Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Keréképítés

- - - - -

  • Please log in to reply
12596 replies to this topic

#5421
barkotibor

barkotibor

    vendég

  • fórumtag
  • 18 posts
Üdv Mindenkinek !

Két agy párositás közt vacilálok Ki melyiket ajálja és miért ?

Novatec DO41SB Light 32L
Novatec DO42SB Light 32L

vagy

Shimano Deore XT '08 (HB-M775)
Shimano Deore XT '08 (HB-M775)

kösz elõre is

#5422
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 posts

40 ezret szánok rá kb. Nem találok a Mavic 317-rõl méretezett profil rajzot, nekem nem kell olyan magas, mint a B+ Acrobat Pro (lévén fékfelület sem kell).[..]

A http://forum.bikemag...&postcount=7137-ban megírtam a Mavic mûszaki adatok tárházát. A 2006-os katalógus (pdf) 24-ik oldalán van az A 317 Disc ráf rajza, adatai.

#5423
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,592 posts
Ha nem akarsz bajlódni a kónuszos agy takarításával/zsírozásával, akkor iparis.

De ezek az agyak már nem olyanok, hogy feszt' beáznak, berágnak, tehát ne számíts semmi rosszra.

Én már csak iparisat vennék, mostaniban 6000km van, és semmi baja nincs. Igaz, japán csapágyas.

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#5424
rbalint88

rbalint88

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,387 posts
syncros ds23, sun ds1-xc, sun ds2-xc, mavic xm317d, mavic xm117d felnik

shimano régi xt, novatec, bike+ travel agyak
vagy vehetsz slx-et is, és ahhoz adaptert. és akkor egy esetleges fékváltás sem lesz gond. és jó agyak.

küllõnek mach1 is jó, ezüst(45Ft) vagy fekete(90Ft) tök mindegy, de én nem spórolnék már ezen, ha több évre akarnék kereket.

két kereket fûzettem eddig, az egyik sncros ds23-régi xt-mach1 fekete, az 42-re jött ki, a másik slx-mach1 mx-ezüst mach1, ez 36 volt.

#5425
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,592 posts
Nova agy, DS1 felni, ezüst DT. Szvsz.

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#5426
Dark Archon

Dark Archon

    vendég

  • fórumtag
  • 78 posts

70kg-val bõven elég a 32küllõ. Ha megírnád, hogy mennyit szánsz a pár kerékre, akkor könnyebb lenne megmondani a tutit.


40 ezret szánok rá kb. Nem találok a Mavic 317-rõl méretezett profil rajzot, nekem nem kell olyan magas, mint a B+ Acrobat Pro (lévén fékfelület sem kell). Viszont egyszer szeretnék kerekeket venni, aztán évekig használni gond nélkül, szóval, ha azt kívánja, 50-ig el tudok menni, de az már a max., szereléssel, küllõkkel és SRAM PG-850 fogaskeréksorral.

Dave: köszi, megnézegetem a BTS agyakat is.
Dark Archon

#5427
Ðave

Ðave

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,011 posts

70kg vagyok, nem tudom, igényli? :)


nem igényli... 32 elég lesz...

Esetleg nézegetheted a BTS agyakat is, hasonló tudás, hasonló ár...
Felnibõl nekem bevált a 317, sun-t nem használtam, mindig lebeszéltek róla...

#5428
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,854 posts

70kg vagyok, nem tudom, igényli? :)


70kg-val bõven elég a 32küllõ. Ha megírnád, hogy mennyit szánsz a pár kerékre, akkor könnyebb lenne megmondani a tutit.

#5429
Dark Archon

Dark Archon

    vendég

  • fórumtag
  • 78 posts

Elsõ agyból nem hszem hogy olyan böszme kéne, a szabványok passzolnak...
ezt ajánlom
NOVATEC - D351SB Light kerékpár agy
NOVATEC - D041SB kerékpár agy

ezek passzolnak a hátsóhoz, egyébként problémamentesek, szép hangja van a hátsónak!

súlyod igényli a 36 küllõt?

sun-t nemigen szeretik errefelé, esetleg mavic317?


70kg vagyok, nem tudom, igényli? :)
Dark Archon

#5430
Ðave

Ðave

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,011 posts

Üdv!

Kinéztem magamnak egy - szerintem - jó kerékösszeállítást. Sunringlé Equalizer 23 (36L) felnik, Novatec D361SB (36L) elsõ, D042SB Light (36L) hátsó agy. Megzavart ez a 9mm átütõ tengelyes dolog, az passzolni fog a RST Capa T6 villába? Ill. a 10mm-es hátsó a 2007-es Magellan Crater vázamba?

Most "gyári" B+ Country Disc V2 van benne, nem tudom, hogy ezek (tengelytáv, tengely fészek, stb.) mennyire vannak szabványba rögzítve. Esetleg tud valaki jobb agyakat, hasonló áron (ip.cs., tárcsás, 36L, gyorszár)? De inkább olcsóbban. Még az Acor AHU-2802-t néztem ki, az is ipari csapágyas. Abból kiindulva, hogy a B+ is mindent kibírt, amire használtam, talán az Acor is jó lenne, de abszolút nem ismerem, mennyire minõségi cuccokat gyárt.

Elõre is köszi!


Elsõ agyból nem hszem hogy olyan böszme kéne, a szabványok passzolnak...
ezt ajánlom
NOVATEC - D351SB Light kerékpár agy
NOVATEC - D041SB kerékpár agy

ezek passzolnak a hátsóhoz, egyébként problémamentesek, szép hangja van a hátsónak!

súlyod igényli a 36 küllõt?

sun-t nemigen szeretik errefelé, esetleg mavic317?

#5431
Dark Archon

Dark Archon

    vendég

  • fórumtag
  • 78 posts
Üdv!

Kinéztem magamnak egy - szerintem - jó kerékösszeállítást. Sunringlé Equalizer 23 (36L) felnik, Novatec D361SB (36L) elsõ, D042SB Light (36L) hátsó agy. Megzavart ez a 9mm átütõ tengelyes dolog, az passzolni fog a RST Capa T6 villába? Ill. a 10mm-es hátsó a 2007-es Magellan Crater vázamba?

Most "gyári" B+ Country Disc V2 van benne, nem tudom, hogy ezek (tengelytáv, tengely fészek, stb.) mennyire vannak szabványba rögzítve. Esetleg tud valaki jobb agyakat, hasonló áron (ip.cs., tárcsás, 36L, gyorszár)? De inkább olcsóbban. Még az Acor AHU-2802-t néztem ki, az is ipari csapágyas. Abból kiindulva, hogy a B+ is mindent kibírt, amire használtam, talán az Acor is jó lenne, de abszolút nem ismerem, mennyire minõségi cuccokat gyárt.

Elõre is köszi!
Dark Archon

#5432
izomhod

izomhod

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,538 posts
köszi az infót srácok

#5433
bacsesz

bacsesz

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 532 posts

Igen, már a dobogón vagyok. :)
Egyelõre. Nem is szeretném ezt elveszíteni. Mondjuk inkább vonatjegyre költöm azt a 15-16000,-Ft-ot, hogy felmenjek a hegyekbe edzeni terepre, minthogy könnyebb legyen egy kicsivel a bicóm. Dehátakkoris!:D Ez a grammánia. :D Ha ránézek a bringára, rögtön az jut eszembe, hogy "áá... de nehéz ez a stucni/kormány/nyeregcsõ/nyereg... kéne már valami könnyebb" csak ugye itt jön a mérlegelés, hogy melyik ér többet: a 210g könnyítés(mert az elõbb említett alkatrészeknél, nekem értelmes áron belül ennyit lehetne könnyíteni), vagy az, hogy inkább táplálékkiegészítõkre költöm a pénzt, és azok által jobb leszek, jobban regenerálódok. Természetesen az lenne a legjobb, ha mindkettõt meg bírnám valósítani, de sajnos nincs annyi pénzem. Itt jönne szóba a szponzorok hiánya, de ezért haragudnának a modik... :)
Valószínûleg, ha nem tartom majd ezentúl elég jónak a tempómat fölfelé, vagy kigyorsításnál, akkor magamat fogom okolni, hogy miért nem fûzettem át a kerekeket könnyebb küllõvel?!:D
De ha tehetem, akkor inkább a kerekeken spórolok, mert ugye az forog.
A 68g-os agy szerintem mégiscsak marad az edzõkerékben, mert így csapágycsere után is szebben forog a 105g-os.
Meg hát ugye azért van ennek egy olyan oldala is, hogy a tápkiegekkel nem lehet annyira villogni, mint pl. azzal, hogy ha a kezedbe adják az elsõ kerekemet, akkor azt meg sem érzed... :D


De mivel én is edzek... :)



azt azért megkell hagyni, hogy elég orvosi eset vagy és gyógyíthatatlan grammániás, hála neked énis alakulok:D...ha gépközelbe leszel pls jelentkezz!!:)

#5434
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,662 posts
Igen, már a dobogón vagyok. :)
Egyelõre. Nem is szeretném ezt elveszíteni. Mondjuk inkább vonatjegyre költöm azt a 15-16000,-Ft-ot, hogy felmenjek a hegyekbe edzeni terepre, minthogy könnyebb legyen egy kicsivel a bicóm. Dehátakkoris!:D Ez a grammánia. :D Ha ránézek a bringára, rögtön az jut eszembe, hogy "áá... de nehéz ez a stucni/kormány/nyeregcsõ/nyereg... kéne már valami könnyebb" csak ugye itt jön a mérlegelés, hogy melyik ér többet: a 210g könnyítés(mert az elõbb említett alkatrészeknél, nekem értelmes áron belül ennyit lehetne könnyíteni), vagy az, hogy inkább táplálékkiegészítõkre költöm a pénzt, és azok által jobb leszek, jobban regenerálódok. Természetesen az lenne a legjobb, ha mindkettõt meg bírnám valósítani, de sajnos nincs annyi pénzem. Itt jönne szóba a szponzorok hiánya, de ezért haragudnának a modik... :)
Valószínûleg, ha nem tartom majd ezentúl elég jónak a tempómat fölfelé, vagy kigyorsításnál, akkor magamat fogom okolni, hogy miért nem fûzettem át a kerekeket könnyebb küllõvel?!:D
De ha tehetem, akkor inkább a kerekeken spórolok, mert ugye az forog.
A 68g-os agy szerintem mégiscsak marad az edzõkerékben, mert így csapágycsere után is szebben forog a 105g-os.
Meg hát ugye azért van ennek egy olyan oldala is, hogy a tápkiegekkel nem lehet annyira villogni, mint pl. azzal, hogy ha a kezedbe adják az elsõ kerekemet, akkor azt meg sem érzed... :D

de majd egyszer kinövi az U15/U17-et, addigra a többiek is megerõsödnek és kezdõdik a verseny ;)


De mivel én is edzek... :)

#5435
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10,714 posts

Már a dobogón van. :)

akkor meg felesleges tovább könnyíteni :)

de majd egyszer kinövi az U15/U17-et, addigra a többiek is megerõsödnek és kezdõdik a verseny ;)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#5436
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

De most õszintén ! Még ha versenyzõ is vagy, az a 37gramm fog téged a dobogóra segíteni ?:) Nem az elsõ agyon fog múlni, hidd el nekem. Az az agy meg egyszer úgyis cserben fog hagyni, mint ahogy már sok emberrel megtette. Vegyél inkább valami tartós, jó agyat (DT,XTR,..).

Már a dobogón van. :)


A sebesség mindent megold.

 


#5437
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,690 posts

Érdemes lenne a mostani 105g-os AC agyat lecserélni a jól ismert AC 68 grammos "ceruzaagyra" radiális fûzéssel?
Nekem, amikor a 68 grammos aggyal versenyeztem, nem volt semmi bajom, aztán rossz lett benne a csapágy, de lehetett hozzá kapni(és még mindig lehet!), szóval azzal nem volt gond.


De most õszintén ! Még ha versenyzõ is vagy, az a 37gramm fog téged a dobogóra segíteni ?:) Nem az elsõ agyon fog múlni, hidd el nekem. Az az agy meg egyszer úgyis cserben fog hagyni, mint ahogy már sok emberrel megtette. Vegyél inkább valami tartós, jó agyat (DT,XTR,..).
Marci

#5438
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár
Hát igen, az a 20-30g inkább 150g és az alu anyákkal lehet még faragni 40g-t.


A sebesség mindent megold.

 


#5439
Ðave

Ðave

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,011 posts
súlyban nem 20-30 grammról beszélünk, mert míg a 2es dt 440g, addig a revo 290g 64 darab küllõ esetén...

rugalmasságra talán rugalmasabb lesz, ami ugye az irányíthatóságon látszik meg...

tartósság szerintem rendben van... én ma centírozom ki a revos-tárcsás kerekeimet, aztán mondok véleményt a dologról, még nem voltak utánhúzva és nyúzva...

#5440
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10,714 posts
PBG
nem ba$zakodnék vele a helyedben.
nem sok súlyt nyernél vele, érzésre se hiszem, hogy megéreznéd azt a 20-30 grammot...
a 65 kilód alatt meg nagyon rugalmasabb se lenne...
azonkívül meg pénzkidobás csak.
ha elkoptatod a felniket, akkor majd fûzd be az új felniket revo küllõkkel, oszt jóvan.
többet érsz el azzal, ha ezt a pénzt edzõre meg táplálékkiegészítõkre költöd ;)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu