amugy
április 26., 2006.
Tubelessless…
A délelõtti - összességében sokadik - bõ másfél órás szarakodás után úgy döntöttem mától nem használok semmiféle tubeless külsõt a bicajomon. Soha többé.
zOrg
április 26., 2006.
Tubelessless…
A délelõtti - összességében sokadik - bõ másfél órás szarakodás után úgy döntöttem mától nem használok semmiféle tubeless külsõt a bicajomon. Soha többé.
zOrg
RAUH-Welt
B E G R I F F
hát én adtam /igaz nem sl hanem xl - ért tehát nem egészen annyit / de eddig nem bántam megMég ezzel is sokkal jobban jönnék ki mint egy mavic corssmax sl-el, igaz levágnám a saját kezem ha annyit kifizetnék egy kerékért.
A felni (mavic717) meg a küllõk (sapim) már megvannak csak ez a fránya agy... Lehet hogy az egész marad télre hátha lesz valami jó kis akció.
tudtommal senki...illetve mali, de kötve hiszem hogy lenne választékuk..../de árban 1ébként némileg a b+ fölött vannak/
tudtommal senki...illetve mali, de kötve hiszem hogy lenne választékuk..../de árban 1ébként némileg a b+ fölött vannak/Utána néztem és a bike + -ok között a legkönyebb elsõ agy 208 míg a hátsó 375 gramm. Ha ez gyorszáras adat (ez nincs benne a listában) akkor elég jó mert azok 60 gramm körül vannak. Ez már majdnem XTR súly dehát az ára szerintem kicsit sok (Ebike elsõ: 12.720 Ft hátsó: 26.130 Ft).
A DT agyakat amúgy ki forgalmazza itthon???
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
mármint matricáza bike+ csinál 330grammos hátsóagyat (gyorszárral együtt)
a bike+ csinál 330grammos hátsóagyat (gyorszárral együtt)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
hmm szóval a könnyû, olcsó, tartós.....ugye a 3ból egyszerre 2 t választhatsz.....szvsz az am agy a 3 ból a könnyû és /relativ/ olcsó kategóriába tartozik...Sziasztok!
a múltkor könnyû országútra szánt kerék építésével kapcsolatban érdeklõdtem és kaptam pár jó választ is. A következõ kérdésem az lenne ki mit tud az american classic agyakról? Ugyanis a gyártó adatai alaján hiperkönnyûek...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
Könnyûek, de nem túl tartósak. Lehet hozzá csapágyat kapni, de a csapágyboltokban általában nincs, mert köszörültek a csapágyak, de Pesten van egy bolt ahol árulnak hozzá csapágyat. Egyébként van egy külön topic az AC agyaknak.Sziasztok!
a múltkor könnyû országútra szánt kerék építésével kapcsolatban érdeklõdtem és kaptam pár jó választ is. A következõ kérdésem az lenne ki mit tud az american classic agyakról? Ugyanis a gyártó adatai alaján hiperkönnyûek...
A sebesség mindent megold.
Kellene egy kis segítség.
A WTB FR hátsó kerekem rakoncátlankodik. Amikor rájön (elég gyakran), akkor ütemes (kb. fordulatonként egy) zörgésbe/kattogásba kezd. Kónuszt beállítottam, a kazetta meg reteszel rendesen (jah meg lötyög is kicsit), bár szerintem utóbbi lehet a ludas.
Valami ötlet? Iszonyú zavaró.
Mindezt tetézi, hogy nyolcas van a tárcsában, így gyak. lehetetlen a féket beállítani.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
tenyleg konnyuek, viszont nincs csapagy hozza, legalabbis en nem talalkoztam vele, mert 1et szereltem, es utana neztem a csapagyaknak is, de lehet, hogy a tobbiek tobbet tudnak.