Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:39
#8421
Írta 2008. január 11. - 21:43

BikerTIgger !
Nemrég már kérdeztem tõled, csak lehet, hogy elkerülte a figyelmedet a kérdésem :
95 kg, normál CC felhasználás mellet mennyire "kockázatos", hogy az új kerekeimet, 2-1,8-2-es küllõ helyett, 2-1,5-2 mm-es küllõvel fûzték a Mavic 717 D felnibe, tárcsafékes felhasználást feltételezve.
Várom a válaszodat.
Köszi
Nemrég már kérdeztem tõled, csak lehet, hogy elkerülte a figyelmedet a kérdésem :
95 kg, normál CC felhasználás mellet mennyire "kockázatos", hogy az új kerekeimet, 2-1,8-2-es küllõ helyett, 2-1,5-2 mm-es küllõvel fûzték a Mavic 717 D felnibe, tárcsafékes felhasználást feltételezve.
Várom a válaszodat.
Köszi
#8422
Írta 2008. január 10. - 18:35

#8423
Írta 2008. január 10. - 18:31

Te kezdtedMegmértem, a B+ elsõ gyz. 55 g.
Nem hinném, hogy x kiló súlyfelesleggel rajtam, a 20g. többletsúly a gyorszáron mérvadó lenne.

"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8424
Írta 2008. január 10. - 18:30

Megmértem, a B+ elsõ gyz. 55 g.
Nem hinném, hogy x kiló súlyfelesleggel rajtam, a 20g. többletsúly a gyorszáron mérvadó lenne.
Nem hinném, hogy x kiló súlyfelesleggel rajtam, a 20g. többletsúly a gyorszáron mérvadó lenne.

#8425
Írta 2008. január 10. - 18:23

viszont van a mavicnak a jobbik gyorszszára -amit a crossmax és tsaihoz adnak- az 43/45g E/H .Lemértem az új Crossride gyorsszárat: 77g.
Nem vagyok gramm számolgató, de a B+ katalógusban 58g a legnehezebb szár...
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8426
Írta 2008. január 10. - 17:54

hehe további szép napokat elbandi
az én elsö novatec gyzam 56g. hátsót még nem mértem...
lenne egy kérdésem: mavic crossland kszetthez jár elvileg az ust-s felniszalag. de ha sima belsös rendszerrel akarja az ember használni akkor csak ki kell szedni azt a gyári szalagot és beletenni egy mezeit ugye? aztán meg mehet a hagyományos belsö ill külsö...

az én elsö novatec gyzam 56g. hátsót még nem mértem...
lenne egy kérdésem: mavic crossland kszetthez jár elvileg az ust-s felniszalag. de ha sima belsös rendszerrel akarja az ember használni akkor csak ki kell szedni azt a gyári szalagot és beletenni egy mezeit ugye? aztán meg mehet a hagyományos belsö ill külsö...
#8427
Írta 2008. január 10. - 17:07

Most szolt haverom hogy megjött a kerékszettem,szintén Crossride fekete csaktárcsa 6csavaros.:bananadan
Ez volt életem leghosszabb ebay vásárlása 2honap+2nap:confused: már kezdtem aggódni.
ugyhogy ez egy jo nap(uj kerék,uj polar cs200cad,plusz ma levették a kezemröl a gipszet:clap: )
Soha rosszabbat
Ez volt életem leghosszabb ebay vásárlása 2honap+2nap:confused: már kezdtem aggódni.
ugyhogy ez egy jo nap(uj kerék,uj polar cs200cad,plusz ma levették a kezemröl a gipszet:clap: )
Soha rosszabbat
#8428
Írta 2008. január 10. - 16:50

specialized
titanpalcaval 



YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8429
Írta 2008. január 10. - 16:24

Novatech elsõ 52, hátsó 57 gramm, B+ 53/58
Nehéz az a Crossride gyz


White Horse
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#8430
Írta 2008. január 10. - 15:54

#8431
Írta 2008. január 10. - 15:43

#8432
Írta 2008. január 10. - 15:43

#8433
Írta 2008. január 10. - 15:34

és el is hiszed;)Lemértem az új Crossride gyorsszárat: 77g.
Nem vagyok gramm számolgató, de a B+ katalógusban 58g a legnehezebb szár...
#8434
Írta 2008. január 10. - 10:23

Lemértem az új Crossride gyorsszárat: 77g.
Nem vagyok gramm számolgató, de a B+ katalógusban 58g a legnehezebb szár...
Nem vagyok gramm számolgató, de a B+ katalógusban 58g a legnehezebb szár...
#8435
Írta 2008. január 09. - 23:22

jah tittyman én is azzal akartam még kiegésziteni h ha vki beszerez a küllöhúzáshoz egy nyomatékmérö kulcsot akkor azzal sztem már simán megközelitheti egy gyári kerék merevségét.
na de persze ehhez sok tapasztalat és pontos adatok szükségesek...
le kell mérni a küllök szakítószilárdságát aztán ahhoz mértem bikára húzni. vááá de ez már túlzás
na de persze ehhez sok tapasztalat és pontos adatok szükségesek...
le kell mérni a küllök szakítószilárdságát aztán ahhoz mértem bikára húzni. vááá de ez már túlzás

#8436
Írta 2008. január 09. - 23:11

A jobban meghúzott küllõk miatt, viszont az említett crossmax enduroban kevés a küllõ és így el is veszik az elõny.
A sebesség mindent megold.
#8437
Írta 2008. január 09. - 22:38

Arra próbáltam felhívni a figyelmet, hogy mitõl lenne keményebb a gyári kerék?

Nem Adom Fel

Nem Adom Fel


#8438
Írta 2008. január 09. - 21:00

Én nem öntenék bele semmit, max akkor miután kitöröltem a gyári zsírt.
A sebesség mindent megold.
#8439
Írta 2008. január 09. - 19:04

attól még nem vesztess semmit ha beleöntessz. max kitolja a felesleget. nyomj bele valamit forgasd meg, és ha más a hangja akkor biztos jó helyre jutott a cucc...bajt nem okoznál vele
#8440
Írta 2008. január 09. - 18:57

A kalapácsok elég messze vannak a csavartól és igazán nem is kell kenni õket, lehet valamilyen tartó funkciója van, de nem tudom. Szedd szét, ha nagyon érdekel.
A legjobb az lesz, hogy nem szedem szét és nem öntök be ott semmit

White Horse
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!
