hope pro2
Köszönöm
Még egy kérdés...figyelni kell agyvásárlásnál, hogy 9s, vagy 10s sor kompatibilis-e az agy? Most 9s rendszerem van, de ahogy látom, amikor majd hajtást kell cserélnem már a 10s-t fogom választani...
hope pro2
Köszönöm
Még egy kérdés...figyelni kell agyvásárlásnál, hogy 9s, vagy 10s sor kompatibilis-e az agy? Most 9s rendszerem van, de ahogy látom, amikor majd hajtást kell cserélnem már a 10s-t fogom választani...
Először én is így voltam aztán láttam hogy semmit nem ereszt és lenyugodtam. Korrigálás = kombináltfogó, de attól is sérülhet a tömítőfelület + meggyengül a felni fala és utána kuka lesz. Ha nem ereszt, szerintem hagyd úgy.
Sziasztok,
milyen módon vagy hol lehetne szépen javítani a kerekemet, a hiba a hátsó felnimben van, az egyik oldalon a perem befelé nyomódott, kb 2-3cm-es szakasz, és 3-4mm a torzulás.
Valahogy belülről ki kellene nyomni. (amúgy a kerék szépen fut)
Ötletek?
Köszi.
Ha a kerék szépen fut és nem zavaró, én nem bántanám. Visszahajlításkor meggyengülhet a felni anyaga. Nekem az UST felniben van egy kicsit kisebb felütés, nem ereszti a levegőt. Centírozva lett és ennyi.
Sziasztok,
milyen módon vagy hol lehetne szépen javítani a kerekemet, a hiba a hátsó felnimben van, az egyik oldalon a perem befelé nyomódott, kb 2-3cm-es szakasz, és 3-4mm a torzulás.
Valahogy belülről ki kellene nyomni. (amúgy a kerék szépen fut)
Ötletek?
Köszi.
Mehetünk feljebb az árban, mert fontos az adapterezhetőség.
hope pro2
http://www.bike-comp...=hope pro 2 evo
ez esetben sajnos le kell mondanod az adapterezhetőségről. ha nincs baja a mostani szettnek, akkor várj az új építésével addig, míg eldöntöd milyen villát szeretnél.
Mehetünk feljebb az árban, mert fontos az adapterezhetőség.
Szia!
Kezdetben SLX, XT agyakat akartam, ebben az árkategóriában gondolkozok
ez esetben sajnos le kell mondanod az adapterezhetőségről. ha nincs baja a mostani szettnek, akkor várj az új építésével addig, míg eldöntöd milyen villát szeretnél.
szia!
lőj be egy árkategóriát, úgy picit könnyebb lesz javaslatot tenni. így vaktában a superstar termékeit javasolnám: szép, színes-szagos formában kapsz bárhogy adapterezhető, faék bonyolultságú cuccokat.
Szia!
Kezdetben SLX, XT agyakat akartam, ebben az árkategóriában gondolkozok
Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, keréképíttetés előtt állok lenne pár kérdésem hozzátok
1, Sarutávolságokat lemértem, szabvány 100 mm elől (gyorszáras, 9 mm), 135 mm hátul. Milyen első agyat javasoltok, amit a későbbiekben, átalakítóval tudok használni átütő tengelyes (QR15) telóhoz? (a teló cseréjét későbbre tervezem) Visszaolvastam pár oldalt, és a novatec agyakról olvastam vmit, de típust nem találtam
2, Jelenleg hátul alivio 9 sebességes agyam van. Figyelni kell, akad-e vmilyen kompatibilitási gond a hátsó agyaknál a 9-es, illetve a 10-es rendszerek miatt? Újszerű a fogaskeréksor(100-200 km van benne), amit szeretnék átrakni az új kerékre.
Válaszokat, segítséget előre is köszönöm!
szia!
lőj be egy árkategóriát, úgy picit könnyebb lesz javaslatot tenni. így vaktában a superstar termékeit javasolnám: szép, színes-szagos formában kapsz bárhogy adapterezhető, faék bonyolultságú cuccokat.
http://superstar.tib...ex.php?cPath=31
Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, keréképíttetés előtt állok lenne pár kérdésem hozzátok
1, Sarutávolságokat lemértem, szabvány 100 mm elől (gyorszáras, 9 mm), 135 mm hátul. Milyen első agyat javasoltok, amit a későbbiekben, átalakítóval tudok használni átütő tengelyes (QR15) telóhoz? (a teló cseréjét későbbre tervezem) Visszaolvastam pár oldalt, és a novatec agyakról olvastam vmit, de típust nem találtam
2, Jelenleg hátul alivio 9 sebességes agyam van. Figyelni kell, akad-e vmilyen kompatibilitási gond a hátsó agyaknál a 9-es, illetve a 10-es rendszerek miatt? Újszerű a fogaskeréksor(100-200 km van benne), amit szeretnék átrakni az új kerékre.
Válaszokat, segítséget előre is köszönöm!
Néhány gyári keréken a szeleppel szemben 2-4 vastagabb küllő van fűzve. + én a mágnest is mindig a szeleppel szemben helyezem el. Nyílván minimális a hatása, de azért mégis.
A neten találni videóket gyárlátogatásokról, gyári kerekek készítéaséről, látni ahogy mindenféle műszeres vizsgálattal mérik az ütést, gördülést stb. És akkor senkinek nem jut eszébe, hogy gyerekek tegyük rá végül a tengelyvégeket egy rugalmas gumiszalagra, vagy legalább próbáljuk bele egy hátsó villába, valaki emelje meg és pörgesse meg 40-nel. Egyből látszódna, hogy baj van. Ha az ember a kezébe veszi, megforgatja, majd kitartja mellmagasságban már akkor érezhető általában egy kis hintázás.
70 km/h Pilisszántón ... 1,6 bar nyomáson
Ne nyírd ki magad.
én a mágnest is mindig a szeleppel szemben helyezem el. Nyílván minimális a hatása, de azért mégis.
Én is, nem tudom hogy azért e de a hátsó mindig jobban mozog ha emelve tekerem, de menet közben nem érezhető (70 km/h Pilisszántón), persze ez monti gumi 1,6 bar nyomáson, jobban simul/csillapít.
Néhány gyári keréken a szeleppel szemben 2-4 vastagabb küllő van fűzve. + én a mágnest is mindig a szeleppel szemben helyezem el. Nyílván minimális a hatása, de azért mégis.
Na ja, de országútin azért jobban megérezni menetközben is (kisebb súly, nagyobb sebesség és simább talaj).
Gyurmával (nem röhög) "kimértem", hogy 15 gramm kell az üres felnire nagyjából a szeleplyukkal szemben (!).
A kerekeknek szerintem illene megfelelő tömegelosztásúnak lenni, a gumik már kevésbé azok.
A montis gumijaimban kivétel nélkül vannak 8-asok, hogy ha megpörgetem a hátsó kereket állványon, rázza a bicikli farát. Használat közben nem érezni. Az első keréken Maxxis UST gumi van, ebben óriás 8-asok vannak, úgy kacsázik a kerék menet közben, hogy rossz nézni, de probléma még nem volt belőle. Ugyanez a gumi hajtogatható kivitelben úgy futott mint az óramű.
Mennyire általános, hogy gyári kerekek sem tökéletesek tömegeloszlásúak?
Nem tudom, de a gumiknál ez általánosnak tűnik, tehát talán úgy meg tudod oldani hogy a gumit addig forgatod amig a kettő hiba egyensúlyozza egymást, vagy ha tökéletes a gumi akkor satufékezel vele egy nagyot
Tiszteletem.
Mennyire általános, hogy gyári kerekek sem tökéletesek tömegeloszlásúak? A centírozás tökéletes, nem tojás alakúak, oldalra sem lengenek ki semennyit.
Most már sokadikba futok bele, elég drágákba is, ahol a tömegközéppont nem pont középre esik, ezért a bicikli hátsó fertályát megemelve érezni ahogy ütemesen rezgeti-rángatja a bicikli farát, ahogy a virtuális tömegközéppont köröz a geometriai körül. Ezt menet közben nem igazán érezni (hiszen tojás nincs), csak olyan 30-40 fölött és csak kiváló aszfalton. Általában a szeleppel szemben lévő oldal tűnik könnyebbnek, még úgy is, ha nincs rajt a gumi, pedig akkor ugye a szeleplyuk miatt fordítva kéne lennie. A nevetséges az, hogy 10-15 gr ellensúllyal szinte 100%-os eredmény érhető el (kipróbáltam), nem tudom a gyárban ezzel miért nem foglalkoznak, ott esztétikusan meg lehetne oldani. Középre belövik az agyat, aztán centírozás kipipálva, pedig ez kevés.