a 8 festékréteggel v nélküle?
ez egy másik:D
a festékes még mindig hibátlanul teljesít a nagybicóban elsõkerékként:-)
bár kapott azóta egy kis kromofágot:)
jah amúgy lehet hogy nem egy széria
amit mértem az kb 2 éves
a 8 festékréteggel v nélküle?
Rhyno lite és rhyno lite xl van, de amit mértünk mindegyik rhyno lite volt csak lehet, hogy nem egy széria.van rhyno és rhyno lite is. asszem. tehát innen jöhet a tömegkülönbség.
A sebesség mindent megold.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
A sebesség mindent megold.
~2e egy fûzés.
Salgótarján...:D
törjed csak nyugodtan azt a lelkesedést, inkább szétfûzöm, és elviszem befûzetni új küllõkkel, és küllõanyákkal:D
mennyi számít normális árnak fûzésnél?
Hát igazából nem nagyon komálom én sem (mert én is az lennék a suli mellett) de ha valaki nagyon akarja, akkor inkább elmagyarázom én is, aztán fûzze be otthon nyugodtan, csak azt nem birom mikor behozzák, én meg fûzhetem ki újra, mert nem jól fûzték. Én sem szeretem, csak nem akartam letörni egybõl a lelkesedést... Amugy a munkáõt tekintve a befûzés idõigényesebb, a centír ha már rutin, akkor gyorsan megvan...
Jó, nem fix, de nem éri meg a rizikót. Ha már belerágták magukat a küllõk egy irányban az agyperembe, akkor csak ugyanúgy érdemes újra fûzni.
Tudtommal a boltok nem komálják, ha csak beledugdosod a küllõket a felnibe és kedvezményt vársz. A meló érdemi része úgyis a küllõfeszítés/centírozás. De majd a boltosok megmondják.
...még egy kérdés: ugyan olyan hosszúságú küllõ kell a kétkereszt, a háromkereszt, és a radiálishoz is?
az agy nem új, hanem régi, és régebben két keresztre volt fûzve. mivel a régebbi küllõkkel lett újrafûzve, bepróbáltam a kétkeresztet. beletellett egy idõbe, mire rájöttem, hogy rohadt egyszerû, és logikus módon lehet a kétkeresztet fûzni....még egy kérdés: ugyan olyan hosszúságú küllõ kell a kétkereszt, a háromkereszt, és a radiálishoz is? mer ha igen, akkor meghúzom rendesen, és kicentírozom, most csak össze van csavarozva...Ezek elég igényes/drága/érzékeny cuccok, szal figyelj oda mit csinálsz velük.
1. ha az agy használt és korábban 3 keresztre volt fûzve , akkor felejtsd el a radiálist. Fix hogy ki fog szakadni az agyperem egy része.
2. Ha új az agy, akkor sem biztos, h jó ötlet radiálisan fûzni. Valószínû h a Sh sem ajánlja és akkor ugrik a gari. Elõfordulhat, h megadja magát az agyperem, pláne ha nem jól sikerül az építés (nem egyenletes/túl nagy küllõfeszesség)
3. sheldonbrown.com/wheelbuild => angolul van, ha tucc olvasd el. A küllõket apránként, fokozatosan, egyenletesen kell megfeszíteni, és nagyjából el kell találni a megfelelõ feszességet.
Ezek elég igényes/drága/érzékeny cuccok, szal figyelj oda mit csinálsz velük.sziasztok! el tudnátok nekem magyarázni részletesen, hogy hogy kell kereket fûzni? Adott egy 28 lyukas dura ace elsõ agy (régebbi...) és egy szegecselt, 28lyukas szingó felni. sugárban szeretném fûzni. az lenen a kérdésem, hogy milyen komplikáció léphet fel? egyszerûen küllõ az agyba, mások fele a felnin kidug, anya ráteker, következõ, és a végén egyenletesen meghúzni, és centírozni? elõre is kössz minden választ