Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#2901
Írta 2011. június 06. - 11:01
#2902
Írta 2011. június 05. - 21:01
lényegesen könnyebb
Mavic Crosstrail Disc 2011 Laufradsatz (11200714) - Action Sports-Bike Onlineshop
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2903
Írta 2011. június 05. - 20:42
Azt hiszem, sejtem most már, miért nem volt tiszta például a 9 QR vs. 15 QR kompatibilitás, mert ilyeneket találtam a magyar oldalakon, mint: -- Bikemarket.hu -- Mavic*Crosstrail Disc - pr (MTB)
Gondolom ez valami korábbi évjárat lehet.
#2904
Írta 2011. június 05. - 20:16
igen alapból qr15 a 9es gsz-hoy van adapter
és elméletileg cl 6 csavar adaptr is
DELIVERED WITH
"Center Lock to 6 Bolts" adapter for the 6 Bolts version
BR101 quick releases
UST valve and accessories
9mm fork support (front wheel)
Spoke wrench (rear wheel)
User guide and warranty card
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2905
Írta 2011. június 05. - 19:24
Az viszont nem tiszta még nekem, hogy CenterLock+6-csavaros átalakítósak-e ezek, mert nekem sajnos olyan kellene. (vadiúj 6-csavaros tárcsáim vannak)
Szerintetek melyik szól egyik és másik mellett, illetve ellen pro és kontra?
Köszi!
#2906
Írta 2011. június 05. - 17:02
#2907
Írta 2011. június 04. - 13:58
nekem voltak B+ küllõim is, azokkal sem volt sosem baj.ezt is tegyük hozzá.....
a duplán húzott küllõk persze más tészta....
nem bántom én a B+ küllõjét, és nem is a DT-t védem, mindenki eldöntheti, hogy mennyit ér meg neki a dolog. csak a festett - nem festett dolgot tisztáztam.
#2908
Írta 2011. június 04. - 13:55
az alap DT küllõ semmiben nem különbözik a többitõl...
a Magasabb kategória már valsz igen.
#2909
Írta 2011. június 04. - 13:54
anyámék is sokáig használták a keravillos bringáikat... érted...nekem voltak B+ küllõim is, azokkal sem volt sosem baj.ezt is tegyük hozzá.....
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2910
Írta 2011. június 04. - 13:18
a duplán húzott küllõk persze más tészta....
#2911
Írta 2011. június 04. - 13:00
a szinterezett küllõk gyakran nem is rozsdamentesek, mert minek. csak a niplinél fog korrodálni
#2912
Írta 2011. június 04. - 12:35
Csak tudnám hogy pl a BTS meg a B+ küllõ ami fekete, miért kerül 80ft-ba 170 helyett
mert nem dt
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2913
Írta 2011. június 04. - 12:18
más anyagból (ötvözetbõl) készül talán. meg a BTS-t a kutya sem ismeri, a DT meg presztízsmárkaCsak tudnám hogy pl a BTS meg a B+ küllõ ami fekete, miért kerül 80ft-ba 170 helyett
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2914
Írta 2011. június 04. - 11:41
#2915
Írta 2011. június 04. - 10:23
Ugyanaz a kettõ, csak a drágábbik fekete. A design-t meg kell fizetni.
ennyi, hogy fekete festek? akkor nem divatozunk..
#2916
Írta 2011. június 03. - 21:50
sima dt rozsdamentes kullo DT rozsdamentes 2,0mm küllõ (Kerék | Küllõ) | Kerékpár Webshop
es mondjuk dt champion DT Champion 2,0mm fekete küllõ + anya (Kerék | Küllõ) | Kerékpár Webshop
kozott mi indokolja ezt a nagy arbeli kulonbseget (beleszamitva a plusz anyat is)? egy atlagos, nem tul brutalis megterhelesnek kitett kereknel eleg a sima is nem?
Ugyanaz a kettõ, csak a drágábbik fekete. A design-t meg kell fizetni.
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9
#2917
Írta 2011. június 03. - 13:18
A 410 grammos campa felni helyett lett 435 grammos mavic x217, és az 1,8-as küllõk helyett sima 2.0-ás.
Ez pár deka eltérést jelent, kb. 10-et kerekenként, és azt kell mondjam semennyire nem érzem a különbsége, se gyorsításánál, se haladásnál, se mászásnál.
Az is igaz mondjuk, hogy amikor a szingós campa record-mavic gp4 kerekeimet lecseréltem peremes kerékre (valamivel nehezbbre), akkor a gyorsulásban lehetett különbséget érezni, de viszont összeségében talán még jobban is mentem az új felállással (más gumi, meg talán merevebb is volt, mert a réginek eléggé le voltak lazulva a küllõi).
#2918
Írta 2011. június 03. - 12:43
es mondjuk dt champion DT Champion 2,0mm fekete küllõ + anya (Kerék | Küllõ) | Kerékpár Webshop
kozott mi indokolja ezt a nagy arbeli kulonbseget (beleszamitva a plusz anyat is)? egy atlagos, nem tul brutalis megterhelesnek kitett kereknel eleg a sima is nem?
#2919
Írta 2011. június 01. - 21:16
off
ha 20-30km-t kéne tekernem a hegyig, tuti vonatra szállnék vagy kocsiba ülnék .)
osszesen annyi a kor munka utan nincs tobbre idom.
#2920
Írta 2011. június 01. - 20:05
off
ha 20-30km-t kéne tekernem a hegyig, tuti vonatra szállnék vagy kocsiba ülnék .)
5 km-nél én sem megyek szívesen többet a hegyért, mert ha mtb-akkor nem aszfalt