Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#1721
Írta 2012. június 17. - 19:29
Deore agyakat szeretnék hozzá mert azokról sok jót olvastam. A felnik mtb bringába lennének földúton használnám meg köves úton néha kis sziklás köves terepen ami út. Annyi még hogy tárcsafékkel használnám
#1722
Írta 2012. június 17. - 12:37
ha kuka, akkor legyen hegesztés után kuka,
Szerintem nem éri meg, hogy emiatt esetleg bukj egy nagyot. 4cm-es repedés elég durván nagy.
#1723
Írta 2012. június 16. - 23:30
elég morbid, fõleg hogy egy slr-rõl van szó, de ha kuka, akkor legyen hegesztés után kuka, amúgy is hegesztett felnirõl van szó, egy próbát megér... bár ezek után elgondolkozom, miért is éri meg a gyári kerék? Ha már 80ért egy korrekt kereket fûzetek, már bánom hogy eladtam a frankó xt-dt-mavic szettem, ja igen az 1900gr volt , más bajom nem volt vele....
Szintén SLR, típushiba...
#1724
Írta 2012. június 16. - 23:24
Makacsul tud repedni, én anno megfúrtam a repedés végét mindkét oldalon, de tovább ment, személy szerint nem hegesztetném, kuka...
elég morbid, fõleg hogy egy slr-rõl van szó, de ha kuka, akkor legyen hegesztés után kuka, amúgy is hegesztett felnirõl van szó, egy próbát megér... bár ezek után elgondolkozom, miért is éri meg a gyári kerék? Ha már 80ért egy korrekt kereket fûzetek, már bánom hogy eladtam a frankó xt-dt-mavic szettem, ja igen az 1900gr volt , más bajom nem volt vele....
#1725
Írta 2012. június 16. - 22:32
Üdv!
Mavic felnimen van egy 4-4cmes hosszanti repedés, belsõ résznél a szeleplyuknál... Lehet ezt hegesztetni, vagy ragasztatni (elvileg van fémkeménységû ragasztó)? Meddig lehet így használni még, mert tök véletlen vettem észre, fogalmam sincs, hány km-t mentem vele...
Makacsul tud repedni, én anno megfúrtam a repedés végét mindkét oldalon, de tovább ment, személy szerint nem hegesztetném, kuka...
#1726
Írta 2012. június 16. - 22:13
csak az elsoben volt egy 8 as egy szakadt kullomenettol.
azota kicentiztem de nem volt egyszeru.
aztan hajtottam meg egy 20 at:P
jha es a lampat is megcsinaltam
off:neked jol ment?
#1727
Írta 2012. június 16. - 22:02
szerintem sokkal nehezebb lesz rendbe tenni az acélt, nagyon makacs.en nem kockaztatnek.
kerdes:acel felnit nehezebb centirozni mint az alut?
ma centiztem a kembingem es cefetul ment.
vagy csak en jottek ki a gyakorlatbol?!
(amúgy rendben van a bringa?)
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1728
Írta 2012. június 16. - 21:59
kerdes:acel felnit nehezebb centirozni mint az alut?
ma centiztem a kembingem es cefetul ment.
vagy csak en jottek ki a gyakorlatbol?!
#1729
Írta 2012. június 16. - 21:49
Mavic felnimen van egy 4-4cmes hosszanti repedés, belsõ résznél a szeleplyuknál... Lehet ezt hegesztetni, vagy ragasztatni (elvileg van fémkeménységû ragasztó)? Meddig lehet így használni még, mert tök véletlen vettem észre, fogalmam sincs, hány km-t mentem vele...
#1731
Írta 2012. június 12. - 21:08
#1732
Írta 2012. június 12. - 20:37
Budapesten hol centíroznak a legjobban, hova érdemes vinni a kereket?
#1733
Írta 2012. június 12. - 18:29
Errõl a taposásról tudnátok videót mutatni?
szerintem ez a taposás 2.39nél PRO-LITE Wheel Building - YouTube
#1734
Írta 2012. június 11. - 20:47
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1735
Írta 2012. június 11. - 19:51
rezzel csak egyszerubb fuzni.nem nyalod el a kullokulcsal.
aszem ezt volvastam anno bikmagban.
sajat tapasztalatom is hasonlo.
#1736
Írta 2012. június 11. - 18:58
Ha van vélemény, tapasztalat, ne tartsátok vissza.
DT Champion küllõ 2mm ehhez ugye jár az alu küllõanya.
Valóban erõsebb kerekem lesz ha réz küllõanyával fûzöm be azt? Vagy csak szórom a pénzemet?
Bár ilyenkor arra gondolok, valamiért megszületett a réz küllõanya, ám lehet, hogy sportág specifikusan kell alkalmazni, és egy magamfajta Shrekforma bringásnak sosem tûnne fel a különbség.
Szeretném érteni azt a réz kontra alu nipli dolgot. Informáljatok.
Köszi.
#1737
Írta 2012. június 08. - 19:58
taposas elvileg feszultsegmentesiteni kell a kulloket, hogy ne menet kozben helyezkedjenek.
#1738
Írta 2012. június 08. - 15:35
A szabadonfutó oldali kónusz mellett kicsivel.
Ott éri a legnagyobb terhelés. Lehet nem volt rendesen összekontrázva.
A sebesség mindent megold.
#1739
Írta 2012. június 08. - 13:37
#1740
Írta 2012. június 08. - 08:11
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás