Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#5441
Írta 2009. szeptember 24. - 00:21

RAUH-Welt
B E G R I F F
#5442
Írta 2009. szeptember 24. - 00:18

A kerékszett maga jó áron van, bár ez sem tartozik a könnyû kategóriába...
azzal járhatsz jól, ha kifogsz valamit az apróban, vagy magad veszed meg hozzá az alkatrészeket...
két agy kb 15e pénz, két normálisabb felni is 10-15, és még hozzá a küllõzés darabja 50-100 forintért... 64 küllõ esetén ez ugye 3200-6400ft
ez utóbbi esetben kicsit ugye drágább a dolog, viszont jó kerékszetted van, olyan komponensekbõl amit szeretnél...
ami olcsóbb, és esetenként jobb megoldás, hogy válogass az apróból...
(v- vagy tárcsafékes kellene?)
Tárcsafékes. Az a baj, fogalmam sincs, mi számít jónak. Pl. WTB SX24? Vagy Sunringlé Equalizer 23?
#5443
Írta 2009. szeptember 23. - 23:36


Ja... még valami: én "részfész" vagyok, XCO-zok is, szóval versenyen azért sokat kapnak a kerekek. A testtömegem jelenleg 65kg. Érdemes lenne a mostani 105g-os AC agyat lecserélni a jól ismert AC 68 grammos "ceruzaagyra" radiális fûzéssel?
Nekem, amikor a 68 grammos aggyal versenyeztem, nem volt semmi bajom, aztán rossz lett benne a csapágy, de lehetett hozzá kapni(és még mindig lehet!), szóval azzal nem volt gond. Remélem azért még fogják árulni egy jó ideig.

Szóval most megint tökéletes állapotban van.
#5444
Írta 2009. szeptember 23. - 23:26

Elõnyt éreznél (Sheldon Brown szerint is). Az én 2-1,8-2-es küllõs Mavic MA2 ráfos kerekeim érezhetõen könnyebb(nek tûnn)ek, mint egy hasonló biciklimen Mavic MA40 kerekek 2-es küllõkkel.http://piacter.bikem...=236943&cat=all
[...]Valami hátrányt éreznék, ha 2,0-1,5-2,0-s küllõk lennének a 2,0-sok helyett?[...]
#5445
Írta 2009. szeptember 23. - 23:12

" Ultrakönnyû V fékes kerekek:
AM Classic agyak
DT revo 2-1,5-2 küllõk
alu küllõanyák
SUN Ufo felnik
gyz nélkül
Az elsõ kerék: 583 gramm
A hátsó kerék: 759 gramm
A szett súlya: 1342 gramm!!!!" (2., 4. kép)
Szóval... nekem van egy 1479g/páros(gyorszár nélkül) gyári American Classic kerékszettem. Ebben sima 2,0-s küllõk vannak. Ennyi tömeget lehet spórolni egy átfûzetéssel Revolution küllõkkel?
Valami hátrányt éreznék, ha 2,0-1,5-2,0-s küllõk lennének a 2,0-sok helyett?
Sõt... lehet, hogy az enyémnek kevesebb is lenne a tömege átfûzetve? Mert ugye ezek az AC felnik 350g-osak, a Sun UFO azért nincs ilyen súlyban... a hátsó agy ugyanaz, az elsõ meg gondolom nincs olyan súlyban, mint az én AC-m.
#5446
Írta 2009. szeptember 23. - 23:05

Kicserélik de az új sem lesz sokal jobb. Havernak már a 3. szabadonfutója van fent. (új XT-rõl beszélek és az XTRem is dettó olyan szar).
Nekem kicserélték gari alatt a 2-3 hónapos Zestyn. Valamikor átkerült a merevben, ott müxik hiba nélkül.
#5447
Írta 2009. szeptember 23. - 23:00

http://www.remerx.cz...rim-road-aero/#
Szerintetek városi felhasználásra mehet? Lehet erre 32-es, vagy annál kicsit szélesebb külsõt tenni? [...]
Ugyanott (szinte) a válasz is: igen, 32-t még lehet.
FAQ - Width of tyres
AERO 15C 23,25,28,32
http://www.remerx-ri...clanek=4&lan=EN
Amúgy az olcsóbb országúti felnik gyakran bírják 32-ig; a jobbak 28-ig; a még jobbak még keskenyebbig.
#5448
Írta 2009. szeptember 23. - 20:08

#5449
Írta 2009. szeptember 23. - 19:55

#5450
Írta 2009. szeptember 23. - 19:54

RAUH-Welt
B E G R I F F
#5451
Írta 2009. szeptember 23. - 19:45

Úgy néz ki, hogy jó áron hozzá tudok jutni egy pár ilyen felnihez. vagyis kerékhez.
http://www.remerx.cz...rim-road-aero/#
Szerintetek városi felhasználásra mehet? Lehet erre 32-es, vagy annál kicsit szélesebb külsõt tenni?
egy ilyen keróból lenne kivéve
köszi
#5452
Írta 2009. szeptember 23. - 12:33

EZ a kerékszett megéri az árát? Gondolkoztam már a B+ Acrobat Pro lecserélésén, mert marha nehéz, csak kérdés, hogy a 72kg-omhoz a 24 küllõ elég-e? Nem szoktam ugratni a géppel, legfeljebb járdaszegélyekrõl. Vagy mit ajánlotok max. 30eFt / szettért?
Köszi.
A kerékszett maga jó áron van, bár ez sem tartozik a könnyû kategóriába...
azzal járhatsz jól, ha kifogsz valamit az apróban, vagy magad veszed meg hozzá az alkatrészeket...
két agy kb 15e pénz, két normálisabb felni is 10-15, és még hozzá a küllõzés darabja 50-100 forintért... 64 küllõ esetén ez ugye 3200-6400ft
ez utóbbi esetben kicsit ugye drágább a dolog, viszont jó kerékszetted van, olyan komponensekbõl amit szeretnél...
ami olcsóbb, és esetenként jobb megoldás, hogy válogass az apróból...
(v- vagy tárcsafékes kellene?)
#5453
Írta 2009. szeptember 23. - 11:38

Köszi.
#5454
Írta 2009. szeptember 22. - 23:21


#5455
Írta 2009. szeptember 22. - 22:53

#5456
Írta 2009. szeptember 22. - 16:08

Kicserélik de az új sem lesz sokal jobb. Havernak már a 3. szabadonfutója van fent. (új XT-rõl beszélek és az XTRem is dettó olyan szar).Új XT agyba lehet külön kapni kilincsmûvet? elszállt egy kilincsem asszem...
#5457
Írta 2009. szeptember 22. - 08:24

csak halkan kérdezem, hogy a garanciával mi a helyzet?
fél év van rá csak legjobb tudomásom szerint...havernál van a papír mert közös rendelés volt, ma kiderül, tavasszal rendeltem, szal hátha...
bemákoltam, 1 év van rá
#5458
Írta 2009. szeptember 22. - 00:34

Ha jól emlékszem csak komplett szabadonfutó van hozzá, ami néha drágább, mint az agy.Új XT agyba lehet külön kapni kilincsmûvet? elszállt egy kilincsem asszem...
ha igen mit kóstál?
A sebesség mindent megold.
#5459
Írta 2009. szeptember 22. - 00:20

csak halkan kérdezem, hogy a garanciával mi a helyzet?Új XT agyba lehet külön kapni kilincsmûvet? elszállt egy kilincsem asszem...
ha igen mit kóstál?
#5460
Írta 2009. szeptember 21. - 23:48

ha igen mit kóstál?