Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#1961
Írta 2012. február 28. - 10:59
Rigida (Ryde) Edge 7 felnivel van valakinek tapasztalata?
Lehetõségem lenne most egy kerékszettet beújítani. DT 240-es agy, ezzel a felnivel, de vacillálok a felni miatt. Kicsit azt érzem, hogy nincs összhangban az aggyal. Jelenleg XM317-es felnim van és az árban kb. ugyanennyi, mint ez a Rigida. Kell tõle tartani, hogy nem elég tartós, - merev?
#1962
Írta 2012. február 25. - 22:59
Sziasztok!
Olvastam, hogy a kónuszos kerékcsapágy teli megy kosszal, zsírozni, állítani kell idõnként. Míg az "ipari" csapágyas teljesen zárt, nem kell foglalkozni vele. Milyen gyakran kell a kónuszosat szervizelni? Nekem egy 18 éves városi közlekedésre használt MTB-m van, kónuszos, és nem emlékszem, hogy valaha én, vagy a szerelõ hozzányúlt volna. Ideje lenne újrazsírozni, vagy ha nem strapálom, akkor ki tud bírni ilyen hosszú idõt?
kiszeded a kereket, es megforgatod kezzel a tengelyt. ha siman, szorulasmentesen forog, akkor no prob, bar nem art ellenorzini a feluleteket belul, hogy nincs e beragva vhol, de ezt a forgason is erzed.
#1963
Írta 2012. február 25. - 20:38
Olvastam, hogy a kónuszos kerékcsapágy teli megy kosszal, zsírozni, állítani kell idõnként. Míg az "ipari" csapágyas teljesen zárt, nem kell foglalkozni vele. Milyen gyakran kell a kónuszosat szervizelni? Nekem egy 18 éves városi közlekedésre használt MTB-m van, kónuszos, és nem emlékszem, hogy valaha én, vagy a szerelõ hozzányúlt volna. Ideje lenne újrazsírozni, vagy ha nem strapálom, akkor ki tud bírni ilyen hosszú idõt?
#1964
Írta 2012. február 20. - 13:35
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#1965
Írta 2012. február 20. - 13:00
Olyat kérdeznék hogy NEVATEC D362SB vastag tengelyes agyhoz, hol lehet
kapni kalapács lefogató gyûrût, ill mi a pontos mérete mert nekem eltörött ami odafogja a kalapácsokat az agyhoz. De hogy hogyan azt nekérdezd. Mielõtt mondanád hogy nemjbe a legközelebbi boltba meg ilyenmi már megtettem de még csak hozni sem tudnak.
Így kérdem esetleg van vkinek feleslegesen eladó vagy tudna segíteni benne? Megköszönném.
#1966
Írta 2012. február 19. - 22:17
#1967
Írta 2012. február 19. - 18:47
#1968
Írta 2012. február 19. - 16:19
Mjaninak széthullott egy(-kettõ) Sunrace hátsó agya márHello!
Hátsó agy vásárlása elõtt állok, és két lehetséges kiszemeltem van:
-BTS XC pro
-Sunrace JUJU
Már fogtam mindkettõt a kezemben, hasonlóak nagyon ( mindkettõben jó erõs reteszelés van) ezért nem tudok dönteni. Szerintetek melyik legyen?
Sunrace-rõl valakinek van tapasztalata?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1969
Írta 2012. február 19. - 13:40
Hátsó agy vásárlása elõtt állok, és két lehetséges kiszemeltem van:
-BTS XC pro
-Sunrace JUJU
Már fogtam mindkettõt a kezemben, hasonlóak nagyon ( mindkettõben jó erõs reteszelés van) ezért nem tudok dönteni. Szerintetek melyik legyen?
Sunrace-rõl valakinek van tapasztalata?
#1970
Írta 2012. február 17. - 08:26
#1971
Írta 2012. február 17. - 00:33
Nekem TN719 és ZTR Arch van, ha belsõ nélkül is használnád, akkor egyértelmûen ZTR. Az új ZTR Arch EX és a WTB felnik is ígéretesnek tûnnek az én szememben. Crest és ez a súlycsoport számomra erõteljesen a Race Only kategória, ezért nem is fog kelleni sosem.
DT nem tudom mennyire adja meg pontosan a tömeget, az X470-esek 500g-osak igazából. A Mavic és a ZTR tényleg annyi amennyinek mondják, nincs nagy eltérés. Az 500g-osok klubjába még az olcsónak számító Sun EQ23 is befér.
WTB - 430g - Products - WTB
Arch EX - 450g - ZTR Arch EX 29"- 32 Hole Black - ez lényegében a keresztmetszet alapján egy 3 kamrás crest
Nekem is a 29-es montimban Dt X470-esek vannak, és 470 helyett azok is 500gr-osak... 8-ast kiszedni belõle rémálom, takony puha felni, ennek ellenére még nem sokat kellett centírozni, de ez lehet azért van, mert annyira nem durvulok vele.
#1972
Írta 2012. február 16. - 23:24
Keresek nagyon könnyû 29"-es felnit, ami esetleg még 28 lyukas kivitelben is kapható.
Amiket eddig érdemesnek találtam:
DT XR 400 - 450 gramm
Mavic TN 719 - 510 gramm
Nekem TN719 és ZTR Arch van, ha belsõ nélkül is használnád, akkor egyértelmûen ZTR. Az új ZTR Arch EX és a WTB felnik is ígéretesnek tûnnek az én szememben. Crest és ez a súlycsoport számomra erõteljesen a Race Only kategória, ezért nem is fog kelleni sosem.
DT nem tudom mennyire adja meg pontosan a tömeget, az X470-esek 500g-osak igazából. A Mavic és a ZTR tényleg annyi amennyinek mondják, nincs nagy eltérés. Az 500g-osok klubjába még az olcsónak számító Sun EQ23 is befér.
WTB - 430g - Products - WTB
Arch EX - 450g - ZTR Arch EX 29"- 32 Hole Black - ez lényegében a keresztmetszet alapján egy 3 kamrás crest
#1973
Írta 2012. február 16. - 22:43
Keresek nagyon könnyû 29"-es felnit, ami esetleg még 28 lyukas kivitelben is kapható.
Amiket eddig érdemesnek találtam:
DT XR 400 - 450 gramm
Mavic TN 719 - 510 gramm
ztr crest ~380g
frm 388 ~430g
ztr arch ~470g
a crestrol meg a dtrol sok jot nem olvastam... az frm szvsz a legkonnyebb vallalhato 29er felni, az arch meg a konnyu de strapabiro. meg irnam a sunringle blackflaget is, ami szvsz kb az arch tomegeben lehet, es a notubestol licenszeltek a felnit, de kulon kapni asszem nem lehet (telen 50%os aron nyomta a crc a kerekszettet). az 28 lyukas.
#1974
Írta 2012. február 16. - 21:27
Amiket eddig érdemesnek találtam:
DT XR 400 - 450 gramm
Mavic TN 719 - 510 gramm
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1975
Írta 2012. február 15. - 07:46
ne vedd sértésnek, de az a 90+ kiló azért nem kevés. én már lehet nem mernék feltenni hátra ultrakönnyû felnit- ahogy marton is írta. elöl még jó, de hátra picit jobb lenne az erõsebb felni. szerintem nem lesz annyira észrevehetõ, hogy "kevésbé ugrik a bringa"Mondjuk hobbibringás vagyok, (de azért évente többet megyek mint 8000km) és SS bringába kéne a felni, városi közlekedésre, néha országúti túrázásra. De kímélve lenne, szóval nem padkára fel-le ugráláshoz. Csak a montimból kiindulva tetszene a minél könnyebb felni, mert már 100gr tömeg a kerék peremén nagyon észrevehetõ szerintem. Szeretem ha ugrik a bringa. De ha összességében nem zúzásra lenne, akkor azt mondod bírni fogja? 23-25-ös gumival lenne használva.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1976
Írta 2012. február 15. - 00:40
#1977
Írta 2012. február 14. - 11:14
azt Neked kell eldönteni, hogy szükséged van-e a könnyû kerékszettre! Mennyit és mire fogod használni?
Ha versenyzel és számít a súly, akkor persze, de ha csak hobbi bringás vagy és szeretnéd hosszú távon használni, akkor érdemesebb a tartósságra menni!
Mondjuk hobbibringás vagyok, (de azért évente többet megyek mint 8000km) és SS bringába kéne a felni, városi közlekedésre, néha országúti túrázásra. De kímélve lenne, szóval nem padkára fel-le ugráláshoz. Csak a montimból kiindulva tetszene a minél könnyebb felni, mert már 100gr tömeg a kerék peremén nagyon észrevehetõ szerintem. Szeretem ha ugrik a bringa. De ha összességében nem zúzásra lenne, akkor azt mondod bírni fogja? 23-25-ös gumival lenne használva.
#1978
Írta 2012. február 14. - 06:35
azt Neked kell eldönteni, hogy szükséged van-e a könnyû kerékszettre! Mennyit és mire fogod használni?Szerintetek egy Sun Assault 400grammos outi felnivel érdemes kerékszettett építeni? A bökkenõ csak az hogy félek hogy a 90-95 kilómat nem biztos hogy tolerálná. Vagy inkább érdemes valami erõsebb felnibe beruházni?
Ha versenyzel és számít a súly, akkor persze, de ha csak hobbi bringás vagy és szeretnéd hosszú távon használni, akkor érdemesebb a tartósságra menni!
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1979
Írta 2012. február 13. - 21:43
#1980
Írta 2012. február 04. - 12:40
Lehet,h hülye kérdés,de elgondolkoztam. DH -FR gépeken miért nem használnak olyan agyon furkált, kikönnyített felniket,mint a triál gépeken?
Gondolom teljesen más az igénybevétel is, meg az erdõben egy olyan lyukas felni összeszedne másfél kg sarat.
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9