Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#3181
Posted 2011. April 15. - 20:24

Tervezem hátsó váltó beszerelését a bringámra. Találtam több apróhírdetést, miszerint Shimano XTR RD-M970 huszonezer forintért vihetõ. Pl.: EZ!
Kérdésem az hogy ez ténylegesen egy leárazott ár, vagy ezen XTR széria valami problémával rendelkezik? Egy pár helyen most az állítólag bolti 42E körüli áráról le van értékelve 20 körülre. Mi a véleményetek errõl a váltóról?
Valamint mit jelent az hogy normál vagy fordított rugóirányú a váltó? Ez mit befolyásol?
Válaszokat köszönöm!
#3182
Posted 2011. April 15. - 18:10

#3183
Posted 2011. April 15. - 17:47

A megoldás viszont ott van, és általában problémára szokás megoldást keresni.
A szó amit keresel: talány

#3184
Posted 2011. April 15. - 16:19


Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3185
Posted 2011. April 15. - 15:03

#3186
Posted 2011. April 15. - 14:45

Arra voltam kíváncsi,hogy ketült bele,köszi Tams.(Hope cuccost nézed?)
#3187
Posted 2011. April 15. - 14:32

mi ebben a fogyasztovedelem?
próbáltam vicces lenni... arra céloztam, hogy nem látom a problémát.
#3188
Posted 2011. April 15. - 14:18

Most bontottam szét egy új,dobozos Giant-ot.A kerékben Specialized belsõk vannak...mi a megoldás?
ilyennel en is talalkoztam. ugyanott gyartjak a giant OEM belsot mint a specialized-et [gyanitom kenda] es a kiskinai [indonez, malaj, stb] munkasnak aztan total mindegy mi van rairva.
mi ebben a fogyasztovedelem?

RAUH-Welt
B E G R I F F
#3189
Posted 2011. April 15. - 14:17

Most bontottam szét egy új,dobozos Giant-ot.A kerékben Specialized belsõk vannak...mi a megoldás?
fogyasztóvédelem...?
#3190
Posted 2011. April 15. - 13:57

#3191
Posted 2011. April 15. - 13:57

#3192
Posted 2011. April 15. - 13:35

#3193
Posted 2011. April 15. - 12:56

#3194
Posted 2011. April 13. - 00:33

Tényleg gond lehet abban a Shimano agy-összeszerelõ üzemben.
XT tengelyen a racsni oldali kónusz, ami gyárilag fixálva van, kilazult.
Vagy ez szokott történni és érdemes meghúzni ?
Többféle probléma van velük. Túlhúzzák a kónuszt, nem kontrázzák össze rendesen, kispórolják a zsírt. Otthon nem árt egybõl szétszedni.
Az XT-nél szerintem ez konstrukciós hiba, mert az enyém is lelazul kb 5000km-enként.
A sebesség mindent megold.
#3195
Posted 2011. April 12. - 20:00

Tényleg gond lehet abban a Shimano agy-összeszerelõ üzemben.Imádom, hogy gyárilag rosszul rakják össze a shimano agyakat... Eddig az egyetlen kivétel az xtr agyam volt.
XT tengelyen a racsni oldali kónusz, ami gyárilag fixálva van, kilazult.
Vagy ez szokott történni és érdemes meghúzni ?
#3196
Posted 2011. April 12. - 17:26

SKF márkájú volt a golyó, amit vettél? Mert akkor inkább ezt választom.
Nem tudom, hogy skf-e, de ha skf szaküzletben veszel golyót akkor szerintem nem vackot kapsz. Elvégre õk arra van ráállva, hogy az ipart szolgálják ki, ott pedig nem engedhetõ meg az elhaló golyó egy csapágyban, mert akkor onnan többé nem vásárol a cég.
Amúgy tudok motoros példát hozni. Bemész a motoros boltba és veszel egy szimeringet a Simsonodhoz 200forintért. Jó esetben elhal fél éven belül, rossz esetben hornyot mar a fõtengelybe és buktál min. 20ezer forintot. Elmész csapágy/tömítéstechnikai boltba veszel ott szimeringet 1000Ftért, és évekig tökéletesen mûködik. Persze most nekem a Simsonomban kb 3-4000km-t futott már az skf boltban vásárolt 200 forintos szimering, de az skftõl van, nem szocimotoros bolttól. (persze beszerelésre vár az 1000forintos a fiókban, csak most bringázom... nem motoromon.

#3197
Posted 2011. April 12. - 13:12

Most így jártam én is. Imádom, hogy gyárilag rosszul rakják össze a shimano agyakat... Eddig az egyetlen kivétel az xtr agyam volt.
Nekem a Saint gyárilag csuda jól van összerakva. Megforgatva a tengelyt hasonló, mint az XTR. Nem szorul, nem lóg, pont jó

"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#3198
Posted 2011. April 12. - 11:44

#3199
Posted 2011. April 12. - 11:39

gyakorlatban van hogy megis a golyok tunedeznek el elobb
ilyenkor amugy mi tortenik? szublimal, vagy mi a rosseb?
az ujat mindenkepp erdemes beallitani, de legtobbszor atkenni is, mert volt, hogy forgacs volt benne - a szorossagon meg, hogy alig van benne zsir azon mar meg sem lepodok.
Rossz a golyó és elkopik.
A sebesség mindent megold.
#3200
Posted 2011. April 12. - 11:12


az ujat mindenkepp erdemes beallitani, de legtobbszor atkenni is, mert volt, hogy forgacs volt benne - a szorossagon meg, hogy alig van benne zsir azon mar meg sem lepodok.