Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Keréképítés

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
12576 hozzászólás a témában

#12481
abotika

abotika

    vendég

  • fórumtag
  • 120 hozzászólás
Helló! Szerintetek mért húzza a Shimanó gyárilag úgy meg az agyacskáit, hogy az elsõ zúzásnál szétporladjanak. Már ha meghúzom gyorsszárral akkor is úgy akad, hogy már hallani rehet aa gyolyók darabos mozgását. Nekem nem god, mert seccperc alatt beállítom, de a lelkes hülyegyerek aki megveszi, használja majd egyszerre csak a golyócskák szénné égtek, csak arra emlékszik szegény, hogy shimano szar nem vegyél ilyet. Szóval ezt üzenem Shimano bácsinak.

#12482
savanyugabi

savanyugabi

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.707 hozzászólás
wáááá...
vegyetek xlájt belsõt/mákszis 330 külsõt 25é'.
Meg egy rendes villát.
Cimbora SIDjével nem nagyon mertem komolyabban kanyarodni, mer aszfaltoson is csumszmákolta a fékpofát a felni.
Jó, 80< vagyok.


súlyban.

#12483
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
tehat azert 3 mert a kulloanya tavolabb van, mint az agy.
de miert 3?!

felalltam es kimentem.

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#12484
Spalya

Spalya

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 301 hozzászólás
Na nem azért mert bikemagos vagyok, de az én teóriám szerint csupán annyi, hogy az agytól kifelé haladva egyre nagyobb tömeg gyorsításához, egyre nagyobb erõ kell. Az küllõanya, mint olyan általában, az agytól távolabb, a felnihez van közelebb, ezért fontos, hogy könnyû legyen. Tehát a megoldás 3. Aki nem érti áljon fel és menjen ki!

"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor


#12485
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
a "háromszorozódik a súly" teória régi bikemagos megszokás. tessék megkérdezni valakit, aki ilyeneket irkál. ;) (nem engem, mert én nem irok az ujságba)

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#12486
zolle

zolle

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.703 hozzászólás
biztos pi :D

#12487
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
az a 3 hogy jott ki?

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#12488
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
amikor minden gram számít, akkor fontos egy küllõanya is, nemhogy 8 küllõ anyával, ami amugy simán van 20 gramm. (keréken háromszorozódik a súly)
ez a high-end piacra értelemszerûen.
hogy miért vannak low-end 24 küllõs kerekek? hát a kinézet miatt. ha már nem könnyû, legalább hasonlítson, hogy a vevõ azt higgye, jót vett....

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#12489
Fory

Fory

    vendég

  • fórumtag
  • 57 hozzászólás
Miért jelentek meg a 20-24 küllõs kerekek?
Mi az elõnye? Gondolom nem a súly, mert az 8db küllõ+anya tényleg csak pár gramm lehet!
Csak mert jól néznek ki?
(mellesleg nekem is tetszenek)
Vagy a küllõ gyártóknak fontos mutogatni, h milyen erõs küllõik vannak?
Idióta kérdésre normális választ várok! :)
A hazád ott van, ahol nem kell magyarázkodnod.

#12490
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
hazifeladatkent mindenki leul egy bringa ele
es elkezdi a felnit a villaszar fele huzni.

a kullok feszessegenek valtozasarol es annak az idovel illetve a felni
oldaliranyu elteresevel esetleges kapcsolatat egy rovid, 30-40 oldalas
beadando feladatban prezenlatni sziveskedjek.

beadasi hatarido: 2006 februar 15
bikemag felsooktatasi intezmeny

konzulensek:
kullovaraljai bela
felni janos

temafelelos:
laszlo lorand

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#12491
Jorus

Jorus

    ALFAHÍM

  • globális moderátor
  • 11.799 hozzászólás
Ilyenkor általában nem a kerék hajlik, hanem a villa.

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"



#12492
Oko

Oko

    vendég

  • fórumtag
  • 44 hozzászólás
A v-fékét tudja zavarni, akkor nem lehet egy túl stabil szerkezet - gondolom én. Tárcsafékkel oldalra fogja csavarni a kereket - megintcsak saját elméletem szerint - még ha a teló bírja is. Kicsit olyan vagyok mint egy éltes leányzó: a merevebbet részesítem elõnyben.
Ezért vagyok kíváncsi hogy hasonló keréken is tapasztalható-e a jelenség.

#12493
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
minden kereket lehet tepni oldal iranyba.
a felni oldal iranyu hajlasa nem ertem mikent befolyasolhatna a tarcsas mukodeset.

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#12494
Oko

Oko

    vendég

  • fórumtag
  • 44 hozzászólás
Egy kis indoklás, esetleg saját kereked viselkedése ilyen szempontból jobban megnyugtatné zilált idegeim. :-)))

#12495
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
rakd csak fel nyugodtan.

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#12496
Oko

Oko

    vendég

  • fórumtag
  • 44 hozzászólás
Sziasztok! Megosztanátok velem néhány tapasztalati értéket (illetve elméletit ha erre van) a felni oldalirányú elmozdulására vonatkozóan?
Kicsit érthetõbben: Tegnap felfigyeltem "mászás" közben arra, hogy a v-fék betétje kiállva tekerésnél hozzáér a felnihez. Ez nem kicsit lepett meg, mivel alexrims dm24, 2mm dt küllõk, acor ip. csapágyas (tárcsás) agy alkotják az elsõ kerekem. Csapágy nem lóg, gyorszár agyonhúzva, csak a küllõk hagyhatnak cserben - gondoltam. A niplik meghúzásával orvosoltam a dolgot, most nem hallom hogy beérne,de lehet hogy ez csak a zihálásom miatt van :)
ugyanis egy kézzel állóhelyzetben kb. 1,5-1,5mm - re el tudom mozdítani a felnit. Ha behúzom a hátsó féket, és a biciklit kissé megdöntve oldalirányban a kormányra tehénkedek láható az elmozdulás. A küllõk most feszesek. Jah, és 3keresztre van fûzve ha ez számít.
Várom a tanácsokat, mert erre nem merem feltenni a tárcsaféket...

#12497
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
2006-tól mindnhez jár, ha megfizeted. 140-estõl 205-ösig minden méretben lesz (van)

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#12498
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.561 hozzászólás
Hope Floating Rotor 205mm.
6 Ti -hez jar pl.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#12499
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17.297 hozzászólás
Hope
Feltöltött kép
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda

#12500
szume

szume

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 715 hozzászólás
Ez milyen tárcsa? Elég jól néz ki.

Merida CX500