Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Keréképítés

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
12596 hozzászólás a témában

#4101
oliboi

oliboi

    vendég

  • fórumtag
  • 171 hozzászólás

A kb. 80 kilómhoz, elöl 185-ös tárcsafékkel használom a revo küllõt, eddig gond nélkül (azért lekopogom). Szerintem is bevállalhatod, max. ha gondunk lesz vele késõbb, közösen verjük meg Andrist, mert engem is Õ beszélt rá :D


Én 92kg vagyok elöl szintén 185 hátul 160mm 3ker.revo. kicsit hajlik (rugalmas) meg emelkedõn néha recseg egy
pötit de semmi gondom vele.
Szerintem a felnin több múlik, nem mindegy,hogy 320g vagy 420g..

#4102
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Nem lesz gond a revo-val, alattam is bírja.


A sebesség mindent megold.

 


#4103
labidani

labidani

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.124 hozzászólás

Még mindig megállja a helyét az az elmélet hogy 65kg-mhoz, tárcsafékhez, cc-re elég lesz nekem hátsó kékhez DT Revolution küllõ?
32-es 3keresztre.
Vagy inkább DT Competition?

A kb. 80 kilómhoz, elöl 185-ös tárcsafékkel használom a revo küllõt, eddig gond nélkül (azért lekopogom). Szerintem is bevállalhatod, max. ha gondunk lesz vele késõbb, közösen verjük meg Andrist, mert engem is Õ beszélt rá :D

#4104
repasibalint

repasibalint

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.627 hozzászólás
BTS Xc pro agyakról van valakinek tapasztalata?tartósság,minõség,ilyesmi..ja és a leglényegesebb:alu vagy acél a kazettatest?

#4105
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

Még mindig megállja a helyét az az elmélet hogy 65kg-mhoz, tárcsafékhez, cc-re elég lesz nekem hátsó kerékhez DT Revolution küllõ?
32-es 3keresztre.
Vagy inkább DT Competition?

nyugodtan mehet a revolution

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#4106
Ati46

Ati46

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 627 hozzászólás
Még mindig megállja a helyét az az elmélet hogy 65kg-mhoz, tárcsafékhez, cc-re elég lesz nekem hátsó kerékhez DT Revolution küllõ?
32-es 3keresztre.
Vagy inkább DT Competition?

#4107
repasibalint

repasibalint

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.627 hozzászólás
feltenném máshogy is a kérdésemet:a novatec light és sima agy kazettájának paraméterei,az alapanyagot kivéve megegyeznek-e?

#4108
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Nem értem a problémáitokat. Tárcsát milyen gyakran cserélünk? Legrosszabb esetben is évente. Akkor meg nem mindegy, hogy most 10mp-ig vagy 1 percig tart a cseréje...
A csavar meghúzást sem értem, elég idiótának kell lenni ahhoz, hogy úgy beletépjük, hogy ne lehessen kiszedni. Mindegyik csavaron ott a menetrögzítõ, nem fognak kicsavarodni. Ismerek olyan embert aki alu csavarokat használ minden gond nélkül.
Nekem annyira mindegy, hogy centerlockos vagy 6 csavaros...


A sebesség mindent megold.

 


#4109
MaTT

MaTT

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.649 hozzászólás
nekem egyedüli gondom a cl-es alubakos tárcsákkal az, hogy "pattogó" hangot ad amikor hül lefele :)

#4110
bardocz

bardocz

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 464 hozzászólás
De minek megtépni, amikor csak 5-6Nm erõvel kell elvileg?

#4111
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
szedd szet! :)
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#4112
epyc

epyc

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.317 hozzászólás

[torxnal nem nehez, es egy-ket fekgyarto szeret bilianyagbol levo csavarokat adni]


Ne is mondd... Nem olyan rég szedtük le a féktárcsámat a hátsó kerékrõl, amit még a gyárban téptek rá, plusz még jó alaposan be volt kenve a csavar sárga menetrögzítõvel. Egyikõnk fogta a kereket, a másik két kézzel tépte a torx csavarhúzót. Az egyiknél majdnem elnyaltuk a csavar fejét, le is izzadtam rendesen, amikor kifordult a csavarból a torx fej :) Végül sikerült kiszedni, de okozott némi izgalmat a dolog. Akkor megfogadtam, hogy nem fogom sose rátépni a csavart. 6 csavar azért már megfogja rendesen a tárcsát, ha az ember meghúzza normál erõvel és nem tépi.

Másik dolog, amikor a CL-es tárcsát akartam feltenni. Feltettem a tárcsát, elkezdtem húzni a lockringet, majd amikor húznám meg, leforgott az egész. Gyári XT kerékszett, mondom fasza, elnyíródott az agyban a menet, kuka az egész kerék. Kiderült, hogy a lockring volt bili anyagból és abban nyíródott el a menet. Majdnem puszit adtam az agyra, de kemény szitu volt az is :)

És hogy ON is legyek: PAUL agyakról tud valaki adni egy robbantott ábrát? Lett most egy ilyenem és kíváncsi vagyok a belsejére :)

"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"


#4113
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.275 hozzászólás
nekem eddig az esetek 80%-ában mikor le kelltt szedni a 6 csavarost, legalább egy két csavarhoz kellett flex. (és nem én szerelek, úgyhogy nem kell a kiokitás) szal nekem gyere be a cl. kár hogy a novatech nem gyártik olyat...
de ha pl mavic kereket vennék akkor csakis cl-es verziót vennék.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#4114
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
de valahol van :) , de ami sokat dob rajta az az alu bak, a centerlock-os tárcsámba egy fél mm ütés sincsen, és már nem maiak...

#4115
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
de centerlockkal pl lehet olyat csinalni hogy egy bringa ket szett kerek anelkul hogy uj 2 uj tarcsat kelljen venni.

megtepni en a 6 csavarost sem szoktam tulzottan, mert ha elnyalod a fejet [torxnal nem nehez, es egy-ket fekgyarto szeret bilianyagbol levo csavarokat adni] akkor megint szopi. ha beleszakad az agyba, az megnagyobb szopi.

az meg hogy mennyire kell egyengetni szerintem semmi koze a rogzitesi felulethez.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#4116
AGA

AGA

    AGA

  • fórumtag
  • 2.353 hozzászólás
Hát nem tudom... Sokkal többet centíroztam..vagyis egyengettem centerlockos tárcsát mint 6 csavarosat. A torx csavart meg tudod nagyon tépni, egy CL -t max rendesen meghúzol. Való igaz, sokkal könnyebb felszerelni egy CL tárcsát, de ezt a mûveletet max évente egyszer kell tisztításkor megteni. Tehát ez nem jelentõs elõny.
Amúgy meg hatcsavarosnál, felszereléskor; miután valamennyire behajtottad az összes csavart, a tárcsát forgásiránnyal ellentétesen megcsavarod, és így húzod meg. Nekem bejött nincs vele szívás. (Egyszer itt én is kérdeztem mi a titka, de nem jött válasz, viszont rájöttem ;) )

Ride everywhere.

.


#4117
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
volt CL-os kerekszettem, es barmikor ujra bevallalnam. ki a halal akar szopni a 6 kis torx feju csavarral mindenaron, ha a CL-rol egy mozdulattal leveszed a zarogyurut? plusz az mindig ugyanoda all be, a 6 lukas soha.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#4118
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.622 hozzászólás
Aga: Nekem 6 csavaros van, és visszasírom a cl-t. Õrület, hogy mit mûvelni egy 6 csavaros.

#4119
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.854 hozzászólás

kifejtenéd ezt a "hátrányt"?


Azért tettem idézõjelbe, mert számomra nincs hátránya, de a fórumozók nagy részének nem jön be a kónuszos rendszer. Nekem minden kerekem kónuszos agyú, átkenem metabond zsírral, jobban forog, mint sok iparis. :)

#4120
AGA

AGA

    AGA

  • fórumtag
  • 2.353 hozzászólás
Rob, valahogy nem tudok megbízni a centerlockban. Ha másért nem akkor azért, mert a tárcsa rögzítése, és a fékfelület között jóval nagyobb a távolság, "leng" a tárcsa.
No meg -szintén szerintem- az oldalról szorított bordás dolgok kb. csak a hajtókarnál fixálódnak biztonságosan, ott is csak azért mert irgalmatlan erõsen vannak meghúzva. Jó jó, alu bakossal más a helyzet, akkor egyértelmûen jobb a hat csavarosnál, de nem annyival, hogy olyat akarjak.

De nyugodtan gyõzz meg, tényleg szeretném!

Ride everywhere.

.