Szerintem nem érdemes vele foglalkozni. Ha meg tudod oldani, úgy tedd be a kereket, hogy a kónusz hibás része felfelé nézzen, így ott nem kap nagy terhelést.
Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#1161
Posted 2013. October 30. - 19:44

#1162
Posted 2013. October 30. - 15:57

van egy deore lx 563 hátsó agyam, rengeteg kilcsi van benne, és a legutóbbi zsírzásnál észre vettem, hogy a jobbos kónusz egy helyen berágódott, mondjuk a helyzet nem súlyos, apró, pontszerű hiba és kézzel forgatva sem érezni
viszont van egy 565-ös hátsó agyam is, amiben elvileg ugyanez a kónusz van, abból ki tudnám szerelni
szerintetek egy ilyen kónusz problémával mennyit tud még az agy elmenni? azért kérdem, mert ha még viszonylag sokat, akkor nem berhelném szét a másikat
új kónuszt gondolom elég esélytelen szerezi, legalábbis a webáruházban nincsen raktáron, ami gondolom azt jelenti, hogy a nagykerben sincsen
#1163
Posted 2013. October 29. - 00:53

Most ez a 3-4x -es árkülönbözet a DT javára, csak parasztvakítás, vagy tényleg ilyen innováció bújhat meg a küllő gyártásban. Kétlem. Kereket építek minden megvan, de egy 7-8 ezer forintos felnibe ugyanennyiért vegyek küllőt+anyát? Mit gondoltok? A többi küllő szanaszét szakad, ami 50 forint? Elég ez is? http://www.kerekparw...stett-velo.html (Felhasználás: Aszfalt, enyhe-közepes terep, 90Kg)
Nekem eddig tökéletesen megfelelt a 2mm-es DT vagy Sapim, gramm mániás sem vagyok. Ahonnan a kereket rendeltem, nem volt egyik sem, valamilyen más márka volt, azt nem akartam. Plusz elvileg a duplán húzott erősebb, inkább a DT 2.0-1.8-2.0-t válaszottam, talán 5 EUR volt az árkülönbözet, ami a kerék árához képest semmi.
#1164
Posted 2013. October 28. - 23:31

Valóban, jobban megnézve, nem sokkal több, a fekete DT 2x annyi, ezt kell megfizetni !
hát ahol én nézem ott 150 a fekete sapim, 210 a dt az még mimdig nincs 2x annyi de lényegtelen amúgy.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1165
Posted 2013. October 28. - 22:59

azonos kategóriában nincs akkora árkülönbség
pl alap egy 2-es sapim 55 ft nipszlivel, a dt 85, de egy mach1 is 50 körül van.
Valóban, jobban megnézve, nem sokkal több, a fekete DT 2x annyi, ezt kell megfizetni !
#1166
Posted 2013. October 28. - 22:46

Most ez a 3-4x -es árkülönbözet a DT javára, csak parasztvakítás, vagy tényleg ilyen innováció bújhat meg a küllő gyártásban. Kétlem. Kereket építek minden megvan, de egy 7-8 ezer forintos felnibe ugyanennyiért vegyek küllőt+anyát? Mit gondoltok? A többi küllő szanaszét szakad, ami 50 forint? Elég ez is? http://www.kerekparw...stett-velo.html (Felhasználás: Aszfalt, enyhe-közepes terep, 90Kg)
azonos kategóriában nincs akkora árkülönbség
pl alap egy 2-es sapim 55 ft nipszlivel, a dt 85, de egy mach1 is 50 körül van.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1167
Posted 2013. October 28. - 22:39

Én sima 2 mm-es DT, vagy Sapim küllőket használok (40-50 Ft/db). Nem durvulok, de 100 kg fölött vagyok és tökéletesen szolgálnak (mondjuk ez utóbbi miatt teljesen felesleges lenne grammozni )
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#1168
Posted 2013. October 28. - 22:16

Felütöttem a kerekemet, amíg ezen sakkozok hogy azzal mi lesz, rendeltem egy másik kereket (valószínûleg elbontom és az agyat felhasználom máshova). Mivel normális 2.0-ás küllõjük nem volt, DT Champion lett (2.0-1.8-2.0). Remélem jó lesz.
Most ez a 3-4x -es árkülönbözet a DT javára, csak parasztvakítás, vagy tényleg ilyen innováció bújhat meg a küllő gyártásban. Kétlem. Kereket építek minden megvan, de egy 7-8 ezer forintos felnibe ugyanennyiért vegyek küllőt+anyát? Mit gondoltok? A többi küllő szanaszét szakad, ami 50 forint? Elég ez is? http://www.kerekparw...stett-velo.html (Felhasználás: Aszfalt, enyhe-közepes terep, 90Kg)
Edited by rothar, 2013. October 28. - 22:18.
#1169
Posted 2013. October 26. - 15:12

#1170
Posted 2013. October 26. - 15:11

#1171
Posted 2013. October 26. - 14:25

a 26"-os MTB felnik átmérője mennyire változatos? Értem ez alatt azt, hogy ha pl e-bike-on rendelek egy külsőt, az rá fog menni akármim is van, vagy előtte ellenőrizni kell a felni átmérőjét?
#1172
Posted 2013. October 26. - 05:41

#1173
Posted 2013. October 22. - 13:28

A bátyád nagyon erős.
Az nem volt neki gyanús, hogy ha már annyira kell feszíteni valamit, akkor ott valami nem stimmel ?
Havernak sehogy sem ment kezdőként az tubles gumi felrakása, feszegette, mindent csinált vele. Erre jött az évek óta tubeles-el járó haver és 2 mozdulattal fölrakta.
motor gumit akart motor feknire felrakni, csak arra írtam, hogy a fém is törhet, hajolhat, ha komolyan erőltetve van
Edited by stellaz, 2013. October 22. - 13:29.
#1174
Posted 2013. October 22. - 12:55

A Conti nagy név de a B kategória megvételével vállalod, hogy valami nem lesz vele rendben. Én is vettem ilyeneket régen, volt hibátlan is köztük de többet nem adok értük pénzt.
Ez nagyon szép darab de én már kb. 15 éve fém leszedõvel járok és azok köszönik, azóta is jól vannak. Az erdõ közepén nem akarok improvizálni pl. a gyorszár karjával egy törött leszedõ miatt.
Nem volt ráírva, hogy B kat.
That's all folks!
160 mm-es Avid tárcsa eladó
#1175
Posted 2013. October 21. - 22:36

Köszönöm.
Most az lenne a kérdésem, ha van egy sram kerékszettem abba bele lehet e tenni campa kompatibilis rotort? előtte shimano volt.
#1176
Posted 2013. October 21. - 06:44

Sziasztok!
Hallott már valaki a NESS kerékszettekről?
Ness kínai márka ergo valaminek a másolata. Ettől még lehet jó is, a garanciához viszont nem fűznék reményeket.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1177
Posted 2013. October 20. - 23:23

Én is bénáztam tubelessel, de rájöttem hogy kell, azóta úgy megy fel-le mint a vaj. Hajtogatható is felment kézzel ha jól emlékszem, drótoshoz használtam műanyag leszedőt. Sajnálnám a felniket fémmel karcolni.
#1178
Posted 2013. October 20. - 23:01

A bátyád nagyon erős.
Az nem volt neki gyanús, hogy ha már annyira kell feszíteni valamit, akkor ott valami nem stimmel ?
Havernak sehogy sem ment kezdőként az tubles gumi felrakása, feszegette, mindent csinált vele. Erre jött az évek óta tubeles-el járó haver és 2 mozdulattal fölrakta.
#1179
Posted 2013. October 20. - 09:27

A Conti nagy név de a B kategória megvételével vállalod, hogy valami nem lesz vele rendben. Én is vettem ilyeneket régen, volt hibátlan is köztük de többet nem adok értük pénzt.
Ez nagyon szép darab de én már kb. 15 éve fém leszedõvel járok és azok köszönik, azóta is jól vannak. Az erdõ közepén nem akarok improvizálni pl. a gyorszár karjával egy törött leszedõ miatt.
Batyam eltorte az ujjnyi vastag fem leszedot is, pedig az motorhoz valo volt.
#1180
Posted 2013. October 20. - 08:05
