Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
Started by
Endroo
, 2006. January 10. 21:39
#11581
Posted 2006. August 16. - 22:44
thez: én iy ilyesmit keresek (vagy 2-1.5-2) de nem nagyon van. és gyalogkakukk is ilyet keres meg még ebben a topicban volt ember, aki ilyet keresett.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#11582
Posted 2006. August 16. - 22:44
köszi:)
az alapoknál kezdem, így kemény 3 helyet kell felhívnom...(DT MACH és SAPIM forgalmazókat..)
remélem sikerrel járok, kéne könnyû kerék.
az alapoknál kezdem, így kemény 3 helyet kell felhívnom...(DT MACH és SAPIM forgalmazókat..)
remélem sikerrel járok, kéne könnyû kerék.
#11583
Posted 2006. August 16. - 22:42
#11584
Posted 2006. August 16. - 22:28
#11585
Posted 2006. August 16. - 22:23
hát elvétve lehet még akad..néztem de a forgalmazók oldalán nemtaláltam h hoztak vna:(....pedig egyik csapattársam két éve fekete 2-1.5-2es dt revo val fûzetett kereket...mindenesetre ha találsz vhol szólj mer én is szívesen beruháznék...
#11586
Posted 2006. August 16. - 21:38
2-1.8-2mm-es fekete küllõk létezhetnek itthon? fûzött mostanág valaki ilyenekkel? vagy ne is számítsak rá?
#11587
Posted 2006. August 16. - 21:34
most hogy igy beszélgettek, utánanéztem, hogy a kerekem milyen nehéz.
huha.
komoly 795/1250 grammot igér a gyártó
ahhoz képest, hogy sima (valószinüleg 340-es) hügi agyak és 24mm széles bontrager felnik vannak, amik ráadásul UST-sek is, nem is rossz teljesítmény
huha.
komoly 795/1250 grammot igér a gyártó
ahhoz képest, hogy sima (valószinüleg 340-es) hügi agyak és 24mm széles bontrager felnik vannak, amik ráadásul UST-sek is, nem is rossz teljesítmény
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#11588
Posted 2006. August 16. - 20:38
nekem se versenycélokra van amclassic agyba fûzött kerekem.. mindennapos használatra...városban tekergésmeg terepen...nekem nics külön verseny kerékszett építve...eddig lekopogom semmi baja..bár azért óvatosabban bánok velük...
#11589
Posted 2006. August 16. - 20:20
ok ezt mondták már párszor, és én is így gondolom, csak nekem úgy tünik ésszerûnek, h amíg bénázok, vagy lazán eddzek, addig nem kell a világ legkönnyebb kerekével tolni. ezek a kerekek országúti súlyban és kb akkora erõsségben is vannak. gondolj bele h mennyit bír. olyan mint a maxxis 42a-s keveréke. tapad mint a barom, csak 2-3 kemény sziklás lefele, és már a szöveten gurulsz. azért egy kerék kicsivel húzósabb.
on
on
#11590
Posted 2006. August 16. - 20:17
Ne akarj racionalitást keresni egy olyan hobbyban, amire annyit költesz, amennyit nem szégyelsz....bocs h megint beleugatok, csak az ésszerûséget próbálom keresni...
White Horse
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#11591
Posted 2006. August 16. - 20:14
ha nem versenyzel, vagy csak épp edzel, akkor minek olyan könnyû, és ergo sérülékeny kerék? szerintem elég versenyre feldobni azokat, és akkor még meg is lepõdsz h milyen jól megy most.
bocs h megint beleugatok, csak az ésszerûséget próbálom keresni.
bocs h megint beleugatok, csak az ésszerûséget próbálom keresni.
#11592
Posted 2006. August 16. - 17:36
#11593
Posted 2006. August 16. - 17:21
Egy esés közben lett elintézve a felni ugyhogy tulajdoképpén az én hibám. De nem volt azért olyan nagy esés szal szertintem ki kellett volna bírnia. Annyi volt az egész hogy belementem egy viszonylag mély keréknyomba huszonvalamennyivel és kijönni már nem igazán sikerült.
#11594
Posted 2006. August 16. - 17:07
ez kb olyan mint ahogy a marzo adja meg a súlyadatokat.../nyak nélkül:) +300g/ csak ezesetben nem ien drasztikus a súlykülönbség...
#11595
Posted 2006. August 16. - 16:34
általában nema kerékszetteknél és az agyak gyári adatainál gyorzásras súlyról beszélünk????
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#11596
Posted 2006. August 16. - 16:22
#11597
Posted 2006. August 16. - 15:59
jajó akkor boccs... tárcsásból nekem most sun ds1xc-dt 2-1.5-2 -am.classic lesz.. mondjuk elõre nemvettem énhüje új felnit és a ritcheyit fûzettem be:s amúgy szépen elintézted..h sikerült ezt összehozni? mer még ha ugrálnál megérteném...
#11598
Posted 2006. August 16. - 14:50
#11599
Posted 2006. August 16. - 14:27
Hope Pro II agyak+XC717 1665grammra jön ki de sima 2-es DT-vel. 1.8-assal már simán 1600alatt vagy és kijössz ~85k-ból
@Gyurri87 itt a tárcsás OCR felnirõl volt szó:)Mellesleg nekem is volt és chips alakban végezte talán még képet is találok róla...
@Gyurri87 itt a tárcsás OCR felnirõl volt szó:)Mellesleg nekem is volt és chips alakban végezte talán még képet is találok róla...
#11600
Posted 2006. August 16. - 14:16
hát nekem is vtak ritchey pro felnivel fûzött kerekeim de nemigen kellett centírozni...8as nem volt benne csak nagyon pici de az is a fellazult küllõk miatt...igaz a ritchey felnik fékezõfelülete nem a legjobb még avid rw2es v koolstoppal sem..de erõsségükre igazán nem lehet panasz...a mavic 717es felnije sokkal gyengébb azoktól, bár súlyban is ráver vagy 60gr-ot..de ha nemgyilkolod azok is /hiába "versenyfelnik"/ sokáig kifognak szolgáni..maxa fékezõfelülete kopik el...