Edd, an easy to use spoke length calculatorHol találok olyan küllõszámító progit mint a DT-nek,ahol nem kell mérni,csak kiválasztani a típust?Dt-ben nincs benne a felni és nem akarok méricskélni
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:39
#3321
Írta 2011. március 18. - 01:36

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3322
Írta 2011. március 18. - 01:09

Hello!
Kb 2 mm.
Nem tudom ez már nagynak számít?
Próbáljam meg azt a módszert amit itt olvastam?
Kb 2 mm.
Nem tudom ez már nagynak számít?
Próbáljam meg azt a módszert amit itt olvastam?
#3323
Írta 2011. március 17. - 22:14

Hu, ez nagyon "klafa" !!!
You can never have "enough" bikes.
#3324
Írta 2011. március 17. - 17:32

#3325
Írta 2011. március 17. - 15:55

Hol találok olyan küllõszámító progit mint a DT-nek,ahol nem kell mérni,csak kiválasztani a típust?Dt-ben nincs benne a felni és nem akarok méricskélni
#3326
Írta 2011. március 17. - 15:40

Helló!
Hogyan tudom a tojás formára deformálódott felnit otthon kijavítani?
Elõre is köszönöm a segítséget!
Itt valaki nagyon faszán elmagyarázza:
http://forum.bikemag...tml#post1068340
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#3327
Írta 2011. március 17. - 15:40

Helló!
Hogyan tudom a tojás formára deformálódott felnit otthon kijavítani?
Elõre is köszönöm a segítséget!
Ez függ attól hogy mekkora tojás van a felniben.
Ha még nem centíroztál soha, akkor inkább vidd el szervízbe mert többet tudsz ártani
a próbálkozással.
#3328
Írta 2011. március 17. - 15:29

Helló!
Hogyan tudom a tojás formára deformálódott felnit otthon kijavítani?
Elõre is köszönöm a segítséget!
Hogyan tudom a tojás formára deformálódott felnit otthon kijavítani?
Elõre is köszönöm a segítséget!
#3329
Írta 2011. március 17. - 15:26

PL dtswiss x430 430g a gyártó szerint 90kg van hitelesítve
vagy dt swiss M 480 480g 100 kg ig hitelesítve
mindkettõ ára 10e huf alatt.
tech infók:
x430 vélemény
ár
Talán az M480as jobb választás lenne...
vagy dt swiss M 480 480g 100 kg ig hitelesítve
mindkettõ ára 10e huf alatt.
tech infók:
Sziasztok!
90 kg-hoz milyen elfogadható árú (max. 10000/db), nem túl nehéz (max. 480 g) 32 lyukas felnit ajánlotok? A Mavic XM 719-en kívül?
x430 vélemény
ár
Talán az M480as jobb választás lenne...
#3330
Írta 2011. március 17. - 14:38

Sziasztok!
90 kg-hoz milyen elfogadható árú (max. 10000/db), nem túl nehéz (max. 480 g) 32 lyukas felnit ajánlotok? A Mavic XM 719-en kívül?
90 kg-hoz milyen elfogadható árú (max. 10000/db), nem túl nehéz (max. 480 g) 32 lyukas felnit ajánlotok? A Mavic XM 719-en kívül?
#3331
Írta 2011. március 16. - 22:12

Úgy elképzelem, ahogy egy sóderos lejtõn kigurulsz a fák közül a nyílt terepre, és belekap az oldalszél...
Nyekereg a láncom, mint egy részeg kórus, nem segíthet rajta, csak a tribológus!
#3332
Írta 2011. március 16. - 20:18

Régen a tioga gyártott, tipikus retro-monti kult-alkatrész 

Másról nem nagyon tudok, de sok értelme nincs...


Másról nem nagyon tudok, de sok értelme nincs...
#3333
Írta 2011. március 16. - 20:03

#3334
Írta 2011. március 16. - 19:36

#3335
Írta 2011. március 16. - 19:27

#3336
Írta 2011. március 14. - 14:29

nézegettem egy tavalyi bikemaget, és van benne egy kép hans rey-rõl, aki éppen valami össztelõs bringával egyensúlyoz (vagy teker) kiállva.
A bringában egy fox teló van (gondolom átütõs). Hát basszus, a kerék az totál ki van facsarodva a villához képest, szerintem centikkel van közelebb a gumi a villa egyik szárához, mint a másikhoz.
Ez most a teló miatt van, vagy a tengely miatt, vagy ez amúgy teljesen normális?
A bringában egy fox teló van (gondolom átütõs). Hát basszus, a kerék az totál ki van facsarodva a villához képest, szerintem centikkel van közelebb a gumi a villa egyik szárához, mint a másikhoz.
Ez most a teló miatt van, vagy a tengely miatt, vagy ez amúgy teljesen normális?
#3337
Írta 2011. március 11. - 03:10

a sapim egyike a minõségi küllõmárkáknak. semmi gondod nem lesz vele. (nekem is azzal van fûzve mind a 4 kerekem)
az, hogy azért nyúlik, meg törik mert sapim vagy mert dt ilyen formában hülyeség. pláne sima 2mm-es vastagságban.
törés az egyenetlen feszítés miatt alakulhat ki, a terhelés nem oszlik el, pár küllõ nagy igénybevételnek van kitéve (nyilván az anyaghibát leszámítva), ha pedig rugalmas a kerék akkor általában le vannak lazulva a küllõk.
inkább a jó fûzés számít, ha az szar akkor pakolhatsz bele akármilyen küllõt.
az, hogy azért nyúlik, meg törik mert sapim vagy mert dt ilyen formában hülyeség. pláne sima 2mm-es vastagságban.
törés az egyenetlen feszítés miatt alakulhat ki, a terhelés nem oszlik el, pár küllõ nagy igénybevételnek van kitéve (nyilván az anyaghibát leszámítva), ha pedig rugalmas a kerék akkor általában le vannak lazulva a küllõk.
inkább a jó fûzés számít, ha az szar akkor pakolhatsz bele akármilyen küllõt.
#3338
Írta 2011. március 11. - 02:58

jó lesz a sapim is meg az mtx is.
Köszi szépen a segítséget,de egy kicsit bõvebben lehetne? Mert alattam még Dt küllõ hála isten még nem tört el,de mikor elmeséltem ezt az egészet a barátoknak,többen is lehurrogtak,hogy a sapimmal vigyázzak,mert lehetnek vele gondok. Állítólag a Dt merevebb,és nem annyira "nyúlós" mint a sapim.
Nemtudom mi igaz ebbõl,de mindenesetre elgondolkodtató.
Ha esetleg valakinek van tapasztalata a két küllõfajtáról,pláne ha mondjuk egy kerékben használta mindegyiket,és örülnék ha megosztaná velem a tapasztalatait. Itt arra gondolok pl hogy a dt.vel fûzött kerék esetleg jobb vagy rosszabb mint a sapimmal fûzött,mert pl az egyikbe jobban és könnyebben ment nyolcas mint a másikba,vagy mert az egyiknél esetleg felütésnél jobban deformálódtak a küllõk mint a másiknál stb.
Köszi a segítséget!
#3339
Írta 2011. március 11. - 01:26

#3340
Írta 2011. március 11. - 01:22

Sziasztok!
Érdeklõdnék,hogy melyik küllõk a jobbak,mivelhogy kereket építtettem,és ahol vettem a felnit és a küllõket plusz az agyakat,az egy másik üzlet volt,mint ahol összefûzték a kerekeket,de sajnos a küllõméreteket rosszul számolták ki (DT sima rozsdamenteseket rendeltem) így ahol fûzték ott viszont csak sapim rozsdamentes küllõk voltak,így azokkal fûzték be. (huh..remélem érthetõen írtam...)
Eddig minden kerekemben DT sima rozsdamentes küllõk voltak,a sapim küllõket egyáltalán nem ismerem. Szerintetek a 120+ súlyomhoz CC és "finomabb" DH felhasználáshoz,elegek lesznek a kerekeim? (MTX felnik)
Köszönöm a segítséget!
Érdeklõdnék,hogy melyik küllõk a jobbak,mivelhogy kereket építtettem,és ahol vettem a felnit és a küllõket plusz az agyakat,az egy másik üzlet volt,mint ahol összefûzték a kerekeket,de sajnos a küllõméreteket rosszul számolták ki (DT sima rozsdamenteseket rendeltem) így ahol fûzték ott viszont csak sapim rozsdamentes küllõk voltak,így azokkal fûzték be. (huh..remélem érthetõen írtam...)
Eddig minden kerekemben DT sima rozsdamentes küllõk voltak,a sapim küllõket egyáltalán nem ismerem. Szerintetek a 120+ súlyomhoz CC és "finomabb" DH felhasználáshoz,elegek lesznek a kerekeim? (MTX felnik)
Köszönöm a segítséget!