Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#12021
Írta 2006. június 12. - 13:50
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#12022
Írta 2006. június 12. - 13:12
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12023
Írta 2006. június 12. - 12:10
Mo-on kérdõjeles.
igen, az. én dt revo-ból akartam feketét, azt mondták nincs.
#12024
Írta 2006. június 12. - 12:06
317-es meglehetõsen erõs......az volt nekem a coilerben, tavaly, mondjuk nem ugrálok viszont nehéz vagyok.....bírta gond nélkül.....Egy könnyû enduro gépbe építek kereket csak még nem tudom, hogy milyen felnit vegyek, a mavic xm317 a mavic xm719 a sun ds2xc és a rigida taurus 2000 között gondolkozom, a 317 és a ds2xc kb. egy súlyban van csak nem tudom hogy mennyire erõsek, a 719 elég drága és talán elég erõs, a rigidáról meg tudok semmit a súlyán és az árán kívül. Tudnátok írni ezekrõl a felnirõl erõsség szempontjából?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12025
Írta 2006. június 12. - 12:01
A sebesség mindent megold.
#12026
Írta 2006. június 12. - 11:49
Létezik/kapható húzott fekete!!! küllõ? és ha igen, milyen, menyibe kerül?
Gúgölll, wazze. Sapimból és DT-bõl is létezik húzott fekete asszem minden küllõjüket gyártják feketében is. Mo-on kérdõjeles.
http://www.awcycles....m5b66s187p11307
http://www.dtswiss.c...bikedetail&id=4
#12027
Írta 2006. június 12. - 11:20
Létezik/kapható húzott fekete!!! küllõ? és ha igen, milyen, menyibe kerül?
4000-6000 FT közt keresek 36 yuku felnit feketét(vagy más szinü de ne alu) és 400- 420 g-osat
mit ayánlatok?
a mavic 221 az ugye 440g és 6000FT?
én úgy tudom, hogy nincs húzottban fekete, legalábbis amikor kerestem ( DT ), akkor azt mondták nincs.
elvileg a sun ds2xc is beleférne Neked, az 5000 ft körül van, bár mindenki mást mér, mint a gyári adat.
#12028
Írta 2006. június 11. - 22:35
4000-6000 FT közt keresek 36 yuku felnit feketét(vagy más szinü de ne alu) és 400- 420 g-osat
mit ayánlatok?
a mavic 221 az ugye 440g és 6000FT?
#12029
Írta 2006. június 11. - 22:20
ja és mennyire érdemes mondjuk radiálisra vagy 2 keresztre fûzetni az elsõ/hátsó kereket? (V-féknél)
elsõt érdemesebb, fõleg húzott küllõvel. súlyt takarítasz meg vele.
hátsónál is szokták félradiálisan, sztem a hajtás oldallal ellentétes oldalon. de erre a Mavic rácáfolt, úgyhogy nem tudom.
de az elsõ kerék az biztos
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#12030
Írta 2006. június 11. - 20:43
ha a helyi papa elvisz tútára kapok pézt támogatásra.
ja és mennyire érdemes mondjuk radiálisra vagy 2 keresztre fûzetni az elsõ/hátsó kereket? (V-féknél)
most látom sheldon-t megnézem...
#12031
Írta 2006. június 09. - 23:05
ami nem 3-5 ezer bolti áron;)És neked minlyen ár a dárga?
átütõs elsõagyból 10 ezer felett rosszat nem lehet kapni, itt kezdõdnek kb a b+ és nova agyak. mind2 volt.
hátsóból gyorszáras acor, 2iparis cécósagy évekig bírta a síkraplaccsot, majd a rendes bringázást is.. majd b+ 32-t reteszelõ 4 iparis átütõs hátsóagy... ez is tökéletes volt. 4 iparis SS b+, tárcsás, tökéletes volt. Novatech átütõs hátsó szintén...most meg a fene tudja milyen agy van hátul, azt sem tudom mennyibe kerül, de 10mm-es átmenõtengelyes, és tökéletes.
ez mind >= 10 ezer, de nem sokkal.(változó)
fûzés: google, sheldon brown.
#12032
Írta 2006. június 09. - 16:51
Most állok kerékfûzetés elõtt és jó lenne utánanézni, hogy hogy kérjem...
#12033
Írta 2006. június 08. - 14:35
3 kereszt lesz, többen meggyõztetek. Azért gondoltam 2 keresztre, mert valamelyik tavalyi számban volt egy dh gép, amiben az elsõ kerék 2 keresztre volt fûzve 2-1,7-2-es küllõkkel.szerintem mindkét oldalon 3 kereszt legyen.
A sebesség mindent megold.
#12034
Írta 2006. június 08. - 14:24
szerintem mindkét oldalon 3 kereszt legyen.203-as tárcsás elsõ enduro kereket érdemes 2-1,8-2-es küllõvel 2 keresztre fûzni vagy inkább 3-ra vagy a tárcsaoldalon 2-es küllõvel fûzni?
Az alu küllõanyák is ugyanúgy bírják a kemény használatot, mint a réz anyák?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12035
Írta 2006. június 08. - 11:31
A sebesség mindent megold.
#12036
Írta 2006. június 08. - 08:14
drága agy mindegyikbõl jó. nekem bejött az átütõs.
És neked minlyen ár a dárga?
#12037
Írta 2006. június 07. - 18:27
Holnap utánanézek és lehet veszek egy másik agyat ezt meg ha megjön akkor eladom. Bár még nem tom mi lesz.
kérlek legközelebb óvatosabban fogalmazz, köszönöm.
#12038
Írta 2006. június 06. - 22:43
#12039
Írta 2006. június 06. - 22:36
Rengeteget fûztem már belõle de egyel sem volt probléma.
Tárcsást ,tárcsanélkülit ,elsõt, hátsót ,átütõst ,simát ,12-es tengelyût
Dirtösnek DHsnak CCsizomagyúnak . A Novatec agy jó oszt kísz.
A B+t nem kultiválom különösebb képpen de nem mondanám, hogy rossz.
Az alu küllõanyához csak jó küllõkulcs kell de szerintem jó mert a bicómban elöl 18 küllõ van alu niplivel már többmint 2 éve most 1"-os conti külsõvel használom 8baron és 104kg vagyok.
Mjani01: Ha már 203 akkor 3kereszt még ha 1.8-2 meg alu nipli is. Szerintem csináld.
#12040
Írta 2006. június 06. - 14:42
Az alu küllõanyák is ugyanúgy bírják a kemény használatot, mint a réz anyák?
A sebesség mindent megold.