Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Keréképítés

- - - - -

  • Please log in to reply
12576 replies to this topic

#11641
salsaboy

salsaboy

    vendég

  • fórumtag
  • 77 posts

vagy országúti kerék montis agyakkal :D úgyis belefér a vázba, mert sárral nem találkozol aszfalton. mondjuk csak tárcsával lehetne használni.



szvsz ennél az ou felnik sem könnyebek

#11642
pali kj

pali kj

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,505 posts
vagy országúti kerék montis agyakkal :D úgyis belefér a vázba, mert sárral nem találkozol aszfalton. mondjuk csak tárcsával lehetne használni.

:chin: Két kéz, és csak egy száj... ez a probléma az ivással!

http://tiszatavitekerok.hu/:bell:

#11643
salsaboy

salsaboy

    vendég

  • fórumtag
  • 77 posts
egy újabb variáció ou.-ra!?

sun lime light felni 345 g
sapin küllõ 28 db 122 g
DT agy 154 g hátsó 273 g

#11644
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
meg lehet, nem kis szenvedes aran. meg penzbe is kerul. ust kerekre tennek belso nelkuli gumit, de simat nem alakitanak at, az tuti.

amugy

április 26., 2006.

Tubelessless…

A délelõtti - összességében sokadik - bõ másfél órás szarakodás után úgy döntöttem mától nem használok semmiféle tubeless külsõt a bicajomon. Soha többé.

zOrg


YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#11645
salsaboy

salsaboy

    vendég

  • fórumtag
  • 77 posts
Megnéztem a mali honlapját és hát valóban elég szegényes, viszont nemzetközi honlapon viszont minden fent van súlyadatokkal együtt. A legkönyebb elsõ 154 gramm a hástó pedig 273 gramm. Ebbõl egy 690 grammos elsõ és 810 grammos hátsó kerék fûzhetõ igaz nem UST.
Amúgy egy sima fûzött kereket meg lehet csinálni tömlõnélkülire???

#11646
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,267 posts

Még ezzel is sokkal jobban jönnék ki mint egy mavic corssmax sl-el, igaz levágnám a saját kezem ha annyit kifizetnék egy kerékért. :D
A felni (mavic717) meg a küllõk (sapim) már megvannak csak ez a fránya agy... Lehet hogy az egész marad télre hátha lesz valami jó kis akció.

hát én adtam /igaz nem sl hanem xl - ért tehát nem egészen annyit / de eddig nem bántam meg :)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#11647
salsaboy

salsaboy

    vendég

  • fórumtag
  • 77 posts

tudtommal senki...illetve mali, de kötve hiszem hogy lenne választékuk..../de árban 1ébként némileg a b+ fölött vannak/



Még ezzel is sokkal jobban jönnék ki mint egy mavic corssmax sl-el, igaz levágnám a saját kezem ha annyit kifizetnék egy kerékért. :D
A felni (mavic717) meg a küllõk (sapim) már megvannak csak ez a fránya agy... Lehet hogy az egész marad télre hátha lesz valami jó kis akció.

#11648
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,267 posts

Utána néztem és a bike + -ok között a legkönyebb elsõ agy 208 míg a hátsó 375 gramm. Ha ez gyorszáras adat (ez nincs benne a listában) akkor elég jó mert azok 60 gramm körül vannak. Ez már majdnem XTR súly dehát az ára szerintem kicsit sok (Ebike elsõ: 12.720 Ft hátsó: 26.130 Ft).

A DT agyakat amúgy ki forgalmazza itthon???

tudtommal senki...illetve mali, de kötve hiszem hogy lenne választékuk..../de árban 1ébként némileg a b+ fölött vannak/
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#11649
salsaboy

salsaboy

    vendég

  • fórumtag
  • 77 posts
Utána néztem és a bike + -ok között a legkönyebb elsõ agy 208 míg a hátsó 375 gramm. Ha ez gyorszáras adat (ez nincs benne a listában) akkor elég jó mert azok 60 gramm körül vannak. Ez már majdnem XTR súly dehát az ára szerintem kicsit sok (Ebike elsõ: 12.720 Ft hátsó: 26.130 Ft).

A DT agyakat amúgy ki forgalmazza itthon???

#11650
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
elcsé szerint nem, legalábbis ha jól emléxem.
de ha igen is, akkor is könnyû, tekintve a 4 csapágyat meg a 3 kalapácsot.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#11651
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,267 posts

a bike+ csinál 330grammos hátsóagyat (gyorszárral együtt)

mármint matricáz :)...de nem gyszár nélkül van az a súly ?
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#11652
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts

a bike+ csinál 330grammos hátsóagyat (gyorszárral együtt)


"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#11653
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,267 posts

Sziasztok!

a múltkor könnyû országútra szánt kerék építésével kapcsolatban érdeklõdtem és kaptam pár jó választ is. A következõ kérdésem az lenne ki mit tud az american classic agyakról? Ugyanis a gyártó adatai alaján hiperkönnyûek...

hmm szóval a könnyû, olcsó, tartós.....ugye a 3ból egyszerre 2 t választhatsz.....szvsz az am agy a 3 ból a könnyû és /relativ/ olcsó kategóriába tartozik...

én egyszer próbálkoztam vele, de soha többet nem teszem.....ha még fûzetek kereket akkor inkább spórolok kicsit DT-re....
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#11654
gyurri87

gyurri87

    vendég

  • fórumtag
  • 239 posts
elöl nekem is zoggie/am.classic/van 2-1.8-2essel és tárcsával/avid bb7 160, de nemsoká 185/ eddig jól bírja pedig adok neki..lehet nem az én stílusomhoz tervezték de a "stoppie-t" jól tûri..egyelõre/lekopogom/ ...hátra én is félve teszem fel meg sok jó ismerõsöm óva intett, h nem lesz hosszúéletû..hát bízom benne h bírni fogja...könnyû kereket szeretnék, dehát a minõséget meg kell fizetni..amúgy ha télleg nagyon rossz lenne akkor mégmeggondolhatom magam mer van egy novatec agy is csak az kicsit nehéz maj' fél kilo:-( amúgy köszi a hozzászólásokat...fõleg h "fikázás mentes":D

#11655
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,721 posts
Annyi erõ nincs a lábadban, hogy megnyújts 32 küllõt, még ha 1,8-15-1,8asok, akkor se. Gondold el, áttétel pl. 44/22nél elfelezi az erõt, amit leadsz... Ha marokra fogsz 64 húzott küllõt, szted mennyit tudsz rajtuk nyújtani combból? (Jó, a fûzési minta miatt csak a fele tart ellen a hajtásnak, de akkor is)

Egyéb megfontolásokból lehet, hogy nem jó neked a húzott. Nem tudom.

#11656
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10,714 posts
nem félsz American Classic agyat venni? sok rosszat hallani róla sajnos. az elméleted lehet, hogy V-fék esetében jobban érvényesül nem?! mert az agyat tépi a tárcsafék.. szóval nem tudom ám. csak felvetettem.
nekem elöl van 2-1,8-2es küllõk tárcsával Zoogie (AC) agyba fûzve. sztem nem rossz. nem hiszem, hogy gáz lenne a húzott küllõ


lehet nem értelmes hozzászólás, de nem is fikáztalak! :)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#11657
gyurri87

gyurri87

    vendég

  • fórumtag
  • 239 posts
Építek egy tárcsás kereket hátulra a hozzávalók egy sun ds1xc felni és egy am.classic agy. 36küllõs lesz. Két kérdésem lenne a küllõválasztással kapcsolatban. Az egyik az ha vékonyabb küllõkkel fûzöm be ugye a kerék rugalmasabb lesz..és ezáltal a saját logikám szerint a hajtási energia nemolyan mértékben érvényesül mint egy merevebb kerék esetében. Szal nemtom megéri e az a mínusz kb.70g. A másik az az lenne, és ez lehet irtó nagy baromság lesz, de ha a küllõk miatt rugalmasabb a kerék /nem oldalirányban/ akkor kevésbé terheli a szerncsétlen kis gizda am.classic agyat...ez a valóságban igaz? vagy csak az én téves logikám szüleménye...ha nincs értelmes hozzászólásod inkább ne is szólalj meg mer azzal tuti csak engem fikáznál h minek szólaltam meg...

#11658
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Sziasztok!

a múltkor könnyû országútra szánt kerék építésével kapcsolatban érdeklõdtem és kaptam pár jó választ is. A következõ kérdésem az lenne ki mit tud az american classic agyakról? Ugyanis a gyártó adatai alaján hiperkönnyûek...

Könnyûek, de nem túl tartósak. Lehet hozzá csapágyat kapni, de a csapágyboltokban általában nincs, mert köszörültek a csapágyak, de Pesten van egy bolt ahol árulnak hozzá csapágyat. Egyébként van egy külön topic az AC agyaknak.


A sebesség mindent megold.

 


#11659
sajtosp

sajtosp

    vendég

  • fórumtag
  • 200 posts

Kellene egy kis segítség.

A WTB FR hátsó kerekem rakoncátlankodik. Amikor rájön (elég gyakran), akkor ütemes (kb. fordulatonként egy) zörgésbe/kattogásba kezd. Kónuszt beállítottam, a kazetta meg reteszel rendesen (jah meg lötyög is kicsit), bár szerintem utóbbi lehet a ludas.

Valami ötlet? Iszonyú zavaró.

Mindezt tetézi, hogy nyolcas van a tárcsában, így gyak. lehetetlen a féket beállítani.


Nézd meg a küllõket is, nem lazák-e. Nekem egy hete, a cimborának két napja kattogott fordulatonként a kerék. Mindkettõnknek a hátsó volt a rakoncátlankodó.

Sp

#11660
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
régen könnyen tönkrement a racsnimechanika, szerintem kérdezz meg pár embert még mielõtt megveszed.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.