Ha a súly fontos: egy erõs, tartós Mavic Open Pro 420 gramm.[...]de ha nem muszáj akkor nem cipelem azt a 650grammot felninként.
ez a remerx a (gyári) 490grammjával vajon mit bír? [...]
Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#4081
Írta 2010. szeptember 10. - 01:06

#4082
Írta 2010. szeptember 10. - 00:56

#4083
Írta 2010. szeptember 10. - 00:52

catalogue
most vuelta/rodi airline4-et használok 3keresztre fûzve, de ha nem muszáj akkor nem cipelem azt a 650grammot felninként.
ez a remerx a (gyári) 490grammjával vajon mit bír?
radiál vs háromkereszt jelentõs különbség elõl?
#4084
Írta 2010. szeptember 09. - 22:21

A sebesség mindent megold.
#4086
Írta 2010. szeptember 05. - 18:17

#4087
Írta 2010. szeptember 04. - 16:40

most N76 néven árulja az AC.
ez is matricázott, mint a bts...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#4088
Írta 2010. szeptember 04. - 00:59

Illetve a Sun Ringlé jumping/dirty flea, Abbah sos/lawwill agyakról?
#4089
Írta 2010. szeptember 02. - 08:21

#4090
Írta 2010. szeptember 01. - 21:35

#4091
Írta 2010. augusztus 31. - 19:09

csak az agy való theztõl. alexrims dm24 felnibe volt neki befûzve, amit én beleraktam a polarxbe egy singlespeed aggyal, ez meg singletrackesítve lett hogy szimmetrikus legyen elõl hátul .)
#4092
Írta 2010. augusztus 31. - 18:44

Igen, az az átalakítható agyad van
Nem tudom, hogy én vagy még thezcsi keverte el a hozzá való átalakítót. Sose használtam gyorszárral.
Az elso sort olvasva eppen kerdezni akartam hogy nem-e van-e meg, mert lehet hogy manitou black lesz a bringaban, de akkor eselytelen, mi? csinalok hozza.

Szerk: ezek a kerekek Thez kerekei voltak? csak 60kg alattiak hasznaltak elottem?

#4093
Írta 2010. augusztus 30. - 19:08


Nem tudom, hogy én vagy még thezcsi keverte el a hozzá való átalakítót. Sose használtam gyorszárral.
#4094
Írta 2010. augusztus 30. - 18:39

Nekem olyan nova agyam van, hogy az atutos teloba valo berakashoz ket gyurut kell raraknom kb egyenesen a csapagyakra. Szerintem ha azonos parameterekkel (csapagyaknal) gyartanek hozza gyorszaras vegu verziot, minden gond nelkul mukodne.Láttam, hogy a Novatecnek van 2in1 (20 mm átütõs/gyorszáras) agya. Az lenne a kérdésem, hogy az én 20 mm-es átütõsöm átalakítható-e ilyenre?
Azaz létezik-e ilyen készlet, vagy csinált már valaki hasonlót házilag/esztergályossal?
#4095
Írta 2010. augusztus 30. - 10:38

Azaz létezik-e ilyen készlet, vagy csinált már valaki hasonlót házilag/esztergályossal?
Izomtéridõninja-geológus!
#4096
Írta 2010. augusztus 29. - 20:43

hát rég volt a kezemben ilyen igényes és szép kidolgozású felni...
#4097
Írta 2010. augusztus 28. - 22:48

106kg elöl 180, hátul 160as tárcsa....
uff... És revo? Még egykét ilyen komment aztán a tanácsok ellenére én is revoval fûzetem.

Na jó ez csak vicc,de jövõ héten remélhetõleg nekem is könnyû hátsókerekem lesz (novatec d252sb agy - 300g; mavic 717; schwalbe könnyû belsõ 130g; conti rk 590g)
#4098
Írta 2010. augusztus 28. - 21:10

BTS Xc pro agyakról van valakinek tapasztalata?tartósság,minõség,ilyesmi..ja és a leglényegesebb:alu vagy acél a kazettatest?
Alu a kazettatest. Könnyen gurul, jó hangos, szép az elox. Nekem olyan van hátul.
#4099
Írta 2010. augusztus 28. - 08:01

Revo lesz, eldöntöttem :cool2:
Felni Mavic XC 717 Disc
Agy Novatec D712SB Light
#4100
Írta 2010. augusztus 27. - 22:02

Még mindig megállja a helyét az az elmélet hogy 65kg-mhoz, tárcsafékhez, cc-re elég lesz nekem hátsó kerékhez DT Revolution küllõ?
32-es 3keresztre.
Vagy inkább DT Competition?
106kg elöl 180, hátul 160as tárcsa....
