Ne akarj racionalitást keresni egy olyan hobbyban, amire annyit költesz, amennyit nem szégyelsz....bocs h megint beleugatok, csak az ésszerûséget próbálom keresni...

Ne akarj racionalitást keresni egy olyan hobbyban, amire annyit költesz, amennyit nem szégyelsz....bocs h megint beleugatok, csak az ésszerûséget próbálom keresni...
általában nema kerékszetteknél és az agyak gyári adatainál gyorzásras súlyról beszélünk????
igen,volt rock pro és egy ocr pro.azokat kellett centrírozni,ezekhez hozzá sem kellett eddig nyúlni
egyébként tárcsásak
a 317 szvsz a 717 elõdje,kicsit nehezebb max
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
viszont nem egyszezonos...és bár ufom nem is volt nem is lesz, de sztem egy nagyságrenddel erõsebb a 717Köszi!
Ennyire versenyes felni az ufo? nem csak versenykereket akarok építeni! és a mavic 717? bár az meg picit drágább:)
Az UFO felni az egyik legkönnyebb (vagy a legkönnyebb :chin: ) felni, kizárólag versenycélokra. Ha kell neked, vedd meg...Mi a véleményetek az alábbi szettrõl (elsõsorban ufo felnirõl tud vki vmit mondani?)?
xtr agyak, dt revo 2-1,5 küllõk, sun ufo felnik
63 kghoz mérve...Az agyakat leszámítva a többi még nem fix, csak tervezek...