elég a 32, és ha olcó akkor pl mach1 mx disc
igen, a mach1 mx király, vagy esetleg rigida taurus
elég a 32, és ha olcó akkor pl mach1 mx disc
elég a 32, és ha olcó akkor pl mach1 mx discTudnátok nekem ajánlani XC felhasználásra 100kg-ot is bíró felnit ami nem csillagászati összegbe kerül? XT agyak mennének bele, de abból is van 32 és 36 lyukas, amit nem tudok eldönteni hogy melyik lenne jobb nekem...
Thx.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960ja bocs, fordítva akartam: ugye a mammoth erõsebb a ditch witch-nél?hello!
lécci nyugtassatok meg, ugye a sun ditch witch felninél erõsebb a mammoth?
annyit annyira megér, hogy ha lenne pénzem megvenném én, a szekrénybe egyszer valamibe majd jó lesz alapon....Ezt kérdeztem lentebb...és 60-at?
Tigger: Valamikor tudnánk ütközni?
nem mert a probike/vár akcióban most 60 K.....persze ettõl megér 80-at2005-ös Crossmax Enduro megér ~80ezret? Természetesen új...
60 kg, 5" út, épeszû felhasználás
"You want touch the sky? Fuck a duck and try to fly!"
bakker! par hete tekertem arra, jo is volt latni a ktm bringakat a kirakatban. innen kb 3 perc tekeres, gyalog hazafele talan van 15 perc is. szoval tuti ott csinaltatom akkor az elsotHúú, árnyékra vetõdtem, elnézést kérek!
A csillaghegyi tartózkódási helyedbõl és a KTM-bõl azt hittem, hogy az Emõd utcában jártál.
en nem sirankoztam, csak ugy lekiabaltak a kereket, h. azt hittem hasznalhatatlan. azert kerdeztem vissza, ill. neztem utana, h. visszavigyem-e.
sajnos nem tudom kicsoda Balazs, en a ridebike-ban vettem a cuccokat, ott fuzte a Recseyben az ember a kereket. ha megmondod Balazs hol dolgozik, akkor oda viszem majd az elsot.
namost en nem ertek hozza, ezert lehet hogy nem latom, de ha ez rossz, akkor a ktm-nel sem tudnak hatsokereket fuzni. osszehasonlitgattam kullonkent a gyari kerekkel, es en nem latok kulonbseget.
ez sima ugy, nem tervezek tarcsafeket egyenlore. majd ha igen, akkor legfeljebb ujrafuzetemA hátsókereked valamilyen oknál fogva, - szerintem némely kezdeti figyelmetlenség, sietség miatt-, úgymond „visszafelé lett csavarva” félkész stádiumban éppen azért, hogy a szeleplyuk ne kerüljön keresztezésbe, hiszen akkor nem férne el a kezed ha pumpálnád a kereket.
Ez azonban olyan hiba, amit Te jól láthatóan nem vettél észre sem akkor, sem késõbb használat közben. Elvileg, hangsúlyozom ELVILEG, ha tárcsafékkel használnád, akkor a bal oldalnak fordítva kellene állni, úgy ahogy azt Mjani is mondta. Abroncsfékes keréknél -illetve normál esetben-, ez már csak praktikus okokból is teljesen (tehát mindkét oldalon) fordítva szokott lenni, hiszen elcsavarási stádiumban így kényelmesen a kazettatestnél fogva el lehet hajtásirányba csavarni a küllõket.
ezert mondtam, h. a puding probaja, en nyuzom rendesen, az egesz kerekcsere ez miatt lett.A gyakorlati felhasználásban SOHA nem fogod észrevenni a különbséget, maximum ha kifûzöd valaha az agyat, kissé nagyobb bevájódást fogsz látni a küllõlyukaknál. Ez, mivel nem agyonkönnyített alkatrészekrõl van szó, kõprofi felhasználás mellett, nem jelent problémát.
en nem sirankoztam, csak ugy lekiabaltak a kereket, h. azt hittem hasznalhatatlan. azert kerdeztem vissza, ill. neztem utana, h. visszavigyem-e.Én nem siránkoznék a helyedben, maximum megemlíteném Balázsnak (ha õ fûzte a kereked), hogy „ment a fikázás” a fórumon, de ha jót akarsz, akkor az elsõ kereket is vele készítteted.
Hazabeszélek nem titkolom, nekem több, mint tíz éve az összes kerekem õ csinálja, illetve halkan jegyzem meg, páran a bikemagtól is megfordulnak nála ilyen ügyekben.
Átfûzetni (természetesen új küllõkkel és niplivel) szerintem balgaság lenne, már csak esztétikai okokból is. Felesleges pénzkidobás.
nem Konás de: eBay... nekem is linkelte.-.Konás, tudsz valamilyen helyet, ahol olcsó? Tárcsás lenne jó, hátha késõbb meggondolom magam és tárcsaféket rakok merevgépre.