kérdés: minek a 9mm - 15mm konverzió? két villában használnád ugyanazt a kereket?
Igen, gyorszáras Talasban használnám még idén végig, aztán jövõre átkerülne egy qr15-ös villába. Mivel a régi bicajt is meg akarom tartani, így az lenne számomra az ideális, hogy ha az elsõ kerék könnyen visszaalakítható gyárszárassá. A tapasztalataim alapján nálam (sajnos:-)) szempont, hogy a kerékszettet tudjam mindkét bicajomban használni, mert valahogy minden õsszel sikerül 1-1 küllõt kitörnöm és vihetem a kereket szervízbe, ha épp rossz oldalon töröm és a fogaskeréksort is kell leszedni a küllõcseréhez. Nálam aztán bármi elõfordulhat, ha "anyagfáradásról" van szó... :-)
Szerencsére állítólag a Fulcrumhoz és a Mavichoz is könnyû beszerezni a pótküllõket - bár utóbbihoz nagyon durván drága. (A kedvenc boltomban nagyon jól felhomályosítottak tegnap, hogy a kettõ közül melyiknél mire kell figyelnem és melyikkel milyen gondok szoktak lenni, a Shimanot viszont valahogy elfelejtettem megkérdezni.) Épített kereket is mondták, hogy fontoljam meg, szóval a fene tudja - noha tegnap úgy tûnt, döntöttem... ;-)
Arn, 1400-1500 grammos kerékszettel én nem merek közlekedni, azt nem nekem találták ki:-), bár valamivel nehezebb cuccokból azok a Hope agyak szintén jól variálhatónak tûnnek (sõt), ez nekem új infó és köszi!