vagy országúti kerék montis agyakkal úgyis belefér a vázba, mert sárral nem találkozol aszfalton. mondjuk csak tárcsával lehetne használni.
szvsz ennél az ou felnik sem könnyebek
vagy országúti kerék montis agyakkal úgyis belefér a vázba, mert sárral nem találkozol aszfalton. mondjuk csak tárcsával lehetne használni.
április 26., 2006.
Tubelessless…
A délelõtti - összességében sokadik - bõ másfél órás szarakodás után úgy döntöttem mától nem használok semmiféle tubeless külsõt a bicajomon. Soha többé.
zOrg
RAUH-Welt
B E G R I F F
hát én adtam /igaz nem sl hanem xl - ért tehát nem egészen annyit / de eddig nem bántam megMég ezzel is sokkal jobban jönnék ki mint egy mavic corssmax sl-el, igaz levágnám a saját kezem ha annyit kifizetnék egy kerékért.
A felni (mavic717) meg a küllõk (sapim) már megvannak csak ez a fránya agy... Lehet hogy az egész marad télre hátha lesz valami jó kis akció.
tudtommal senki...illetve mali, de kötve hiszem hogy lenne választékuk..../de árban 1ébként némileg a b+ fölött vannak/
tudtommal senki...illetve mali, de kötve hiszem hogy lenne választékuk..../de árban 1ébként némileg a b+ fölött vannak/Utána néztem és a bike + -ok között a legkönyebb elsõ agy 208 míg a hátsó 375 gramm. Ha ez gyorszáras adat (ez nincs benne a listában) akkor elég jó mert azok 60 gramm körül vannak. Ez már majdnem XTR súly dehát az ára szerintem kicsit sok (Ebike elsõ: 12.720 Ft hátsó: 26.130 Ft).
A DT agyakat amúgy ki forgalmazza itthon???
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
mármint matricáz ...de nem gyszár nélkül van az a súly ?a bike+ csinál 330grammos hátsóagyat (gyorszárral együtt)
a bike+ csinál 330grammos hátsóagyat (gyorszárral együtt)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
hmm szóval a könnyû, olcsó, tartós.....ugye a 3ból egyszerre 2 t választhatsz.....szvsz az am agy a 3 ból a könnyû és /relativ/ olcsó kategóriába tartozik...Sziasztok!
a múltkor könnyû országútra szánt kerék építésével kapcsolatban érdeklõdtem és kaptam pár jó választ is. A következõ kérdésem az lenne ki mit tud az american classic agyakról? Ugyanis a gyártó adatai alaján hiperkönnyûek...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
Könnyûek, de nem túl tartósak. Lehet hozzá csapágyat kapni, de a csapágyboltokban általában nincs, mert köszörültek a csapágyak, de Pesten van egy bolt ahol árulnak hozzá csapágyat. Egyébként van egy külön topic az AC agyaknak.Sziasztok!
a múltkor könnyû országútra szánt kerék építésével kapcsolatban érdeklõdtem és kaptam pár jó választ is. A következõ kérdésem az lenne ki mit tud az american classic agyakról? Ugyanis a gyártó adatai alaján hiperkönnyûek...
A sebesség mindent megold.
Kellene egy kis segítség.
A WTB FR hátsó kerekem rakoncátlankodik. Amikor rájön (elég gyakran), akkor ütemes (kb. fordulatonként egy) zörgésbe/kattogásba kezd. Kónuszt beállítottam, a kazetta meg reteszel rendesen (jah meg lötyög is kicsit), bár szerintem utóbbi lehet a ludas.
Valami ötlet? Iszonyú zavaró.
Mindezt tetézi, hogy nyolcas van a tárcsában, így gyak. lehetetlen a féket beállítani.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.