bank épület elõtt.
#258
Posted 2013. July 17. - 11:26
Hol volt a befutó után kaja? Lemaradtam róla...
Beérkezés után bal oldalon, kicsit odébb mint a kordon vége.
#259
Posted 2013. July 17. - 11:16
#260
Posted 2013. July 17. - 10:52
No akkor itt, a frissebb fórumon is megkérdezem, hogy milyen volt az AM táv? Minden részletre kiváncsi vagyok, mert jövõre tervben van. Tényleg AM-esebb mint a normál távok? Köszi.
Szia!
Sokkal technikásabb, mint az F táv. A 2. fele ugye majdnem ugyan az mint az F-nek. Az elsõ felében van egy hosszú köves szintút, kb. mint az ewige wand, csak hosszabban és dróthálóval az oldalán. Majd egy hosszú nagy köves lefele (20 perc biztos volt). Inkább sziklás. Mint a köves bérc és a kevély nyeregrõl a kéken lefele. Nekem ez tetszett a legjobban De volt sok rövidebb technikás, olykor sáros single trail is.
A 2. felében pedig megkaptuk azt a gyökeres lefelét, ami sztem az egész verseny legnehezebbje. Ott úgy 40%ban vittem a bringát. Sokszor azért, mert nem tudtam hol visszaszállni De állat volt tetszett. Viszont az oda vezetõ út elég nehéz. Fáradtan, qrva meredeket mászni... kb. 100 méter szintet toltuk fel. És volt még pár olyan mászás az elsõ felében, ami tolós volt.
Összességében jóval nehezebb, mint az F táv, viszont a merev bringa hátrány volt, az nem kérdés. CArbon Cube 29er-el mentem
De sikerült a célom, 4,5 óra alatt beérni.
Jöjjenek a negatívumok: Ilyet itt nem tapasztaltam még. Szar volt a zárás!!! Csúszós mély sotteren lefelé jönnek szemben autók, majd egy traktor!! is ráfordult az útra... szerencsére utánam. Elsõ felében sztem kevés volt a frissítõ. Épp kitartott az itókám az elsõ frissítõig.
Beérve a célba, alig volt kaja a frissítõn. Én qrva mérges voltam.
No meg végül az a felesleges meredek mászás a végére. Szopás az, nem bringázás. Ráadásul pár kmvel hosszabban, kicsit több szinttel fel lehetne jutni tekerhetõbb részen. Kicsit több is lehetne a lejtõzés