akkor jo, mar azt hittem vmi komolyabb gond van. tegnap miutan ezt itt beirtatok, kb 3 oran keresztul kerekfuzeseket kerestem a neten, es mast en se talaltam, minthogy az elorefele allo kullok fejet van aki kifele fuzi, van aki befele. a gyari ktm kerek ugyanigy van fuzve, mint ez.
mindegy, megrendeltem elore is az agyat meg a felnit, azt majd mashol fuzetem, es ha ott azt mondjak a hatsora, h. nem jo, akkor atfuzetem. vissza ezert viszont nem fogom vinni.
A hátsókereked valamilyen oknál fogva, - szerintem némely kezdeti figyelmetlenség, sietség miatt-, úgymond „visszafelé lett csavarva” félkész stádiumban éppen azért, hogy a szeleplyuk ne kerüljön keresztezésbe, hiszen akkor nem férne el a kezed ha pumpálnád a kereket.
Ez azonban olyan hiba, amit Te jól láthatóan nem vettél észre sem akkor, sem késõbb használat közben. Elvileg, hangsúlyozom ELVILEG, ha tárcsafékkel használnád, akkor a bal oldalnak fordítva kellene állni, úgy ahogy azt Mjani is mondta. Abroncsfékes keréknél -illetve normál esetben-, ez már csak praktikus okokból is teljesen (tehát mindkét oldalon) fordítva szokott lenni, hiszen elcsavarási stádiumban így kényelmesen a kazettatestnél fogva el lehet hajtásirányba csavarni a küllõket.
A gyakorlati felhasználásban SOHA nem fogod észrevenni a különbséget, maximum ha kifûzöd valaha az agyat, kissé nagyobb bevájódást fogsz látni a küllõlyukaknál. Ez, mivel nem agyonkönnyített alkatrészekrõl van szó, kõprofi felhasználás mellett, nem jelent problémát.
Én nem siránkoznék a helyedben, maximum megemlíteném Balázsnak (ha õ fûzte a kereked), hogy „ment a fikázás” a fórumon, de ha jót akarsz, akkor az elsõ kereket is vele készítteted.
Hazabeszélek nem titkolom, nekem több, mint tíz éve az összes kerekem õ csinálja, illetve halkan jegyzem meg, páran a bikemagtól is megfordulnak nála ilyen ügyekben.
Átfûzetni (természetesen új küllõkkel és niplivel) szerintem balgaság lenne, már csak esztétikai okokból is. Felesleges pénzkidobás.