Rhyno lite és rhyno lite xl van, de amit mértünk mindegyik rhyno lite volt csak lehet, hogy nem egy széria.van rhyno és rhyno lite is. asszem. tehát innen jöhet a tömegkülönbség.
Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#11201
Posted 2006. November 02. - 15:53

A sebesség mindent megold.
#11202
Posted 2006. November 02. - 15:49

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#11203
Posted 2006. November 02. - 15:49

#11204
Posted 2006. November 02. - 15:47

a hivatalos 550g-hoz képest tényleg elég nagy eltérés
van itt egy másik, majd lemérem azt is csak egyelõre be van fûzve
#11205
Posted 2006. November 02. - 15:43

A sebesség mindent megold.
#11206
Posted 2006. November 01. - 11:51

#11207
Posted 2006. October 30. - 23:15

#11208
Posted 2006. October 30. - 21:58

~2e egy fûzés.
Salgótarján...:D
Becsületes vidéki ömberek vagyunk mi ám...

#11209
Posted 2006. October 30. - 21:46

Merrefele laksz? Tudok ajánlani egy profi helyet Óbudán. (privi, ha érdekel)
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#11210
Posted 2006. October 30. - 21:45

#11211
Posted 2006. October 30. - 21:42

törjed csak nyugodtan azt a lelkesedést, inkább szétfûzöm, és elviszem befûzetni új küllõkkel, és küllõanyákkal:D
mennyi számít normális árnak fûzésnél?
Én/mi 1500-1700Ft... Fûzés + centír, profi munka!

Pesti árfolyamot nemtom...

#11212
Posted 2006. October 30. - 21:40

Hát igazából nem nagyon komálom én sem (mert én is az lennék a suli mellett) de ha valaki nagyon akarja, akkor inkább elmagyarázom én is, aztán fûzze be otthon nyugodtan, csak azt nem birom mikor behozzák, én meg fûzhetem ki újra, mert nem jól fûzték. Én sem szeretem, csak nem akartam letörni egybõl a lelkesedést... Amugy a munkáõt tekintve a befûzés idõigényesebb, a centír ha már rutin, akkor gyorsan megvan...
törjed csak nyugodtan azt a lelkesedést, inkább szétfûzöm, és elviszem befûzetni új küllõkkel, és küllõanyákkal:D
mennyi számít normális árnak fûzésnél?
#11213
Posted 2006. October 30. - 20:42

#11214
Posted 2006. October 30. - 20:29

#11215
Posted 2006. October 30. - 17:57

Jó, nem fix, de nem éri meg a rizikót. Ha már belerágták magukat a küllõk egy irányban az agyperembe, akkor csak ugyanúgy érdemes újra fûzni.
Tudtommal a boltok nem komálják, ha csak beledugdosod a küllõket a felnibe és kedvezményt vársz. A meló érdemi része úgyis a küllõfeszítés/centírozás. De majd a boltosok megmondják.
Hát igazából nem nagyon komálom én sem (mert én is az lennék a suli mellett) de ha valaki nagyon akarja, akkor inkább elmagyarázom én is, aztán fûzze be otthon nyugodtan, csak azt nem birom mikor behozzák, én meg fûzhetem ki újra, mert nem jól fûzték. Én sem szeretem, csak nem akartam letörni egybõl a lelkesedést... Amugy a munkáõt tekintve a befûzés idõigényesebb, a centír ha már rutin, akkor gyorsan megvan...
#11216
Posted 2006. October 30. - 17:52

Tudtommal a boltok nem komálják, ha csak beledugdosod a küllõket a felnibe és kedvezményt vársz. A meló érdemi része úgyis a küllõfeszítés/centírozás. De majd a boltosok megmondják.
Szingó talán matúznál?
#11217
Posted 2006. October 29. - 23:36

...még egy kérdés: ugyan olyan hosszúságú küllõ kell a kétkereszt, a háromkereszt, és a radiálishoz is?
Nem! A különbség nagyjából 6-8mm...
Az agyperem leszakadással amugy nem értek egyet... viszont én nem javasolnám a radiális otthoni fûzést... Illetve fûzni még belehet, de a felkeményítést meghagynám a szervizeseknek...
#11218
Posted 2006. October 29. - 23:16

az agy nem új, hanem régi, és régebben két keresztre volt fûzve. mivel a régebbi küllõkkel lett újrafûzve, bepróbáltam a kétkeresztet. beletellett egy idõbe, mire rájöttem, hogy rohadt egyszerû, és logikus módon lehet a kétkeresztet fûzni....még egy kérdés: ugyan olyan hosszúságú küllõ kell a kétkereszt, a háromkereszt, és a radiálishoz is? mer ha igen, akkor meghúzom rendesen, és kicentírozom, most csak össze van csavarozva...Ezek elég igényes/drága/érzékeny cuccok, szal figyelj oda mit csinálsz velük.
1. ha az agy használt és korábban 3 keresztre volt fûzve , akkor felejtsd el a radiálist. Fix hogy ki fog szakadni az agyperem egy része.
2. Ha új az agy, akkor sem biztos, h jó ötlet radiálisan fûzni. Valószínû h a Sh sem ajánlja és akkor ugrik a gari. Elõfordulhat, h megadja magát az agyperem, pláne ha nem jól sikerül az építés (nem egyenletes/túl nagy küllõfeszesség)
3. sheldonbrown.com/wheelbuild => angolul van, ha tucc olvasd el. A küllõket apránként, fokozatosan, egyenletesen kell megfeszíteni, és nagyjából el kell találni a megfelelõ feszességet.
OFF: nemtudjátok, hogy honnan lehet olcsón szingót szerezni? használt is jöhet
#11219
Posted 2006. October 29. - 20:44

Ezek elég igényes/drága/érzékeny cuccok, szal figyelj oda mit csinálsz velük.sziasztok! el tudnátok nekem magyarázni részletesen, hogy hogy kell kereket fûzni? Adott egy 28 lyukas dura ace elsõ agy (régebbi...) és egy szegecselt, 28lyukas szingó felni. sugárban szeretném fûzni. az lenen a kérdésem, hogy milyen komplikáció léphet fel? egyszerûen küllõ az agyba, mások fele a felnin kidug, anya ráteker, következõ, és a végén egyenletesen meghúzni, és centírozni? elõre is kössz minden választ
1. ha az agy használt és korábban 3 keresztre volt fûzve , akkor felejtsd el a radiálist. Fix hogy ki fog szakadni az agyperem egy része.
2. Ha új az agy, akkor sem biztos, h jó ötlet radiálisan fûzni. Valószínû h a Sh sem ajánlja és akkor ugrik a gari. Elõfordulhat, h megadja magát az agyperem, pláne ha nem jól sikerül az építés (nem egyenletes/túl nagy küllõfeszesség)
3. sheldonbrown.com/wheelbuild => angolul van, ha tucc olvasd el. A küllõket apránként, fokozatosan, egyenletesen kell megfeszíteni, és nagyjából el kell találni a megfelelõ feszességet.
#11220
Posted 2006. October 29. - 18:30
