Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#12461
Posted 2006. February 28. - 18:55
tobbnyire babak
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#12462
Posted 2006. February 28. - 18:44
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12463
Posted 2006. February 28. - 17:50
#12464
Posted 2006. February 28. - 09:46
Mavic XC717-es felni V-fékkel kinek mennyire kopik? Mert nekem a bordás felület már-már elûnt hátul Pedig még nem használtam túl sokat...
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#12465
Posted 2006. February 28. - 09:43
Van egy jó példa: PL.:mûkorcsolyázó. Ha egy helyben forog kinyújtott karokkal, akkor van egy fordulatszáma. Ha a karjait behúzza, sokkal gyorsabban kezd el forogni, mivel csökken az eredõ tetája. (a perdületmegmaradás miatt)
!NEM VÁLLALOK FIZIKA KORREPETÁLÁST! (Még mielõtt valaki megkérdezné
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#12466
Posted 2006. February 25. - 22:38
Bocs, de a teóriád inkább a blikkben publikáld.
A tengelyre számított tehetetlenségi nyomaték függ:
Teta=m*l*l, ahol l a kponttól mért távolság. TFh, a küllõanya pontszerû.
És l általában nem gyök3.
Te vagy az én emberem
mi az a tehetetlenségi nyomaték? hogyan kell elképzelni?
a tanár azt válaszolta hogy ha valaki megérti akkor elmondhatná neki is...
szal mijez? cm¢4 ?! hogyan?
#12467
Posted 2006. February 25. - 22:27
Tanácsot szeretnék kérni,hogy WTB Speed Disc felni vásárlásán töröm a fejem,tudtok-e valamit róla?
CC-re használnám!
Elõre is köszi!
#12468
Posted 2006. February 21. - 18:12
de mostmar midegy...
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#12469
Posted 2006. February 21. - 18:06
Na nem azért mert bikemagos vagyok, de az én teóriám szerint.... a megoldás 3.
Bocs, de a teóriád inkább a blikkben publikáld.
A tengelyre számított tehetetlenségi nyomaték függ:
Teta=m*l*l, ahol l a kponttól mért távolság. TFh, a küllõanya pontszerû.
És l általában nem gyök3.
#12470
Posted 2006. February 21. - 17:59
#12471
Posted 2006. February 21. - 17:12
A masik megoldas hogy beviszed a szervizbe hogy ott szivjanak vele
I`m as fast as nobody!
#12472
Posted 2006. February 21. - 16:13
Nem egészen keréképítés téma, de az a problem, hogy van egy pár Mavic crossland kerekem és hát elég nehéz rá felhúzni a külsõt. Sõt, ez még nem is elég mert pontosana helyére kell tenni mivel tubelles-es a felni. Van erre valami trükk, vagy bármiféle megoldás, hogy ne kelljen kerekenként fél órát szívni a gumicserével? :S
Köszi a válaszokat!
#12473
Posted 2006. February 17. - 20:55
#12474
vendég_nhunor_*
Posted 2006. February 17. - 19:39
#12475
Posted 2006. February 16. - 19:09
dt, sapim, wheelsmith, mach1, mind jó.
én dt-t vennék.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12476
Posted 2006. February 16. - 18:39
#12477
Posted 2006. February 14. - 13:35
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12478
Posted 2006. February 14. - 13:02
ha csapágyat cseréltél és nem szeretnéd visszatenni a távtartót akkor inkább felejtsd el hagyd benne.
nem, nem csapágycsere volt. kicsit bonyolultabb a helyzet.
az elsõagyban egy 2,5cm-es belsõ átmérõjû csapágy van. ahhoz akarok szûkítõt esztergáltatni, hogy 2cm-es átütõtengellyel lehessen használni.
most a két csapágy közt van távtartó, csak az a kérdés, hogy a szûkítõt olyanra esztergáltassam-e, hogy azok oldalról ne terheljék a csapágyat?!
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#12479
Posted 2006. February 14. - 10:08
az átütõtengelyes elsõ agynál a két csapágy közé kell tennem távtartót, hogy ne nyomodjon össze?
(remélem nem túl hülyén fogalmaztam.)
ha csapágyat cseréltél és nem szeretnéd visszatenni a távtartót akkor inkább felejtsd el hagyd benne.
én még nem találkoztam olyan átütõs aggyal miben nem lett volna valamilyen távtartó ( fix vagy kotyogós ) minden esetre szerintem nem kel hülyére húzni az átütõs agyat sem.
én nem értek hozzá...
#12480
Posted 2006. February 14. - 08:48
(remélem nem túl hülyén fogalmaztam.)
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu