Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#1341
Írta 2013. május 15. - 12:31
Kisherceg: Lötyis UST keréknél nem fogsz csak úgy szíre-szóra gumit cserélgetni, nem beszélve arról ha van egy TOP kereked nem biztos azzal kellene menni nagyon saras versenyeken, SLR kerék csapágyazása nekem kimondottan szarul tûri a sarat.
#1343
Írta 2013. május 15. - 09:53
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1344
Írta 2013. május 15. - 09:18
hello, adott egy mtb bringa xt hidra fékkel,vennék egy kerékszettet hogy ne keljen a gumit cserélgetnem mi a helyzet a fékbetét és a külön tárcsákkal?
Én hátra szoktam bedobni másik kereket néha, XT fékkel, nincs gond vele, ugyan olyan tárcsa van mindkettõn, nem kell állítgatnom és nincs észrevehetõ eltérés fékerõben.
#1346
Írta 2013. május 15. - 06:33
#1347
Írta 2013. május 15. - 06:28
#1348
Írta 2013. május 02. - 16:53
A hátsó kerékre jut általában a nagyobb terhelés, ezt érdemes erõsíteni. Viszont a kerekeknél fontosabb az, hogy jól legyen befûzve, minõségi küllõkkel, mint hogy csak erõs küllõk legyenek benne. A legtöbb a centrírozáson múlik úgyis.
#1349
Írta 2013. május 02. - 11:53
Erre a küllõ számításra, milyen méretû küllõket rendelnétek?
a DT ezt számolta
elsõ kerék:
precise le. 287.40 mm ri. 290.90 mm
rounded
(incl. Corrections)
le. 287 mm
ri. 291 mm
hátsó:
precise le. 287.40 mm ri. 290.90 mm
rounded
(incl. Corrections)
le. 287 mm
ri. 291 mm
és ha különbözõ küllõ kerül elõre hátulra, akkor melyiket fûznétek erõsebbre?
Thx!
#1350
Írta 2013. április 18. - 18:28
Csak van egy Crossland Lefty kerékszettem és 24küllõs.Meg az Easton-om is 24.Gondoltam ha...esetleg...valami szépet...Cannondale special volt a 24lyukas Mavic 819 ha olyat probalsz potolni... Nem lesz egyszeru az biztos
#1351
Írta 2013. április 18. - 18:10
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1352
Írta 2013. április 18. - 17:43
#1353
Írta 2013. április 18. - 15:29
mtbr.com fórumos topikok szerint esélyes, hogy így van. Jó hír, hogy kapott egy update-t a csapágyazás 2013-ra, ami retrofittelhetõ a korábbi modellekbe. (Jó pénzért cserébe)
Ha jól tudom, ezek a modellek még nem elérhetõek (?), de talán hamarosan forgalomba kerülhetnek.
Köszönöm a segítséget! Közben már letettem róla- egyenlõre-, a jelenlegi bicaj, meg kerekek is sokkal jobbak- sajnos-, mint a bringás, aki tekeri. Majd egyszer, pár év gyakorlás- meg néhány erõteljes fizetésemelés- után.
Köszönöm azért!
#1354
Írta 2013. április 15. - 21:04
Sziasztok,
Easton Haven kerékszettel kapcsolatban kérdeznék: több helyen olvastam, hogy a hátsó agy csapágyazása nagyon rövid életû, ill. könnyen feszít a feszességébõl. Ez tényleg így van, van esetleg valakinek tapasztalata a témában?
Nagyon tetszik ez a kerékszett, viszont csak akkor áldoznék ilyen sok pénzt rá, ha amellett, hogy erõs, könnyû, szép,.. tartós is.
Köszönöm elõre is a segítséget!
mtbr.com fórumos topikok szerint esélyes, hogy így van. Jó hír, hogy kapott egy update-t a csapágyazás 2013-ra, ami retrofittelhetõ a korábbi modellekbe. (Jó pénzért cserébe)
Ha jól tudom, ezek a modellek még nem elérhetõek (?), de talán hamarosan forgalomba kerülhetnek.
#1355
Írta 2013. április 14. - 15:17
Easton Haven kerékszettel kapcsolatban kérdeznék: több helyen olvastam, hogy a hátsó agy csapágyazása nagyon rövid életû, ill. könnyen feszít a feszességébõl. Ez tényleg így van, van esetleg valakinek tapasztalata a témában?
Nagyon tetszik ez a kerékszett, viszont csak akkor áldoznék ilyen sok pénzt rá, ha amellett, hogy erõs, könnyû, szép,.. tartós is.
Köszönöm elõre is a segítséget!
#1356
Írta 2013. április 13. - 20:46
Park Tool Co. » ParkTool Blog » Freehub Service
#1357
Írta 2013. április 13. - 20:15
Ha már itt vagyunk: kazettát kell takarítani? Úgy értem, idõnként leszedni, kipucolni? Ha igen, hogyan, kell hozzá vmi célszerszám?
Nem tudom. Sosem csináltam még ilyet, csak itt olvastam, hogy lehet. Azt sem tudom, hogy lehet-e hozzá célszerszámot kapni, vagy mindenki magának csinálja laposvasból. Nekem egyszer ment tönkre kazettám, egy olcsó Sachs agyon (szóval ez se tegnap volt). Elõször az is szalajtott, aztán, amikor meg hozzákocogtattam valamihez, beállt fixre. De azt egyben cseréltem másikra. Késõbb visszamentem a boltba, hogy visszakérjem a rosszat, hogy megpróbáljam szétszedni és megjavítani, csak a tapasztalatszerzés végett, de nem volt már meg.
De olyan gyakran nem mehetnek tönkre a kazetták. Van a családban több olyan bicikli, amit még a gyerekek születése elõtt vettem. Már mindkettõ nagykorú, de a bringák még mûködnek. Sor, lánc, kónusz, középcsapágy volt már cserélve persze, de a kazettákhoz nem kellett nyúlni... Ezek Shimanok, konkrétan a valamikori Exage szériából.
#1358
Írta 2013. április 13. - 13:39
#1359
Írta 2013. április 13. - 13:32
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#1360
Írta 2013. április 13. - 13:28
Mint írtam a meghajtás topicban, lehet a kazettát külön cserélni, nem kell mindjárt az egész kereket... Nem kell a kérdést minden topcba bemásolni, attól válasz nem lesz hamarabb, csak neheztelés...
Ha már itt vagyunk: kazettát kell takarítani? Úgy értem, idõnként leszedni, kipucolni? Ha igen, hogyan, kell hozzá vmi célszerszám?