Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#5541
Posted 2009. July 26. - 18:03

#5542
Posted 2009. July 26. - 15:22

De nagyon jó árban van szerintem. Fele annyi mint a bikemarketben.
#5543
Posted 2009. July 26. - 15:08

('satz: VR+HR' = szett: elsõ + hátsó)
meg az 1731 g os súlyból is következtethetõ h a 2 kerékre értendõ

#5544
Posted 2009. July 26. - 15:08

#5545
Posted 2009. July 26. - 14:56

#5546
Posted 2009. July 21. - 17:01

3 kereszt.Azt hittem gyengébb. Akkor másképp kérdezem, hogyan fûzzem a kerekeket, ha 72-74 kiló vagyok és versenyeznék vele? A kerék alkatrészeit már írtam.
A sebesség mindent megold.
#5547
Posted 2009. July 21. - 16:50

miért akarod máshogy fûzni az 1,5-sel és 1,8-sal?
attól, hogy vékonyabb, nem gyengébb
Azt hittem gyengébb. Akkor másképp kérdezem, hogyan fûzzem a kerekeket, ha 72-74 kiló vagyok és versenyeznék vele? A kerék alkatrészeit már írtam.
#5548
Posted 2009. July 21. - 16:44

miért akarod máshogy fûzni az 1,5-sel és 1,8-sal?Akkor jó
Egy utolsó kérdésem lenne, iletve kettõ.
Ha 1.8-as küllõkkel fûzöm akkor hány kereszttel és ha 1.5-ösekkel akkor hánnyal?
attól, hogy vékonyabb, nem gyengébb
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#5549
Posted 2009. July 21. - 13:49

Annál sokkal jobb.
Akkor jó

Ha 1.8-as küllõkkel fûzöm akkor hány kereszttel és ha 1.5-ösekkel akkor hánnyal?
#5550
Posted 2009. July 20. - 14:30

#5551
Posted 2009. July 18. - 21:24

Annál sokkal jobb.Hát az eddigi Alivionál csak jobb lehet... köszi szépen
A sebesség mindent megold.
#5552
Posted 2009. July 18. - 21:20

Értem, akkor az a pár gramm már igazán nem számít.
Az elején bírja a megindulásokat, aztán egyszer csak el kezd kattogni és néha ugrik egyet. Igazából, ha nem csinálsz nagyon rövid résztávedzéseket és nem rúgsz a pedálba hirtelen nagyon nagyokat gyakran, akkor több szezont is kibírhat. Már én is leszoktam errõl, mert minden hagyományos racsnimechanikájú agyat ki lehet így nyírni.
Szívesen segítek, nyugodtan kérdezz bármikor.
Hát az eddigi Alivionál csak jobb lehet... köszi szépen
#5553
Posted 2009. July 18. - 21:13

Értem, akkor az a pár gramm már igazán nem számít.Nos, én egy 12kgos bringával versenyzem, szal nem lehet grammmániásnak mondani.
, de még átgondolom a küllõ ügyet. Az Avid féktárcsák pedig beváltak és nincs még pénzem Shimanokra. Az agynál mit tapasztalsz a gyors megindulásoknál?
Köszönöm, hogy segítettél:)
Az elején bírja a megindulásokat, aztán egyszer csak el kezd kattogni és néha ugrik egyet. Igazából, ha nem csinálsz nagyon rövid résztávedzéseket és nem rúgsz a pedálba hirtelen nagyon nagyokat gyakran, akkor több szezont is kibírhat. Már én is leszoktam errõl, mert minden hagyományos racsnimechanikájú agyat ki lehet így nyírni.
Szívesen segítek, nyugodtan kérdezz bármikor.
A sebesség mindent megold.
#5554
Posted 2009. July 18. - 20:55

Én 78kg vagyok és simán bírják alattam a küllõk (pedig nem kímélem a bringát). Nekem megér 50gramm 8ezret, de ez egyén függõ, ki mennyire grammmániás.
Az xt agyak megfelelõ karbantartás mellett tényleg jól bírják, nekem a racsnimechanikájával van/volt bajom, az nem bírja a hirtelen megindulásokat. Abban teljesen igazad van, hogy inkább felnibõl érdemes könnyût venni, mint agyból. Az új xt agy sokkal könnyebb, mint a régi, csak az a baj, hogy csak centerlockos tárcsával használható.
Nos, én egy 12kgos bringával versenyzem, szal nem lehet grammmániásnak mondani.

Köszönöm, hogy segítettél:)
#5555
Posted 2009. July 18. - 20:45

Én 78kg vagyok és simán bírják alattam a küllõk (pedig nem kímélem a bringát). Nekem megér 50gramm 8ezret, de ez egyén függõ, ki mennyire grammmániás.Az 1.5-ös küllõk nem gyengék nekem? Megér kerekenként 50 gramm, sokkal több pénzt? Ha jól számoltam, 8 ezerrel drágábban jön ki. Azért szeretnék viszonylag tartós kerekeket. Ezért is választottam a Shimano agyakat, mert az ugye kónuszos. Nekem azt mondták, hogy tartósabb és nekem állt már meg iparis Novatec agyam.
A súlya meg ugye nem számít annyira a kerék szempontjából, csak a bringa súlyát dobja meg, az meg annyira nem gáz. Az alu anyák tuti lesznek. Mondd nyugodtan ha hülyeséget mondok.

A sebesség mindent megold.
#5556
Posted 2009. July 18. - 18:58

Igazából neked jobban kéne tudnod, mint nekünk.
![]()
Minden bírni fogja, ha csak versenyzésre fogod használni, de ... az agy versenyzésre kõnehéz. Az 1,8as küllõ helyett mehetne 2-1,5-2es. A felni az jó.
szerk: és az alu anyákat ki ne hagyd
Az 1.5-ös küllõk nem gyengék nekem? Megér kerekenként 50 gramm, sokkal több pénzt? Ha jól számoltam, 8 ezerrel drágábban jön ki. Azért szeretnék viszonylag tartós kerekeket. Ezért is választottam a Shimano agyakat, mert az ugye kónuszos. Nekem azt mondták, hogy tartósabb és nekem állt már meg iparis Novatec agyam.
A súlya meg ugye nem számít annyira a kerék szempontjából, csak a bringa súlyát dobja meg, az meg annyira nem gáz. Az alu anyák tuti lesznek. Mondd nyugodtan ha hülyeséget mondok.
#5557
Posted 2009. July 18. - 15:43

Igazából neked jobban kéne tudnod, mint nekünk.Sziasztok!
Kérlek segítsetek, új kerék pár építésében gondolkozom.
A régi hatfuratos XT agyakkal, 1,8-as DT küllõkkel és Sun Equalizer 21 felnikkel. Erre menne Schwalbe XXlight belsõ és Nobby Nic, Racing Ralph.
72-74 kiló vagyok. Versenyzésre lenne használva. Ideális ez így nekem?
Köszönöm

Minden bírni fogja, ha csak versenyzésre fogod használni, de ... az agy versenyzésre kõnehéz. Az 1,8as küllõ helyett mehetne 2-1,5-2es. A felni az jó.
szerk: és az alu anyákat ki ne hagyd
A sebesség mindent megold.
#5558
Posted 2009. July 18. - 15:36

Kérlek segítsetek, új kerék pár építésében gondolkozom.
A régi hatfuratos XT agyakkal, 1,8-as DT küllõkkel és Sun Equalizer 21 felnikkel. Erre menne Schwalbe XXlight belsõ és Nobby Nic, Racing Ralph.
72-74 kiló vagyok. Versenyzésre lenne használva. Ideális ez így nekem?
Köszönöm
#5559
Posted 2009. July 18. - 15:26

Hátsó agynál nem fogok kettõ áráért egyet venni közel azonos paraméterek mellett, név ide vagy oda, ez logikus- hacsak hirtelen nem gazdagodok meg, vagy a ki-ér-fel-elõbb-a-dombra játék helyett bringavillogtatással akarok kitûni stb.
Villa: Ha csak egyik-másik villája drágább, akkor azért az nem egy jelenség, de ez már olyannyira off, hogy majd inkább megyek teleszkópos topikba osztani az okosságaimat ezzel kapcsolatban. :-)
szerk.: Elõbb posztoltál, nem láttam. :]
#5560
Posted 2009. July 18. - 15:22

Az onyx 13200ft, a novatec light (még könnyebb is és tényleg jó) 7500ft.Elsõ agyat néztem, hátsót nem - ott nyilván jobban elõjön a név megfizetésének analógiája.
Ebike-on keresgéltem, és mivel gyakorlatilag érdemben csak a tömeget adják meg, az alapján tudom összehasonlítani õket (felteszem XC-re ha adott két agy, az egyik fele annyiba kerül, mint a másik, és kétszer olyan nehéz, akkor nem egy kategóriáról van szó - ez sarkosított ,de jól szemlélteni, hogy két tényezõ alapján mik a lehetõseg két termék összevetésénél a marketingmaszlag figyelmen kívül hagyása mellett). Ezek alapján legkevésbé sem kerül kétszer annyira egyik, mint a másik.
Jelzem, ezek egyelõre elsõ agyak, hátsóknál én is biztos vagyok benne, hogy nagyobb haszonnal dolgoznak mind a gyártók, mind a kereskedõk.
OFF:
Külföldi fórumokon számtalanszor kerül elõ az, hogy a Fox teleszkópok miért drágábbak annyival, amennyivel az RS nem tud kevesebbet. Hasonló a dolog, mint az agyaknál, már csak azért is, mert ez esetben is a puding próbája az evés.
OFF
Az a baj, hogy a külföldi fórumokon is nagyon sok az elméleti kerékpáros.

A sebesség mindent megold.