Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#1921
Írta 2012. április 09. - 12:18
egy ilyem silentclucth kéne ezek szerint nekem is
#1922
Írta 2012. április 09. - 11:36
Ridley Noah Fast
#1923
Írta 2012. április 09. - 10:33
Anno használtam én is Silent Clutch LX agyat - már azt a sötétkékesszürke színût - meg ha jól emlékszem volt a fekete színû is.És a 2001-es Silent Clutch-os LX-rõl mi a véleményed?
Ha már többet költök, akkor az a Deore-hoz képest +1000Ft egy állítólag legendásan jó felépítésû agyért szerintem megéri, nem?
Sokáig használtam, mielõtt eladtam. Szerintem nem rossz vétel!
Ha jól emlékszem, akkor kicsit erõsebb igénybevételre lett tervezve, talán többet is reteszel egy fordulat alatt, mint a normál agyak.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1924
Írta 2012. április 09. - 08:17
Ha nem számít a súly, akkor a silent clutchos agy jó választás. Örök élet, én 7-8 évig használtam, jó állapotban adtam el.
Csomagos túrázásra kell kilóméter-faló bringába, tehát a súly a legutolsó szempont.
Ezt választom, ha nem jön meg az Alivio, amúgy is bejön, hogy hangtalan.
Köszi a tippet!
#1925
Írta 2012. április 09. - 08:08
#1926
Írta 2012. április 09. - 07:34
Véleményem szerint a magasabb ára miatt zártátok ki.
Mivel magasabb szintre van pozícionálva, elméletileg minõségibbnek is kell lennie. Nem hinném, hogy kevésbé lenne tartós - ugyanolyan felhasználás mellett -, mint az Alivio.
Ha nem nagy probléma a plusz 2300 Ft, akkor szerintem ne habozz megvenni!
Köszi a véleményt!
És a 2001-es Silent Clutch-os LX-rõl mi a véleményed?
Ha már többet költök, akkor az a Deore-hoz képest +1000Ft egy állítólag legendásan jó felépítésû agyért szerintem megéri, nem?
#1927
Írta 2012. április 09. - 07:07
Véleményem szerint a magasabb ára miatt zártátok ki.Viszont azt már nem tudom, hogy a Deore a magasabb ára miatt esett ki a lehetõségek közül, vagy azárt mert kevésbé hosszú élettartamú?
...
Tehát, mik a tapasztalatok a Deore agyakkal az Alivio-hoz képest?
Illetve érdemes-e várni az Alivio-ra, vagy változtassam a rendelést Deore-ra +2300Ft-ért, vagy esetleg 2001-es silent clutch-os LX-re +3300Ft-ért?
Mivel magasabb szintre van pozícionálva, elméletileg minõségibbnek is kell lennie. Nem hinném, hogy kevésbé lenne tartós - ugyanolyan felhasználás mellett -, mint az Alivio.
Ha nem nagy probléma a plusz 2300 Ft, akkor szerintem ne habozz megvenni!
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1928
Írta 2012. április 09. - 00:52
Egy V-fékes túra-cross bringához építek új hátsó kereket.
A kinézett Alivio hátsó agy nagyon nem akar megérkezni, így fontolgatom, hogy más típust veszek.
Deore-ra gondoltam elsõ körben.
Mindenki az Alivio agyat javasolta akkor, amikor hosszú életû és jó ár/érték arányú kerék építéséhez kértem tanácsot.
Viszont azt már nem tudom, hogy a Deore a magasabb ára miatt esett ki a lehetõségek közül, vagy azárt mert kevésbé hosszú élettartamú?
Tudom, hogy magasabb szintet képvisel a Shimano palettáján, ezért is gondoltam erre, de hátha van valami hátulütõje... pl. könnyebb, és ezért kevesebb benne az anyag, és ezért kevesebbet bír, vagy ilyesmi...
Tehát, mik a tapasztalatok a Deore agyakkal az Alivio-hoz képest?
Illetve érdemes-e várni az Alivio-ra, vagy változtassam a rendelést Deore-ra +2300Ft-ért, vagy esetleg 2001-es silent clutch-os LX-re +3300Ft-ért?
Köszi!
#1929
Írta 2012. április 03. - 23:12
Vagy a villád ferdült el. Nálam is az volt, estem egy gyönyörû szépet és a papucsnál elferdült kicsit (nem kicsit) a villám.A napokban hoztam haza egy tárcsafékes elsõ kereket, amint az egyik bp-i boltban kicentriroztattam. Felraktam rá a gumit, kerék be és látom, hogy furcsán áll a kerék. Nincs teljesen középen, néhány miliméterrel a villa jobb olalához közelebb van. Gondolom fontos a hibátlan egyenes futáshoz, hogy a kerekek középen és egy nyomvonalon legyenek? Vigyem vissza vagy jó ez így?
Elõször is fordítsd meg a kereked a villában. Nézd meg mi a helyzet és menj vissza a bringáddal a boltba.
#1930
Írta 2012. április 03. - 20:39
Sziasztok!
Quando agyakról van valakinek valamilyen tapasztalata?
sokaknak lehet, mivel elég jelentõs gyártóként a sun ringlé-tõl a b+-ig, a forgalomban levõ agyak nem kis hányadát a quando gyártja különféle matricával.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1931
Írta 2012. április 03. - 15:07
#1932
Írta 2012. április 03. - 14:23
vidd vissza bringával együtt, lehet az állványuk csalt azért húzták félre.
oké, köszi.
#1933
Írta 2012. április 03. - 14:22
#1934
Írta 2012. április 03. - 14:14
#1935
Írta 2012. április 03. - 11:23
2. Igen
Sziasztok!
A v-fékes felnim oldalán az a kis bemarás az a kopást jelzi? Ha eltûnt az a csík, akkor cserélni kéne lassan a felnit?
#1936
Írta 2012. április 03. - 10:28
A v-fékes felnim oldalán az a kis bemarás az a kopást jelzi? Ha eltûnt az a csík, akkor cserélni kéne lassan a felnit?
#1937
Írta 2012. április 01. - 22:06
szóval 25-ös max gumimérettel kb 336mm hely kell a tengely és a fékhíd között. ennyi hely biztos, hogy van.
#1938
Írta 2012. április 01. - 20:51
Akkor mar egy 28-622-gumi az gondolom nagy ra. DT küllõkkel lesz majd befûzve.
#1939
Írta 2012. április 01. - 20:31
#1940
Írta 2012. április 01. - 13:32
18-25mm közötti gumi jó rá, országúti felni.