Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#5461
Írta 2009. szeptember 15. - 00:28

http://www.tech-mavi.../mavic_tech.php
Van pl. küllõszámítójuk is itt, ez praktikus, mert csak meg kell adni a ráf fajtáját (pl. Open Pro), no meg a szokásos többi adatot (agy méretei, fûzés módja). Ez gyakori, pl. nekem is épp ezért kellett, egy régebbi szingós hátsó kereket alakítok peremesre. Mavic Open Sport épp megfelel. Más küllõszámító is kb. ugyanazt adja, de azokhoz ismerni kell az ERD-t (effective rim diameter, azaz tényleges ráfátmérõ), ez meg hazulról tudja.
Még titokzatosabban is oda lehet jutni (azaz a ,,szigorúan'' profiknak szánt Hálószemen): http://www.tech-mavic.com/ Bejelentkezés mavic-com, a jelszó pedig kereskedõ angolul.
#5462
Írta 2009. szeptember 05. - 23:27

mért mit gondoltál ?novatecre emlékeztem, hogy van neki ilyen. meg is találtam a katalógusukban
akkor ezek szerint a corratec is csak matricázza a kiegészítõ cuccait...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5463
Írta 2009. szeptember 05. - 23:26


akkor ezek szerint a corratec is csak matricázza a kiegészítõ cuccait...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#5464
Írta 2009. szeptember 05. - 21:28

RAUH-Welt
B E G R I F F
#5465
Írta 2009. szeptember 05. - 20:06



290 mm hosszú aerolite küllõk - 16 db
még felnit kell keresni hozzájuk - indul a cyclo cross-téli patkány bringa projekt

/bocs, hogy nem forgattam el õket/
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#5466
Írta 2009. szeptember 01. - 18:35

RAUH-Welt
B E G R I F F
#5467
Írta 2009. szeptember 01. - 18:14

mavic crossride-hoz!
én vettem egy szettet, mert jó áron volt és nagyon csak csereérett volt már a régi hátsó ill. az elsõ csapágyai is halál közeli állapotúak, így kompromisszumos megoldásként ár/érték arányban nem tûnt rossznak a szett!
jelzem 2 napja történt, 1 napos volt a kerék, amikor egy kis bokorba borulás után, hogy-hogy nem eltûnt a borrulást követõen egy küllõ, az érdekes hogy nem elpattant hanem kiszakadt a felnibõl a küllõanyánál, mintha simán áthúzták volna rajta, 0 errõsítéssel a küllõanyánál, a képeken látni, hogy azért nem kapott iszonyat nagy ütést a kerék tekintve hogy semmi más nyom nincs rajta...viszont így kuka jellege van a dolognak mivel a küllõ nem pótolható ill. így centírozni is nehéz a kereket
Visszakerül a forgalmazóhoz a jövõ héten, kiváncsi vagyok mit mondanak rá, mondom nem tagadom hogy borultam vele, de azért nem ilyet, sõt "savanyúgabiék" a minden oké, nem lett bajod kérdés helyett csak hülyére röhögték magukat, hazafelé meg szívták a vérem ezerrel, jól fel is ba***ták az agyam, kocsogok!
képek meg itt:
http://picasaweb.goo...gocs18/Egyebek#
jóvanna
az télleg egy kinai kerék, vaze
inkább füzess egyet a feléért
#5468
Írta 2009. szeptember 01. - 16:08

csak simán a vázhoz kell centrírozni, mert valószínû aszimmetrikusra van építve a vázad hátulja. (bár azt pont fordítva szokták, de ez itt most nem annyira lényeges), vagy a régi volt olyan, a mostani pedig nem.
nem kell alátét ha balra huz akkor a ball küllöket lazitani és ajobb küllöket huzni kelll kis lépésben azaz egyszerre max egy negyedet forditasz minden küllön akkor nem teszel bele nyolcast de ha nem vagy biztos magadban vidd szervizbe ott pik pak megcsinálják
Köszi a válaszokat. Megpróbálok huzni rajta.
Ugye úgy csináljam, hogy elõbb minden bal oldali küllõn lazítok negyed fordulatot, és utána a jobb oldalon minden küllõn húzok negyed fordulatot?
#5469
Írta 2009. szeptember 01. - 13:57

#5470
Írta 2009. szeptember 01. - 13:47

#5471
Írta 2009. augusztus 31. - 19:45

#5472
Írta 2009. augusztus 31. - 19:40

Kompatibilis az olyan hátsó papucs a 10 mm-es átütõtengellyel, amiben most normál gyorszár van?
Köszi
Földesi Gergely
#5473
Írta 2009. augusztus 31. - 12:44

#5474
Írta 2009. augusztus 31. - 12:31

Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#5475
Írta 2009. augusztus 31. - 12:23

mi lehet a baja???
és ha lassan tolom hallani hogy akilincsek nem egyszerre reteszelnek:S
vmi ötlek vkinek?

#5476
Írta 2009. augusztus 30. - 19:25



#5477
Írta 2009. augusztus 30. - 19:21

#5478
Írta 2009. augusztus 30. - 18:00

Nem tudom jó helyen érdeklõdöm-e. A problémám a következõ.
Van egy 3-4 éves, nagyon keveset használt hátsó kerekem, és betéve a vázba nincs középen, a bal oldali támvillához közelít jobban. Eddig egy régebbi vázban volt, ahol lehetett játszani egy kicsit a befogatással, de most egy új vázba került, és itt ugye már nem lehet.
Szóval a kérdés:
A jobb oldali küllõket (mindet) meghúzva kellene kicsit húzni a felnit jobbra, vagy az agy tengelyét lehet esetleg kicsit balra állítani, és így a vázba betéve, kicsit jobbra kerül az egész, tehát középen lesz.
Képek:
Itt van egy alátét a bal oldalon az agy és a villa között, ezért nem annyira feltûnõ a balra állás, de ezt az alátétet nem akarnám rajta hagyni.
Az alátét majd a lentebbi képeken látszik:
http://picasaweb.goo...feat=directlink
http://picasaweb.goo...feat=directlink
Bal oldal, alátéttel:
http://picasaweb.goo...feat=directlink
Jobb oldal:
http://picasaweb.goo...feat=directlink
Egyben:
http://picasaweb.goo...feat=directlink
Köszi a választ!
#5479
Írta 2009. augusztus 29. - 00:06

Amúgy egy küllõ nem a világ vége, nekem triálon hátul most épp 3 nincs bent, fékkel még épp használható.

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#5480
Írta 2009. augusztus 28. - 14:17

nincs ezzel gond, most ennyire futotta, ha ezen kívül 1 évet kibír nagyobb gebasz nélkül akkor megérte nekem, ha lesz lehetõség majd lesz értelmes kerék helyette, addig meg csak jó ez tekintve hogy azért én nem ütöm vágom, 2-3 hetente egy sima bükki túrát csak ki kell bírnia alattam..
stp1
a kérdés jogos, én sem értettem ezt a bmf udvarán akkoriban, azért lett megörökítve

"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"