Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#3321
Írta 2011. március 18. - 20:29

#3322
Írta 2011. március 18. - 01:36

Edd, an easy to use spoke length calculatorHol találok olyan küllõszámító progit mint a DT-nek,ahol nem kell mérni,csak kiválasztani a típust?Dt-ben nincs benne a felni és nem akarok méricskélni
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3323
Írta 2011. március 18. - 01:09

Kb 2 mm.
Nem tudom ez már nagynak számít?
Próbáljam meg azt a módszert amit itt olvastam?
#3324
Írta 2011. március 17. - 22:14

Hu, ez nagyon "klafa" !!!
You can never have "enough" bikes.
#3325
Írta 2011. március 17. - 17:32

#3326
Írta 2011. március 17. - 15:55

#3327
Írta 2011. március 17. - 15:40

Helló!
Hogyan tudom a tojás formára deformálódott felnit otthon kijavítani?
Elõre is köszönöm a segítséget!
Itt valaki nagyon faszán elmagyarázza:
http://forum.bikemag...tml#post1068340
#3328
Írta 2011. március 17. - 15:40

Helló!
Hogyan tudom a tojás formára deformálódott felnit otthon kijavítani?
Elõre is köszönöm a segítséget!
Ez függ attól hogy mekkora tojás van a felniben.
Ha még nem centíroztál soha, akkor inkább vidd el szervízbe mert többet tudsz ártani
a próbálkozással.
#3329
Írta 2011. március 17. - 15:29

Hogyan tudom a tojás formára deformálódott felnit otthon kijavítani?
Elõre is köszönöm a segítséget!
#3330
Írta 2011. március 17. - 15:26

vagy dt swiss M 480 480g 100 kg ig hitelesítve
mindkettõ ára 10e huf alatt.
tech infók:
Sziasztok!
90 kg-hoz milyen elfogadható árú (max. 10000/db), nem túl nehéz (max. 480 g) 32 lyukas felnit ajánlotok? A Mavic XM 719-en kívül?
x430 vélemény
ár
Talán az M480as jobb választás lenne...
#3331
Írta 2011. március 17. - 14:38

90 kg-hoz milyen elfogadható árú (max. 10000/db), nem túl nehéz (max. 480 g) 32 lyukas felnit ajánlotok? A Mavic XM 719-en kívül?
#3332
Írta 2011. március 16. - 22:12

#3333
Írta 2011. március 16. - 20:18



Másról nem nagyon tudok, de sok értelme nincs...
#3334
Írta 2011. március 16. - 20:03

#3335
Írta 2011. március 16. - 19:36

#3336
Írta 2011. március 16. - 19:27

#3337
Írta 2011. március 14. - 14:29

A bringában egy fox teló van (gondolom átütõs). Hát basszus, a kerék az totál ki van facsarodva a villához képest, szerintem centikkel van közelebb a gumi a villa egyik szárához, mint a másikhoz.
Ez most a teló miatt van, vagy a tengely miatt, vagy ez amúgy teljesen normális?
#3338
Írta 2011. március 11. - 03:10

az, hogy azért nyúlik, meg törik mert sapim vagy mert dt ilyen formában hülyeség. pláne sima 2mm-es vastagságban.
törés az egyenetlen feszítés miatt alakulhat ki, a terhelés nem oszlik el, pár küllõ nagy igénybevételnek van kitéve (nyilván az anyaghibát leszámítva), ha pedig rugalmas a kerék akkor általában le vannak lazulva a küllõk.
inkább a jó fûzés számít, ha az szar akkor pakolhatsz bele akármilyen küllõt.
#3339
Írta 2011. március 11. - 02:58

jó lesz a sapim is meg az mtx is.
Köszi szépen a segítséget,de egy kicsit bõvebben lehetne? Mert alattam még Dt küllõ hála isten még nem tört el,de mikor elmeséltem ezt az egészet a barátoknak,többen is lehurrogtak,hogy a sapimmal vigyázzak,mert lehetnek vele gondok. Állítólag a Dt merevebb,és nem annyira "nyúlós" mint a sapim.
Nemtudom mi igaz ebbõl,de mindenesetre elgondolkodtató.
Ha esetleg valakinek van tapasztalata a két küllõfajtáról,pláne ha mondjuk egy kerékben használta mindegyiket,és örülnék ha megosztaná velem a tapasztalatait. Itt arra gondolok pl hogy a dt.vel fûzött kerék esetleg jobb vagy rosszabb mint a sapimmal fûzött,mert pl az egyikbe jobban és könnyebben ment nyolcas mint a másikba,vagy mert az egyiknél esetleg felütésnél jobban deformálódtak a küllõk mint a másiknál stb.
Köszi a segítséget!
#3340
Írta 2011. március 11. - 01:26
