Gumitopik?Sziasztok!
Szerintetek hogy lehet, hogy az E-bike-on a Maxxis Ultralight és Flyweight belsõkbõl két-két típus van eladó (109-125 és 89-95 grammosak), miközben a Maxxis hivatalos honlapján csak egy típus létezik ezekbõl a termékekbõl, mégpedig a nehezebbik fajta???
Hasonló kérdés:
A külsõkbõl Ignitor és Crossmark is kétféle van mindegyik méretbõl (engem a 2.1-es érdekel) 60 és 120 TPI-vel, de az online boltok nem jelölik, hogy melyiket árulják.
Mi a tapasztalatotok ilyen "trükközésekkel" (???) kapcsolatban?
Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#5761
Posted 2009. June 07. - 15:32

A sebesség mindent megold.
#5762
Posted 2009. June 07. - 15:29

Szerintetek hogy lehet, hogy az E-bike-on a Maxxis Ultralight és Flyweight belsõkbõl két-két típus van eladó (109-125 és 89-95 grammosak), miközben a Maxxis hivatalos honlapján csak egy típus létezik ezekbõl a termékekbõl, mégpedig a nehezebbik fajta???
Hasonló kérdés:
A külsõkbõl Ignitor és Crossmark is kétféle van mindegyik méretbõl (engem a 2.1-es érdekel) 60 és 120 TPI-vel, de az online boltok nem jelölik, hogy melyiket árulják.
Mi a tapasztalatotok ilyen "trükközésekkel" (???) kapcsolatban?
#5763
Posted 2009. June 07. - 15:27

Sziasztok.
A fölösleges fejlesztés jegyében felnit cseréltem, mert kihagyhatatlanul olcsón jutottam hozzá.
A régi DT 2mm-es acél küllõket fûztem vissza ám a viharvert acél küllõanyák helyett, DT alu küllõanyákat építettem be.
Sújos bringás vagyok de több mint kettõ éve semmi gondom nem volt a 32 küllõs kerekeimmel, vajon eztán lesz??
Vagy szarjak rá, ugyan úgy bírni fogják?
Akinek van tapasztalata a témában az légyszi válaszoljon.
Kösssz.
#5764
Posted 2009. June 07. - 14:22

#5765
Posted 2009. June 07. - 14:15

3,2mm, ugyanakkora mint a réz.Ha valakinek van 2 mm-es küllõhöz való DT alu nipplije és tolómérõje, tegye már meg, hogy megméri, hogy tudjam, hogy milyen küllõkulcs kell hozzá. De ha valaki tudja enélkül is, nekem az is jó.
A sebesség mindent megold.
#5766
Posted 2009. June 07. - 14:07

#5767
Posted 2009. June 06. - 21:19


'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#5768
Posted 2009. June 06. - 21:05


#5769
Posted 2009. June 06. - 20:57

Sziasztok!
Mi lehet az oka, hogy a Deore hátsó agyam fordulatonként kattan egyet, ha terheletlenül hátrafelé forgatom?
Soha nem ugyanannál a pontnál csinálja, és ha visszaforgatom egy kicsit, majd ismért áthalad ugyanazon a ponton, akkor nem csinálja.
Legegyszerûbb, ha szétszeded és megnézed, mi okozza a kattanást.
A robbantott ábrán tényleg a 17es számú a szabadonfutó, de nem értem, miért javasol mindenki komplett cserét. A tengelyt és a rajta lévõ cumókat kapd ki az agyból, aztán a 16ossal jelölt golyókat is. A zsírt töröld ki a jobb oldalról. A golyópálya peremén lennie kellene szemben két bevágásnak. Oda kell legyártani egy megfelelõ méretû laposvasat, és kitekereni az óramutató járásával megegyezõ irányban, mivel fordított menetes a cucc.
Bent valószínûleg 2×25db 3,05mm-es golyó fog várni, 2-3kalapács és egy rugó. Ha valamelyig golyó vagy kalapács eltört, az simán okozhat rendellenes kattogást. Ami kopott/törött, az minimális pénzbõl pótolható.
Fordított sorrendben össze is tudod rakni a racsnitestet, lényeg, hogy jól húzd meg a jobb csészét, nehogy idõközben kilazuljon. Másrészt a kalapácsok alá jobb nem zsírt kenni, mert ha beletapad, akkor nem fog normálisan reteszelni a cucc.
#5770
Posted 2009. June 06. - 20:21

Köszi, de melyik is pontosan a szabadonfutó? A 18-as elem?
http://techdocs.shim...69830608927.pdf
a 17-es a szabadonfutó, az így egybe van, nem is tudod szétszedni jobban.
ki kell belezni az agyat (tengely,kónusz,porvédõk,alátétek,csapágyat kiszedni)
majd a 15-ös csapot pedig egy imbuszkulcsal ki tudod csavarni, új jön le a szabadonfutó
érdemes kinyomtatni ezt az ábrát
összerakásnál mindent átzsírozni, golyók számára vigyázni (9-9 db)
nem túlhúzni
amire figyelned kell:
- érdemes szétszedésnél csak az egyik oldalt lecsavarni, mégpedig csak a szabadonfutó felöli oldalt (a gumis oldalt ne lazítsd meg, csak húzd ki tengelyestül)
- sorrendek: a berakási és nézeti sorrend nagyon fontos. nem csak az a lényeges hogy melyik alkatrész jön egymás után, hanem hogy az adott alkatrész melyik fele néz az elõtte lévõ felé. ábra kinyomtat, szét szerelés közben sorbarak
- miután összerakod ne húzd meg túl szorosra, de túl lazára se mert akkor kotyogni fog a tengely.
keress ebben a topicban vissza, már rengetegszer szétszedtük ezt az agyat
#5771
Posted 2009. June 06. - 18:40

#5772
Posted 2009. June 06. - 16:27

Hello!
Még soha nem láttam közelrõl ezért érdekelne.....
Az UST-s felniknél a küllõt hogyan fûzik be? mert ugye a felni belsõ oldalán nincsenek lyukak..észszerûen.
Én arra gondoltam hogy a nipli gyárilag bennevan a felnibe...és az vhogy forog benne...lehet most hülyeséget írtam
És milyen árba vannak ezek a felnik?
Kösz elõre is
kb ugy kell elkepzelni mintha a felniben levo szegecselest ki birnad szedni. van benne egy nagy furat, abba tekersz bele egy kis gyurut ami tartja a niplit.
fuzese idegolo, mivel ugy csinalod, hogy minden luknal eloszor kiszeded ezt a gyurut, belepottyantod a niplit, aztan visszatekered a felnibe, es aztan tudod belecsavarni mibe a kullot.
igy nez ki mikor nincs benne a gyuru

es igy nez ki mikor benne van a gyuru, es abban a nipli

a XM 819-es darabja 19000 forintocska
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5773
Posted 2009. June 06. - 11:14

#5774
Posted 2009. June 06. - 11:12


#5775
Posted 2009. June 06. - 10:25


Még soha nem láttam közelrõl ezért érdekelne.....
Az UST-s felniknél a küllõt hogyan fûzik be? mert ugye a felni belsõ oldalán nincsenek lyukak..észszerûen.
Én arra gondoltam hogy a nipli gyárilag bennevan a felnibe...és az vhogy forog benne...lehet most hülyeséget írtam

És milyen árba vannak ezek a felnik?
Kösz elõre is

#5776
Posted 2009. June 06. - 09:55

kicseréléshez szerviz, vagy a shimano weboldalán van "robbantott" ábra az agyról
Köszi, de melyik is pontosan a szabadonfutó? A 18-as elem?
http://techdocs.shim...69830608927.pdf
#5777
Posted 2009. June 06. - 00:41

szedtem mar le sok-sok anyazas aran deore sort Chris King agyrol, nem volt szep latvany. nyilvan a tartobakos is bele fog harapni kicsit, mivel ugye van azon is kulonallo lanckerek, de valahogy megis kultoraltabb megoldas.
es persze nem kotelezo alu kazettatestu agyat hasznalni, ha a tartossag fontosabb mint a suly.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5778
Posted 2009. June 05. - 22:43

Választottam végre a DT és a Mavic felni között. Mavic gyõzött. De most lamentálok, hogy 313(9?) vagy megéri 717(9) ,, nem emlékszem a számok végére,,. Szóval a 7-es 15 petákkal lenne több, ami számomra nem elhanyagolható tény. Kérdés, hogy megéri e többletet. A 3as ragasztott a 7-es pedig hegesztett + könnyebb (nem sokkal).
Továbbá 2 vagy 3 keresztes legyen a fûzés. Érdemes e az elsõt radiálisan vagy lehet az is keresztes. Utánanézve a gyártóknak változó. Mavi (rad + 2kereszt), Shimano 3 kereszt, DT változó.
Várok ötleteket. Köszi
#5779
Posted 2009. June 05. - 21:11

Én már pörgetõs vagyok és 79kgMJani! Akkor mi a megoldás egy 93kg-os "nem pörgetõs" stílusú emberkének, ha alu kazettateste van? Csak mert a deore tönkreteszi, az xt is, mivel az alu tartóbak utáni 3 vagy 4db különálló fogaskerék átszakadhat. Sokat gondolkodtam már ezen.... Te mit használsz?
szerk: megelõztek, de azért még érdekel:)

Szerintem nincs megoldás, nem hiába titán kazettás az xtr. Vagy szerezni kell egy olyan sort, amin csak a 2 legkisebb van külön.
A sebesség mindent megold.
#5780
Posted 2009. June 05. - 21:04

miért milyen sorod van Jani?
Van egy xt és egy sunrace. Az alu kazettás agyamon a sunrace-t használom, csak a 14, 12, 11 van külön rajta, a többi párosával tartóbakon.
A sebesség mindent megold.