
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
Started by
Endroo
, 2006. January 10. 21:39
#8441
Posted 2008. January 09. - 18:50

A kalapácsok elég messze vannak a csavartól és igazán nem is kell kenni õket, lehet valamilyen tartó funkciója van, de nem tudom. Szedd szét, ha nagyon érdekel.

A sebesség mindent megold.
#8442
Posted 2008. January 09. - 18:35

A kép:
1
A csavart kitekerve és a tengelyt megforgatva nem látok azon se semmit. Annál is inkább nem, mert az agy két szélén (a porvédõn vagy ami a helyén tartja azt, mindegy, a képen az is látszik) van villáskulcsnak fogás
1
A csavart kitekerve és a tengelyt megforgatva nem látok azon se semmit. Annál is inkább nem, mert az agy két szélén (a porvédõn vagy ami a helyén tartja azt, mindegy, a képen az is látszik) van villáskulcsnak fogás

White Horse
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#8443
Posted 2008. January 09. - 18:13

Biztos, hogy zsírzógomb? Nem csak egy hernyócsavar? Csak azért, mert általában az iparis agyakban nem kell zsírozni semmit.
Nézd, én ezt olvastam róla. Az, hogy csak egy hernyócsavar, értelmetlen szerintem. Kitekertem, alatta nincs semmi, csak a tengely.
Teszek fel képet, hátha többen okosabbak leszünk.
Delma01!
Ez nem a porvédõnél van. Mindjárt meglátod!
White Horse
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#8444
Posted 2008. January 09. - 18:13

kösszönöm mind2 felvilágosítást. most már vágom melyikek, mindenhol más néven fut...
arról a hernyócsavarról már volt szó, azt kitekerve tudod leszedni a porvédõt
http://ebike.hu/imag...0000777_001.jpg
szedd eccer szét hátha okosabbak leszünk mi is:)
arról a hernyócsavarról már volt szó, azt kitekerve tudod leszedni a porvédõt
http://ebike.hu/imag...0000777_001.jpg
szedd eccer szét hátha okosabbak leszünk mi is:)
#8445
Posted 2008. January 09. - 18:08

Biztos, hogy zsírzógomb? Nem csak egy hernyócsavar? Csak azért, mert általában az iparis agyakban nem kell zsírozni semmit.
A sebesség mindent megold.
#8446
Posted 2008. January 09. - 18:06

hallod Tamás, már multkor is említetted ezt az agyat és ha tényleg light akkor én is veszek. néztem a 07;08-as katalógust de nem volt eggyértelmû találatom. megadnád a típusszámát?
köcce
Elsõ
Hátsó
Elsõ az pontosan az, amit linkeltem, a hátsó az meg majdnem ugyan az, a különbség, hogy a "light" tárcsafelõli pereme lyuggatott (mint az elsõé, csak kisebb lyukak).

Kala!
A kazettatesten van egy fekete hernyócsavar. Azt kitekerve szabad a lötty útja a kalapácsokra.
White Horse
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#8447
Posted 2008. January 09. - 18:00

#8448
Posted 2008. January 09. - 17:58

hallod Tamás, már multkor is említetted ezt az agyat és ha tényleg light akkor én is veszek. néztem a 07;08-as katalógust de nem volt eggyértelmû találatom. megadnád a típusszámát?
köcce
köcce
#8449
Posted 2008. January 09. - 17:56

Van ez a Novatech Light hátsó agy.
Van hozzá zsírzógomb.
Jól gondolom, hogy új agyba nem nyomatunk ott be semmit?
És mennyi idõnként kellhet?
Van valakinek tapasztalata ilyemsivel?
Van hozzá zsírzógomb.
Jól gondolom, hogy új agyba nem nyomatunk ott be semmit?
És mennyi idõnként kellhet?
Van valakinek tapasztalata ilyemsivel?
White Horse
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#8450
Posted 2008. January 09. - 16:21

Na azér itt is "csak " EMBEREK csinálják KÉZZEL a Dura-ace kereket...
nagyon polír a hely, de biztos nem fizetik agyonra õket:) (a deore részleg már nem annyira szép)
gondolom az xtr részleg is ilyen
tetszik az a dura-ace ajtó

#8451
Posted 2008. January 09. - 16:05

A csúszós terep a következõk miatt veszélyes a kerékre:
ha egy keréknyom (vájat) vagy nagyobb gödör peremén haladsz és a kereked lecsúszik a peremrõl. Én így jártam a tavalyi Crosskovácsin egy nagy saras gödörnél. Szép nyolcas lett a hátsó kerekemben.
Visszatérve a Crossmax Enduro súlyára: a gyorszárakat azonnal cserélni kell, mert azok dög nehezek.
ha egy keréknyom (vájat) vagy nagyobb gödör peremén haladsz és a kereked lecsúszik a peremrõl. Én így jártam a tavalyi Crosskovácsin egy nagy saras gödörnél. Szép nyolcas lett a hátsó kerekemben.
Visszatérve a Crossmax Enduro súlyára: a gyorszárakat azonnal cserélni kell, mert azok dög nehezek.
Üdv. Barnabás
#8452
Posted 2008. January 09. - 13:50

jah barnabás ez már csak igy szokott lenni...
hát ez furcsa h a téli ratyiba kapta a 8ast. de vminek csak kellett lennie :chin:
fogjuk rá a kátyúkra
hát ez furcsa h a téli ratyiba kapta a 8ast. de vminek csak kellett lennie :chin:
fogjuk rá a kátyúkra

#8453
Posted 2008. January 09. - 13:43

MJani .... boccs :-)
Nem kapott nagyobb ütést és nem is estem, de nem úgy bánok vele, mint egy hímes tojással. A nyolcas most a téli, saras, havas idõszakban került bele. A küllök feszesek voltak, bár nem ellenõriztem rendszeresen. Eddig minden kerekemet gallyra vágtam, de mondjuk 313 xc és Sun UFO voltak eddig a legjobb felnijeim. Arra is gondoltam, hogy túl magas keréknyomást (3-3.5 bar) használok és így a gumi nem nyeli el a kerékre ható (plusz)erõket.
Az elsõ kerekekkel soha semmi gondom, gondolom azért, mert a telo minden ütést felvesz.
Nem kapott nagyobb ütést és nem is estem, de nem úgy bánok vele, mint egy hímes tojással. A nyolcas most a téli, saras, havas idõszakban került bele. A küllök feszesek voltak, bár nem ellenõriztem rendszeresen. Eddig minden kerekemet gallyra vágtam, de mondjuk 313 xc és Sun UFO voltak eddig a legjobb felnijeim. Arra is gondoltam, hogy túl magas keréknyomást (3-3.5 bar) használok és így a gumi nem nyeli el a kerékre ható (plusz)erõket.
Az elsõ kerekekkel soha semmi gondom, gondolom azért, mert a telo minden ütést felvesz.
Üdv. Barnabás
#8454
Posted 2008. January 09. - 13:12

hát hogy a mavic beszipkázta a 8ast az tényleg szar ügy, DE nem kapott vmi nagy ütést vagy nem estél vele vmi nagyobbat amitöl létrejöhetett benne a 8as?
minden küllö feszes volt rendesen? mivan ha vmi hiba gyári hiba miatt történt?
jani: nem biztos h ezt azt jelenti h a crossmax gyengébb mint az XT -717 párosítás...
minden küllö feszes volt rendesen? mivan ha vmi hiba gyári hiba miatt történt?
jani: nem biztos h ezt azt jelenti h a crossmax gyengébb mint az XT -717 párosítás...
#8455
Posted 2008. January 09. - 13:06

Eddig 2 kerék között gondolkoztam (az egyik elsõ: xt'08/xtr'03 agy 2-1,5-2 küllõ xc717, hátsó: xt'08 agy 2-1,8-2 küllõ xc717, a másik meg a crossmax enduro) és az elmúlt 2 napban az enduro mellett döntöttem, nehezebb, de állítólag erõsebb is, most viszont újra gondolkozhatok...
A sebesség mindent megold.
#8456
Posted 2008. January 09. - 12:37

Nem, nem mértem le.
A kerék persze még használható, csak én nagyon érzékeny vagyok a V fék pontos beállítására és (mint mindenkit) nagyon idegesít, ha csak kicsit is súrlódik a fékpofa és a felni.
A kerék persze még használható, csak én nagyon érzékeny vagyok a V fék pontos beállítására és (mint mindenkit) nagyon idegesít, ha csak kicsit is súrlódik a fékpofa és a felni.
Üdv. Barnabás
#8457
Posted 2008. January 09. - 12:24

Hát ez sz.pás, én is ilyet szerettem volna. A súlyát nem mérted le véletlenül?
A sebesség mindent megold.
#8458
Posted 2008. January 09. - 11:06

Sziasztok!
A szokásos reggeli bicikli simogatáskor ma észrevettem, hogy a nyár végén vásárolt CrossMax Enduro (V-fékes) hátsó kerekemben elég szél nyolcas van. Ez eléggé elkeserített, mert bíztam benne, hogy ez végre bírni fogja a 83 kg súlyomat CC felhasználás mellett. A gyári kerekeknél is szükséges a bejáratás utáni centírozás?
A szokásos reggeli bicikli simogatáskor ma észrevettem, hogy a nyár végén vásárolt CrossMax Enduro (V-fékes) hátsó kerekemben elég szél nyolcas van. Ez eléggé elkeserített, mert bíztam benne, hogy ez végre bírni fogja a 83 kg súlyomat CC felhasználás mellett. A gyári kerekeknél is szükséges a bejáratás utáni centírozás?
Üdv. Barnabás
#8459
Posted 2008. January 08. - 22:22

jaja kézzel kézzel de ha jol látom van ott azért vmi nyomatékmérö kulcs is a küllök meghúzására/ellenörzésére

#8460
Posted 2008. January 08. - 22:02

Na azér itt is "csak " EMBEREK csinálják KÉZZEL a Dura-ace kereket...Képek és infó a shimano gyártósoráról, ahol a gyári kerekek készülnek::
http://www.cyclingne...wheel_factory08

