Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#4441
Posted 2010. June 06. - 15:09

#4442
Posted 2010. June 06. - 13:17

Lenne egy egyszerû kérdésem. Volna egy 10mmes tengely befogadó csúszópapucsos dabomb sputnik vázam, továbbá van egy Novatec DO42SB hátsó agyam. Nem szeretnék a csúszópapucsot gyorszárral használni, mivel eddig még jókat nem hallottam róla. Szóval arra gondoltam, hogy 10mmes csavaros tengelyt kellene beleoperálni, mondjuk egy ilyet: Noname h
A kérdésem az lenne, hogy megvalósítható-e és ha igen, akkor hogyan. Esetleg tudtok olyan hátsó agyat, ami csavaros, 10mmes tengelyes, kazettás, és 6 csavaros tárcsafelfogatású, max 15ezer Ftig?

#4443
Posted 2010. June 06. - 10:51

#4444
Posted 2010. June 06. - 10:42

Köszi Tigger!
ha jól értettem a mavic honlapján 16mm-es nipli kell hozzá, jól értettem? vagy a "közarab" egyben nipli is, bocs, de még nem láttam ilyet élõben...

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4445
Posted 2010. June 06. - 10:34

Köszi Tigger!szelep meg a "közdarab" jár hozzá
ha jól értettem a mavic honlapján 16mm-es nipli kell hozzá, jól értettem? vagy a "közarab" egyben nipli is, bocs, de még nem láttam ilyet élõben...
#4446
Posted 2010. June 06. - 10:17

http://ebike.hu/term...ic xm 317 disc/Milyen 28 küllõs tárcsafékes felnit ajánlanátok? Ha nincs nagyon ilyen, akkor Sun Ufo lesz.
http://ebike.hu/term...c crosscountry/
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4447
Posted 2010. June 06. - 10:12

A Mavic xm819-es felnijénél a FORE küllõ kapcsolat, hogy mûködik? Belecsavarom a felnibe a menetes közdarabot amiben (?) a nipli vagy valami spéci küllõ feje van? És azt a menetes bigyót adják a felnihez vagy külön kell beszerezni? És ust-s szelepet is adnak a felnihez?
Bocs a sok kérdésért...
szelep meg a "közdarab" jár hozzá
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4448
Posted 2010. June 06. - 09:48

Bocs a sok kérdésért...
#4449
Posted 2010. June 05. - 23:23

#4450
Posted 2010. June 04. - 19:00

Mondom,egy problem van,tárcsás elsõ keréknél marha közel van a féknyereghez a küllõ.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#4451
Posted 2010. June 04. - 12:23


aki nem keresztezi a küllõket , azoknak nem ad furcsa hangot a kerék? mentem "véletlenül" nem keresztezett kerékkel,, hát elég fura hangokat adott...
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#4452
Posted 2010. June 04. - 12:04

Kell is ,vagy nem ,Sala úr?örömmel iszom minden szavadat
Jó irányba halad az élete?

Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#4453
Posted 2010. June 04. - 10:52


fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#4454
Posted 2010. June 04. - 10:21

Ha jól emlékszem, akkor Atom továbbra is keresztezve fûz, csak az utolsó keresztnél nem bújtatja át a küllõket. Ennek elhagyásával a küllõkbõl kikerül az a minimális hajlítás, ami a részben a kerék rugalmasságát is okozza, viszont az ütéseket is kisebb csillapítással kapja meg az agyperem és a küllõfurat. A rugalmasságot egy vízszintesen befogott kerék felnijére súly okozta kimozdulással mérik legegyszerûbben.
Én is így gondoltam a dolgot,mármint hogy az utolsó küllõ nincs átbujtatva.
Jó néhány kereket csináltam már így,viszont találkoztam egy problémával:
elsõ kerék esetében/tárcsás/ az van hogy a féknyereg belsõ oldala és a küllõk közt alig 1 mm marad.
Nyilván ez hátsó kerékél nem áll,mert ott el kell húzni jobbra a kereket,hogy elférjen a fogsor.Elég -e ez a távolság?
Szétszedni szét lehet,bár nem igazán lehet hozzá szerszámot kapni.Sziasztok!
A shimano kazetta testeket szét lehet szedni? Kell zsírozni õket?
Ha mégis összejön valami, igen lágy zsírt tegyél bele,csak a golyókhoz,vagy sûrû olajat.Ne tömd meg,mert ha sok a cucc benne ,hidegebb idõben bedermed,és mivel gyengusz a rugó benne nem fog tudni a fogaslécbe ütni rendesen a kalapács,szalajtani fog.
Elvileg nem kellene,de a mostaniak tapasztalás szerint szárazon futnak sajna.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#4455
Posted 2010. June 04. - 09:50

#4456
Posted 2010. June 04. - 09:40

#4457
Posted 2010. June 04. - 07:57

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4458
Posted 2010. June 04. - 07:32

#4459
Posted 2010. June 03. - 21:35


Ülök a wcn és olvasom a 2007-es bikemagot.
Azt Írja Ardó úr,hogy az összes kerekét átfüzette keresztezés mentesre,és láss csodát 20%-kal merevebb=erõsebb? lett.
Van errõl véleményetek?
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#4460
Posted 2010. June 03. - 20:52

