Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#2901
Posted 2011. June 10. - 11:44

#2902
Posted 2011. June 08. - 19:40

#2903
Posted 2011. June 07. - 16:40

#2904
Posted 2011. June 07. - 16:00

Olcsó volt a posta. Ez még a vékonyabb, acéltengelyes. Ezzel nem volt annyi probléma mint a csõtengelyessel.
ezt mire irod? ahogy en olvastam, a shimano gyari kerekeknel a racsni szokott besz*rni.
#2905
Posted 2011. June 07. - 14:19

#2906
Posted 2011. June 07. - 13:53


http://www.preissuch....x=0&image1.y=0
#2907
Posted 2011. June 07. - 13:40

igazából ha ilyen árban gondolkodnék -tudom könnyen verem más ...val a csalánt
- akkor csak megpróbálnám még azt a 100 eurót hozzásporolni és crossmax st.
súly erõsség arány tekintetében kb verhetetlen. és nekem semmi probléma nem volt az agyakkal
magamnak meg ilzet vennék most ha muszáj lenne cserélnem :
Shimano WH-MT65 MTB UST Disc-Laufradsatz 6-Loch - Action Sports-Bike Onlineshop
Jó hogy írtad, vettem is egyet gyorsan.
#2908
Posted 2011. June 07. - 12:43


súly erõsség arány tekintetében kb verhetetlen. és nekem semmi probléma nem volt az agyakkal
magamnak meg ilzet vennék most ha muszáj lenne cserélnem :
Shimano WH-MT65 MTB UST Disc-Laufradsatz 6-Loch - Action Sports-Bike Onlineshop
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2909
Posted 2011. June 07. - 11:59

Bár nagyon ajánlom a DT agyakat is...mondjuk egy 340s szettet.
bár én szeretek túlépíteni kerékügyben, kevés hely van ahol nem viselek el némi rugalmasságot de a kerék az...

#2910
Posted 2011. June 07. - 08:30

van ajanlas az oldalukon (te meg tudod, hogy mire hasznalod):
http://www.notubes.c...R-Rims-C18.aspx
#2911
Posted 2011. June 07. - 08:16

kérdés: minek a 9mm - 15mm konverzió? két villában használnád ugyanazt a kereket?
Igen, gyorszáras Talasban használnám még idén végig, aztán jövõre átkerülne egy qr15-ös villába. Mivel a régi bicajt is meg akarom tartani, így az lenne számomra az ideális, hogy ha az elsõ kerék könnyen visszaalakítható gyárszárassá. A tapasztalataim alapján nálam (sajnos:-)) szempont, hogy a kerékszettet tudjam mindkét bicajomban használni, mert valahogy minden õsszel sikerül 1-1 küllõt kitörnöm és vihetem a kereket szervízbe, ha épp rossz oldalon töröm és a fogaskeréksort is kell leszedni a küllõcseréhez. Nálam aztán bármi elõfordulhat, ha "anyagfáradásról" van szó... :-)
Szerencsére állítólag a Fulcrumhoz és a Mavichoz is könnyû beszerezni a pótküllõket - bár utóbbihoz nagyon durván drága. (A kedvenc boltomban nagyon jól felhomályosítottak tegnap, hogy a kettõ közül melyiknél mire kell figyelnem és melyikkel milyen gondok szoktak lenni, a Shimanot viszont valahogy elfelejtettem megkérdezni.) Épített kereket is mondták, hogy fontoljam meg, szóval a fene tudja - noha tegnap úgy tûnt, döntöttem... ;-)
Arn, 1400-1500 grammos kerékszettel én nem merek közlekedni, azt nem nekem találták ki:-), bár valamivel nehezebb cuccokból azok a Hope agyak szintén jól variálhatónak tûnnek (sõt), ez nekem új infó és köszi!
#2912
Posted 2011. June 06. - 22:35

Kullonek sapim cx ray.
ha most jo ar/ertek aranyu kereket fuzetnek, akkor hope2evo + cx ray + ztr crest lenne. 26osban 1400-1500g, 29erben ~1600g lenne. frankon varialhatoak az agyak, es a felnik is elegek egy lightosabb allmountainre is. ~100e alatt megallna asszem.
#2913
Posted 2011. June 06. - 22:34

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2914
Posted 2011. June 06. - 19:02

#2915
Posted 2011. June 06. - 14:31

#9672-re valaki?
valószínûleg érezhetõ marad bármit is csinálsz vele, de azon is múlik, milyen a sérülés. ha meg akarod csiszolni, valami nagyobb sík felületre rakd a csiszolóanyagot, ne kézbe fogd. van például egy ilyen cucc, parafa csiszolótuskónak hívják. én raknék rá kb. kétujjnyi csík csiszolópapírt középen keresztbe, azzal próbálnám, és csak addig, amíg a kiálló részek lejönnek. a bemaródást rajtahagynám a felnin mindenképpen, nem hiszem, hogy jobban jársz, ha elkezded kicsiszolgatni az árkokat.
nem minden felninek párhuzamos síkokban vannak a fékfelületei, hanem mondjuk nagyon kicsit homorúak, vagy befelé döntöttek, ezeket nyilván nehezebb így javítani (szerintem a tiéd nem ilyen, de te tudod).
én még nem csináltam ilyesmit, de ahogy magamat ismerem, nekiállnék.
#2916
Posted 2011. June 06. - 13:38

#2917
Posted 2011. June 06. - 12:31

#2918
Posted 2011. June 06. - 11:01


#2919
Posted 2011. June 05. - 21:01

lényegesen könnyebb
Mavic Crosstrail Disc 2011 Laufradsatz (11200714) - Action Sports-Bike Onlineshop
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2920
Posted 2011. June 05. - 20:42

Azt hiszem, sejtem most már, miért nem volt tiszta például a 9 QR vs. 15 QR kompatibilitás, mert ilyeneket találtam a magyar oldalakon, mint: -- Bikemarket.hu -- Mavic*Crosstrail Disc - pr (MTB)
Gondolom ez valami korábbi évjárat lehet.