Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#2261
Írta 2011. november 11. - 01:37
Hope Pro 2 + Sapim race+ alu kulloanya + Mavic XM719 ~396,89 EUR
DT 240s + Sapim race+ alu kulloanya + Mavic XM719 ~425,99 EUR
Mavic Crosstrail 2011 ~389 EUR
Van-e valakinek hosszutavu tapasztalata valamelyik szettel? Melyiket szeressem? Koszi elore is.
#2262
Írta 2011. november 10. - 21:09
#2263
Írta 2011. november 10. - 21:05
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#2264
Írta 2011. november 10. - 21:02
#2265
Írta 2011. november 08. - 23:13
Rhyno vagy rhyno XL szerintem is. Nekem rhyno van, havernak Rhyno XL, 2mm-es dt küllõvel fûzve szerintem megölhetõ, de ahhoz nagyon barbárnak kell lenni.
igazságszerint inkább pudling vagyok leejtõn mint barbár, a cseppet keménykedõsebb felniket azért nézem, mert szeretem a tartós motyókat, nincs semmilyen felfüggesztésem és szeretném ballonosabb gumikkal használni. ha felvet majd a pénz, aszfaltos használatra tervezek hozzá pl Schwalbe Big Apple-t. régóta ki szeretném próbálni, száraz terepre pedig van egy pár 2.3-as Continental Péktudjamegnemmondom gumim.
Mavic EX 721 (Kerék | Felni | 26 coll MTB) | Kerékpár Webshop ezt találtam még, ami súlyra, szélességre hasonló kategória lehet. az árrés mennyiben képvisel komolyabb minõséget?
mennyire számítanak ezek a felnik nehéznek egy CC stílusú vázhoz a korábban említett felhasználásra? 75 kilogramm körül vagyok.
[szükség van egyáltalán nekem efféle felnikre, vagy nyugodtan nézzek valami tartós, megkímélt régi japán/mavic stb felnis, kónuszos Shimanó kerékszettet az apróban? néha ki lehet fogni kellemes vételeket, úgy néztem.]
#2266
Írta 2011. november 08. - 17:52
-- Bikemarket.hu -- SUN*Rhyno Lite XL ('26)
-- Bikemarket.hu -- SUN*Rhyno Lite ('26) - L7
-- Bikemarket.hu -- SUN*Mammoth (vdszalaggal) ('26)
Hirtelen ezek ugranak be ha V-fékes, masszív felni kell.
Rhyno vagy rhyno XL szerintem is. Nekem rhyno van, havernak Rhyno XL, 2mm-es dt küllõvel fûzve szerintem megölhetõ, de ahhoz nagyon barbárnak kell lenni.
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9
#2267
Írta 2011. november 08. - 14:50
Engem az érdekelne hogy XTR 960-as agy csak a saját kónuszával illetve kazettatestével kompatibilis?
köszi
#2268
Írta 2011. november 08. - 13:59
Jelenleg egysebességes, cromo vázas kis könnyû falusi/városi szaladgálógépem szeretném tavaszig "felváltósítani", ott a koncepció már nagyjából megvan, viszont kerék építés-választás témában számítanék a segítségetekre.
(A fõ felhasználási terület egyrészt továbbra is maradna a lakóhelyem és Miskolc közötti ingázás, városi piricka, kisebb-nagyobb aszfaltos kirándulások. Ez annyiban bõvülne, hogy 3X8 sebességgel ugye jelentõsen gyorsabb lehetek slick gumival is, mint állandó 44-16 áttétellel és ha felpakolom rá a bütykösgumit, akkor kapok egy klasszikus értelemben vett v-fékes, merevvillás montit. Ez számomra azért lenne fontos, mert a másik bringám egy Magellan Crux SS és õ alkalmatlan a hosszabb távú kirándulásokra, amik adott esetben magukban foglalhatnak több tíz kilométer aszfaltos tekerést és terepezést is. Ilyen volt idén nyáron a Jabloncai kirándulásunk, saját örömünkre Miskolctól Szögligetig sem végig aszfalton tekertünk, utána a szlovák határon túl pedig kimondottan a földutakon élvezkedtünk. Ehhez kölcsön kellett kérnek a hugom bicaját, mert egyik egysebim sem volt alkalmas a feladatra, szóval olcsójánosság ide- vagy oda, kereket keresek!) Már megint bõlére eresztettem magam:
elsõ lépés) olyan 26-os monti felnit keresek, ami v-fékes, tartós, bírja a full merev kiképzést és kényelmesen fogad akár 2.3-as gumit is.
-- Bikemarket.hu -- SUN Rhyno Lite XL ('26)
-- Bikemarket.hu -- SUN Rhyno Lite ('26) - L7
-- Bikemarket.hu -- SUN Mammoth (vdszalaggal) ('26)
Hirtelen ezek ugranak be ha V-fékes, masszív felni kell.
#2269
Írta 2011. november 08. - 12:06
(A fõ felhasználási terület egyrészt továbbra is maradna a lakóhelyem és Miskolc közötti ingázás, városi piricka, kisebb-nagyobb aszfaltos kirándulások. Ez annyiban bõvülne, hogy 3X8 sebességgel ugye jelentõsen gyorsabb lehetek slick gumival is, mint állandó 44-16 áttétellel és ha felpakolom rá a bütykösgumit, akkor kapok egy klasszikus értelemben vett v-fékes, merevvillás montit. Ez számomra azért lenne fontos, mert a másik bringám egy Magellan Crux SS és õ alkalmatlan a hosszabb távú kirándulásokra, amik adott esetben magukban foglalhatnak több tíz kilométer aszfaltos tekerést és terepezést is. Ilyen volt idén nyáron a Jabloncai kirándulásunk, saját örömünkre Miskolctól Szögligetig sem végig aszfalton tekertünk, utána a szlovák határon túl pedig kimondottan a földutakon élvezkedtünk. Ehhez kölcsön kellett kérnek a hugom bicaját, mert egyik egysebim sem volt alkalmas a feladatra, szóval olcsójánosság ide- vagy oda, kereket keresek!) Már megint bõlére eresztettem magam:
elsõ lépés) olyan 26-os monti felnit keresek, ami v-fékes, tartós, bírja a full merev kiképzést és kényelmesen fogad akár 2.3-as gumit is.
#2270
Írta 2011. november 07. - 16:33
idén vettem egy nagy levegõt, és már magam szereltem az agyakat, annyira nem vészes, mint gondoltam, remélem így sem lesz vele probléma
nekem inkább a kazetta testekkel szokott gondom lenni, abból már 3-at elfogyasztottam az elmúlt 4 évben
(amúgy meg utánaszámoltam és már lassan 13 000 Km van a conti city contactomban, és van még rajta minta )
#2271
Írta 2011. november 07. - 14:39
a golyókosaras az más, mint a kónuszos tudtommal
Amúgy mi a baj a kónuszos aggyal? állítható, szervízelhetõ, és megfelelõ beállítás, karbantartás mellett igen tartós is
"
hogy hogy hívják felesleges vita, mindenki tudta mirõl van szó
a kulcsszó a piros
én nem akarok szerelni, se kedvem se érzékem , se türelmem hozzá. és eddig 4 -legyen konuszos- agyból 3 kb 500 kilóméter után kicsit már kotyogott. a dawg hátsó kereke 3000 km után kb egy centit mozog oldalirányban. mivel örülök ha bringázni van idõm, szervizbe eljutni meg nem nagyon,
jobb szeretem a masszív, karbntartásmentes cuccokat. a novatech meg a mavic ilyen. számokban +, ha nagyon jó évem van tudok menni egy bringával 3000 kilcsit. kb 8K-s futással számolva cirka 3 évente egy csapágycsere meg belefér. az hogy az iparis meg egy paraszthajszállal kevésbé fut szépen, kb pont nem érdekel.
így, részemrõl ennyi
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2272
Írta 2011. november 07. - 13:21
#2273
Írta 2011. november 07. - 12:46
na de mindekettõ kónuszos, csészés.
az, hogy milyen formában pakolod bele a golyókat nem változtatja meg a csapágyazás típusát.
Ez így van.
A sebesség mindent megold.
#2274
Írta 2011. november 07. - 12:06
az, hogy milyen formában pakolod bele a golyókat nem változtatja meg a csapágyazás típusát.
#2275
Írta 2011. november 07. - 11:37
és mitõl?
csak a golyók vannak egy kosárban, nem szabadon betéve.
hát pont attól
#2276
Írta 2011. november 07. - 11:14
a golyókosaras az más, mint a kónuszos tudtommal
és mitõl?
csak a golyók vannak egy kosárban, nem szabadon betéve.
#2277
Írta 2011. november 07. - 11:11
#2278
Írta 2011. november 07. - 10:52
azt is lehet
nekem az speciel túl van azon a határon amennyiért golyoskosaras cuccot vennék. meg xt agy-at amúgy se.
még az slx (wmm65 vagy ilesmi) szettet vettem volna amíg volt 200 eoróért. annyiért kb nem lehet ust, az nagyjából bst buy votl
a golyókosaras az más, mint a kónuszos tudtommal
Amúgy mi a baj a kónuszos aggyal? állítható, szervízelhetõ, és megfelelõ beállítás, karbantartás mellett igen tartós is
".....Ezzel szemben, ha valójában méréseket végzünk az adott, "minõségi" alkatrészen, kiderülhet, hogy szó sincs jobb teljesítményrõl vagy tartósságról. Sokszor, az egyetlen erény, amit még ezek után is fel tud mutatni a minõségi alkatrész, hogy esztétikailag jobb a megjelenése. De akkor mi van a vaj puha ipari csapágyazással? Sajnos, amikor megforgatjuk a tengelyt, nem terheljük a csapágyakat. Semmi információt nem kapunk arról, hogyan viselkedik a csapágy 45 kilogramm terheléssel. A gyorsrögzítõ sincs meghúzva, mely mindig szorít a beállításon. Ha nincs a kerék megfûzve, akkor még arra is számíthatunk, hogy a küllõk kis mértékben szétfeszítik a csapágyházat, mely kilazítja (vagy esetleg szûkíti) az ipari csapágy helyét, és megépítve már lehet, hogy teljesen másmilyen érzés lesz az a tengelyfordulat. Lényegében, egy olyan helyzetben próbáljuk ki az adott csapágyat, mely teljesen eltér a valódi felhasználástól. A vaj puha tengelyforgástól ez lehet akár a legrosszabb csapágy, ami valaha volt a kerékpárunkon..... Keith Bontrager"
#2279
Írta 2011. november 07. - 09:55
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager