Biztos azért, mert olyan jó felni.Látom nem egyedi esetrõl van szó hanem egyenesen hiány cikk lett a rhino lite...
DE MIÉRT??
És tud vki esetleg vmi benfentes infoot hogy mikorra várható??
cs
Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#12381
Posted 2006. March 27. - 13:40

A sebesség mindent megold.
#12382
Posted 2006. March 26. - 00:45

szal jó minõségü iparis agyak 10 ezerért is kaphatóak, jó minõségü kónuszosok pedig... XT és társai, ez jóval felette van sajnos.
a kónuszos pusztán több gondozást igényel, azaz az igényel gondozást, míg iparis társánál evvel nem kell foglalkozni.
#12383
Posted 2006. March 26. - 00:35

#12384
Posted 2006. March 25. - 22:40

Tudtok ajánlani vmit Rhyno lite helyett amit forgalmaznak is jelenleg? Nem szeretnék sem nehezebbet, sem drágábbat és 32 lyukas kéne.
Látom nem egyedi esetrõl van szó hanem egyenesen hiány cikk lett a rhino lite...
DE MIÉRT??
És tud vki esetleg vmi benfentes infoot hogy mikorra várható??
cs
Egy nap 24 óra, egy tálcán 24 sör...EZ NEM LEHET VÉLETLEN!
#12385
Posted 2006. March 25. - 18:23

#12386
Posted 2006. March 25. - 17:09

1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
#12387
Posted 2006. March 22. - 19:32


#12388
Posted 2006. March 21. - 21:37

#12389
Posted 2006. March 21. - 21:21

#12390
Posted 2006. March 21. - 20:48

alexrims dm24Tudtok ajánlani vmit Rhyno lite helyett amit forgalmaznak is jelenleg? Nem szeretnék sem nehezebbet, sem drágábbat és 32 lyukas kéne.
weinmann dm30
#12391
Posted 2006. March 21. - 20:22

#12392
Posted 2006. March 21. - 20:18

#12393
Posted 2006. March 21. - 20:06

#12394
Posted 2006. March 20. - 19:13

Egyébként azóta 2 kilinccsel használom és semmi baja.
A sebesség mindent megold.
#12395
Posted 2006. March 19. - 22:08

180 vagy 160 lesz a végén, még kiderül.
hétfõn kiderítem hogy tudok e szerezni imbuszosat de addig sima csavaranyát ajánlok.
#12396
Posted 2006. March 19. - 22:03

ugyanezekkel a gondokkal küzdöttem énis!
mivel nem vettem HONE váltót hanem SS lett, így egy sima csavaranyával oldaottam meg, így mind2 oldalon. sajnos egyelõre nincsen a másik oldali 6os imbuszos dolog, de hétfõn utánajárok, rendelhetõ-e. ha igen, intézek párat.
tapasztalat: nekem eddig bevált, hétvégén volt éles bevetésen is a kisbringa. nem kotyog, nincs semmilyen holtjátéka, csendes, és merev. nekem idáig tetszik, egyedül a CL tárcsa ami rámegy, ez viszont külön tárcsát igényelt a hayeshoz, de meglepõen jól fog a fék ezzel is.
csak ajálani tudom egyelõre!
Huh ez aztán a gyors válasz

Ha esetleg tudsz szerezni valahol olyan imbuszos anyát, akkor légy oly kedves és valahogy ird már meg hogy hol szerezted meg ilyesmi.
Amúgy te mekkora tárcsával használod?
Én most azon töröm a fejem hogy majd 180-asat szerelek fel.
Gondolom a tengelyrögzítésbõl adódóan nem nagyon fog csilingelni. - Bár ez a legkevesebb.
#12397
Posted 2006. March 19. - 21:54

mivel nem vettem HONE váltót hanem SS lett, így egy sima csavaranyával oldaottam meg, így mind2 oldalon. sajnos egyelõre nincsen a másik oldali 6os imbuszos dolog, de hétfõn utánajárok, rendelhetõ-e. ha igen, intézek párat.
tapasztalat: nekem eddig bevált, hétvégén volt éles bevetésen is a kisbringa. nem kotyog, nincs semmilyen holtjátéka, csendes, és merev. nekem idáig tetszik, egyedül a CL tárcsa ami rámegy, ez viszont külön tárcsát igényelt a hayeshoz, de meglepõen jól fog a fék ezzel is.
csak ajálani tudom egyelõre!
#12398
Posted 2006. March 19. - 21:51

Kellene egy kis információ.
Új hátsókereket szeretnék építeni.
Hone hátsóagyat néztem ki és kíváncsi lennék hogy van-e itt valakinek felhasználói tapasztalata?
Ha jól emlékszem valaki irta, hogy neki az van, ha jól emlékszem Thez.
Szóval a lényeg az hogy jól funkcionál-e?
Vannak-e neki kardinális problémái? - Remélem nincs.
Ja, és mivel én a jól megszokott XT hátsó váltót szeretném használni, ezért az is kérdés, hogy a váltó oldali tengelyvégre milyen rögzítési módszert javasoltok?
Igazából én egy szimpla hatlapfejû anyacsavarra gondoltam, bár nem túl elegáns és szerelni sem olyan egyszerû.
Nem tudtok valami más megoldást?
Válaszokat elõre is Köszönöm.
Csaó.
#12399
Posted 2006. March 19. - 18:11

#12400
Posted 2006. March 19. - 17:41

de jócska megoldás, mert megmaradt a gyz, de a merevség is tuningolódik
eccer megéri beruházni