Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#5421
Írta 2009. szeptember 27. - 18:17

Két agy párositás közt vacilálok Ki melyiket ajálja és miért ?
Novatec DO41SB Light 32L
Novatec DO42SB Light 32L
vagy
Shimano Deore XT '08 (HB-M775)
Shimano Deore XT '08 (HB-M775)
kösz elõre is
#5422
Írta 2009. szeptember 27. - 00:12

A http://forum.bikemag...&postcount=7137-ban megírtam a Mavic mûszaki adatok tárházát. A 2006-os katalógus (pdf) 24-ik oldalán van az A 317 Disc ráf rajza, adatai.40 ezret szánok rá kb. Nem találok a Mavic 317-rõl méretezett profil rajzot, nekem nem kell olyan magas, mint a B+ Acrobat Pro (lévén fékfelület sem kell).[..]
#5423
Írta 2009. szeptember 26. - 22:33

De ezek az agyak már nem olyanok, hogy feszt' beáznak, berágnak, tehát ne számíts semmi rosszra.
Én már csak iparisat vennék, mostaniban 6000km van, és semmi baja nincs. Igaz, japán csapágyas.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#5424
Írta 2009. szeptember 26. - 22:25

shimano régi xt, novatec, bike+ travel agyak
vagy vehetsz slx-et is, és ahhoz adaptert. és akkor egy esetleges fékváltás sem lesz gond. és jó agyak.
küllõnek mach1 is jó, ezüst(45Ft) vagy fekete(90Ft) tök mindegy, de én nem spórolnék már ezen, ha több évre akarnék kereket.
két kereket fûzettem eddig, az egyik sncros ds23-régi xt-mach1 fekete, az 42-re jött ki, a másik slx-mach1 mx-ezüst mach1, ez 36 volt.
#5425
Írta 2009. szeptember 26. - 21:58

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#5426
Írta 2009. szeptember 26. - 17:28

70kg-val bõven elég a 32küllõ. Ha megírnád, hogy mennyit szánsz a pár kerékre, akkor könnyebb lenne megmondani a tutit.
40 ezret szánok rá kb. Nem találok a Mavic 317-rõl méretezett profil rajzot, nekem nem kell olyan magas, mint a B+ Acrobat Pro (lévén fékfelület sem kell). Viszont egyszer szeretnék kerekeket venni, aztán évekig használni gond nélkül, szóval, ha azt kívánja, 50-ig el tudok menni, de az már a max., szereléssel, küllõkkel és SRAM PG-850 fogaskeréksorral.
Dave: köszi, megnézegetem a BTS agyakat is.
#5427
Írta 2009. szeptember 26. - 10:58

70kg vagyok, nem tudom, igényli?
nem igényli... 32 elég lesz...
Esetleg nézegetheted a BTS agyakat is, hasonló tudás, hasonló ár...
Felnibõl nekem bevált a 317, sun-t nem használtam, mindig lebeszéltek róla...
#5428
Írta 2009. szeptember 26. - 10:50

70kg vagyok, nem tudom, igényli?
70kg-val bõven elég a 32küllõ. Ha megírnád, hogy mennyit szánsz a pár kerékre, akkor könnyebb lenne megmondani a tutit.
#5429
Írta 2009. szeptember 26. - 10:48

Elsõ agyból nem hszem hogy olyan böszme kéne, a szabványok passzolnak...
ezt ajánlom
NOVATEC - D351SB Light kerékpár agy
NOVATEC - D041SB kerékpár agy
ezek passzolnak a hátsóhoz, egyébként problémamentesek, szép hangja van a hátsónak!
súlyod igényli a 36 küllõt?
sun-t nemigen szeretik errefelé, esetleg mavic317?
70kg vagyok, nem tudom, igényli?

#5430
Írta 2009. szeptember 26. - 09:23

Üdv!
Kinéztem magamnak egy - szerintem - jó kerékösszeállítást. Sunringlé Equalizer 23 (36L) felnik, Novatec D361SB (36L) elsõ, D042SB Light (36L) hátsó agy. Megzavart ez a 9mm átütõ tengelyes dolog, az passzolni fog a RST Capa T6 villába? Ill. a 10mm-es hátsó a 2007-es Magellan Crater vázamba?
Most "gyári" B+ Country Disc V2 van benne, nem tudom, hogy ezek (tengelytáv, tengely fészek, stb.) mennyire vannak szabványba rögzítve. Esetleg tud valaki jobb agyakat, hasonló áron (ip.cs., tárcsás, 36L, gyorszár)? De inkább olcsóbban. Még az Acor AHU-2802-t néztem ki, az is ipari csapágyas. Abból kiindulva, hogy a B+ is mindent kibírt, amire használtam, talán az Acor is jó lenne, de abszolút nem ismerem, mennyire minõségi cuccokat gyárt.
Elõre is köszi!
Elsõ agyból nem hszem hogy olyan böszme kéne, a szabványok passzolnak...
ezt ajánlom
NOVATEC - D351SB Light kerékpár agy
NOVATEC - D041SB kerékpár agy
ezek passzolnak a hátsóhoz, egyébként problémamentesek, szép hangja van a hátsónak!
súlyod igényli a 36 küllõt?
sun-t nemigen szeretik errefelé, esetleg mavic317?
#5431
Írta 2009. szeptember 26. - 09:14

Kinéztem magamnak egy - szerintem - jó kerékösszeállítást. Sunringlé Equalizer 23 (36L) felnik, Novatec D361SB (36L) elsõ, D042SB Light (36L) hátsó agy. Megzavart ez a 9mm átütõ tengelyes dolog, az passzolni fog a RST Capa T6 villába? Ill. a 10mm-es hátsó a 2007-es Magellan Crater vázamba?
Most "gyári" B+ Country Disc V2 van benne, nem tudom, hogy ezek (tengelytáv, tengely fészek, stb.) mennyire vannak szabványba rögzítve. Esetleg tud valaki jobb agyakat, hasonló áron (ip.cs., tárcsás, 36L, gyorszár)? De inkább olcsóbban. Még az Acor AHU-2802-t néztem ki, az is ipari csapágyas. Abból kiindulva, hogy a B+ is mindent kibírt, amire használtam, talán az Acor is jó lenne, de abszolút nem ismerem, mennyire minõségi cuccokat gyárt.
Elõre is köszi!
#5432
Írta 2009. szeptember 25. - 08:37

#5433
Írta 2009. szeptember 24. - 20:54

Igen, már a dobogón vagyok.
Egyelõre. Nem is szeretném ezt elveszíteni. Mondjuk inkább vonatjegyre költöm azt a 15-16000,-Ft-ot, hogy felmenjek a hegyekbe edzeni terepre, minthogy könnyebb legyen egy kicsivel a bicóm. Dehátakkoris!Ez a grammánia.
Ha ránézek a bringára, rögtön az jut eszembe, hogy "áá... de nehéz ez a stucni/kormány/nyeregcsõ/nyereg... kéne már valami könnyebb" csak ugye itt jön a mérlegelés, hogy melyik ér többet: a 210g könnyítés(mert az elõbb említett alkatrészeknél, nekem értelmes áron belül ennyit lehetne könnyíteni), vagy az, hogy inkább táplálékkiegészítõkre költöm a pénzt, és azok által jobb leszek, jobban regenerálódok. Természetesen az lenne a legjobb, ha mindkettõt meg bírnám valósítani, de sajnos nincs annyi pénzem. Itt jönne szóba a szponzorok hiánya, de ezért haragudnának a modik...
Valószínûleg, ha nem tartom majd ezentúl elég jónak a tempómat fölfelé, vagy kigyorsításnál, akkor magamat fogom okolni, hogy miért nem fûzettem át a kerekeket könnyebb küllõvel?!
De ha tehetem, akkor inkább a kerekeken spórolok, mert ugye az forog.
A 68g-os agy szerintem mégiscsak marad az edzõkerékben, mert így csapágycsere után is szebben forog a 105g-os.
Meg hát ugye azért van ennek egy olyan oldala is, hogy a tápkiegekkel nem lehet annyira villogni, mint pl. azzal, hogy ha a kezedbe adják az elsõ kerekemet, akkor azt meg sem érzed...
De mivel én is edzek...
azt azért megkell hagyni, hogy elég orvosi eset vagy és gyógyíthatatlan grammániás, hála neked énis alakulok:D...ha gépközelbe leszel pls jelentkezz!!

#5434
Írta 2009. szeptember 24. - 19:06


Egyelõre. Nem is szeretném ezt elveszíteni. Mondjuk inkább vonatjegyre költöm azt a 15-16000,-Ft-ot, hogy felmenjek a hegyekbe edzeni terepre, minthogy könnyebb legyen egy kicsivel a bicóm. Dehátakkoris!



Valószínûleg, ha nem tartom majd ezentúl elég jónak a tempómat fölfelé, vagy kigyorsításnál, akkor magamat fogom okolni, hogy miért nem fûzettem át a kerekeket könnyebb küllõvel?!

De ha tehetem, akkor inkább a kerekeken spórolok, mert ugye az forog.
A 68g-os agy szerintem mégiscsak marad az edzõkerékben, mert így csapágycsere után is szebben forog a 105g-os.
Meg hát ugye azért van ennek egy olyan oldala is, hogy a tápkiegekkel nem lehet annyira villogni, mint pl. azzal, hogy ha a kezedbe adják az elsõ kerekemet, akkor azt meg sem érzed...

de majd egyszer kinövi az U15/U17-et, addigra a többiek is megerõsödnek és kezdõdik a verseny
De mivel én is edzek...

#5435
Írta 2009. szeptember 24. - 17:35

akkor meg felesleges tovább könnyíteniMár a dobogón van.

de majd egyszer kinövi az U15/U17-et, addigra a többiek is megerõsödnek és kezdõdik a verseny

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#5436
Írta 2009. szeptember 24. - 15:52

Már a dobogón van.De most õszintén ! Még ha versenyzõ is vagy, az a 37gramm fog téged a dobogóra segíteni ?
Nem az elsõ agyon fog múlni, hidd el nekem. Az az agy meg egyszer úgyis cserben fog hagyni, mint ahogy már sok emberrel megtette. Vegyél inkább valami tartós, jó agyat (DT,XTR,..).

A sebesség mindent megold.
#5437
Írta 2009. szeptember 24. - 15:27

Érdemes lenne a mostani 105g-os AC agyat lecserélni a jól ismert AC 68 grammos "ceruzaagyra" radiális fûzéssel?
Nekem, amikor a 68 grammos aggyal versenyeztem, nem volt semmi bajom, aztán rossz lett benne a csapágy, de lehetett hozzá kapni(és még mindig lehet!), szóval azzal nem volt gond.
De most õszintén ! Még ha versenyzõ is vagy, az a 37gramm fog téged a dobogóra segíteni ?

#5438
Írta 2009. szeptember 24. - 12:55

A sebesség mindent megold.
#5439
Írta 2009. szeptember 24. - 12:15

rugalmasságra talán rugalmasabb lesz, ami ugye az irányíthatóságon látszik meg...
tartósság szerintem rendben van... én ma centírozom ki a revos-tárcsás kerekeimet, aztán mondok véleményt a dologról, még nem voltak utánhúzva és nyúzva...
#5440
Írta 2009. szeptember 24. - 10:26

nem ba$zakodnék vele a helyedben.
nem sok súlyt nyernél vele, érzésre se hiszem, hogy megéreznéd azt a 20-30 grammot...
a 65 kilód alatt meg nagyon rugalmasabb se lenne...
azonkívül meg pénzkidobás csak.
ha elkoptatod a felniket, akkor majd fûzd be az új felniket revo küllõkkel, oszt jóvan.
többet érsz el azzal, ha ezt a pénzt edzõre meg táplálékkiegészítõkre költöd

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu