a nitrogent pl hogyan oldod meg?
Megvan arra is a megoldás
Én magam csinálok mindent így saját szervíztapasztalatom nincs, de hogy haverok milyen "szezonra felkészített" leszervizelt bicajokat hoztak hozzám néha még jóhírû szervizekbôl is csak megerôsített abban hogy jobb ha nem adom ki a kezembôl a bicajomat. Volt köztük beállt forgáspont csapágy, kiszáradt, rozsdás kormánycsapágy, csereérett hajtáslánc, centírozatlan kerék. Az épp szóbanforgó bolt/szerviz meg úgy adott el egy bicajt a haveromnak hogy fél év huzavona, ügyvéd és bírósággal fenyegetôzés kellett ahhoz hogy lerendezôdjön a dolog. A levelezés müszaki részében én segítettem és borzalom hogy milyen baromságokat hordtak össze.
Ha nincs más lehetôség mint a szerviz akkor munkalap mindenképpen legyen és le kell ellenôrizni az elvégzett munkát.
a nitrogent pl hogyan oldod meg?
en epp a szervizes tapasztalatok miatt kezdtem magam csinalni mindent... gyakran osszecseszett, osszecsapott munkat adnak ki a kezuk kozul. mongy egy panellakasban a teloban az olajcsere azert nem leanyalom. nekem nem a kedvencem, vmit meg nem is tudsz otthon megcsinalni.
Én magam csinálok mindent így saját szervíztapasztalatom nincs, de hogy haverok milyen "szezonra felkészített" leszervizelt bicajokat hoztak hozzám néha még jóhírû szervizekbôl is csak megerôsített abban hogy jobb ha nem adom ki a kezembôl a bicajomat. Volt köztük beállt forgáspont csapágy, kiszáradt, rozsdás kormánycsapágy, csereérett hajtáslánc, centírozatlan kerék. Az épp szóbanforgó bolt/szerviz meg úgy adott el egy bicajt a haveromnak hogy fél év huzavona, ügyvéd és bírósággal fenyegetôzés kellett ahhoz hogy lerendezôdjön a dolog. A levelezés müszaki részében én segítettem és borzalom hogy milyen baromságokat hordtak össze.
Ha nincs más lehetôség mint a szerviz akkor munkalap mindenképpen legyen és le kell ellenôrizni az elvégzett munkát.
en epp a szervizes tapasztalatok miatt kezdtem magam csinalni mindent... gyakran osszecseszett, osszecsapott munkat adnak ki a kezuk kozul. mongy egy panellakasban a teloban az olajcsere azert nem leanyalom. nekem nem a kedvencem, vmit meg nem is tudsz otthon megcsinalni.
Edited by arn, 2017. April 03. - 11:39.
Amúgy javarészt meg tudom ezeket csinálni, de biztos nem olyan precizitással és gyakorlattal mint ők.
Tehát váltó és fékbeállítás még csak-csak megy, de teleszkópot nem szednék szét soha, se középcsapágyat vagy első/hátsó agyat.
Még fék légtelenítést akarok megtanulni, de ahhoz még kéne venni valamilyen szettet is
Hidd el nekem, nem bonyolult dolgok ezek. A teló szétszedése sem agysebészet. Youtube-on csodásan elmagyáráznak és mutatnak mindent.
Egy alsó láb kitisztítása megvan fél óra alatt, a szervizben meg sok ezer Ft-ot elkérnek érte.
Amúgy meg, szerintem fontosabb a telód kitisztogatni (mondjuk évente 2x), mint ahányszor légteleníteni kell a féket.
Amíg Shimano agyam volt, azt is szétszedtem évente a kónuszt zsírzásra, na az aztán főleg nem bonyolult dolog. Egy DT hátsó agyat meg át tudsz tisztítani és újra zsírozni kb 3 perc alatt mindenféle szerszám nélkül.
Itt nem is főként a pénzspóroláson van a hangsúly, hanem hogy nem vagy egy szerviz függőségében, nem kell időpontra várni, odavinni-elhozni a gépet. És tényleg sokszor én is láttam trehány, összecsapott munkát kiadó szervizt.
bringaboltnál/szerviznél a gyakorlat jó esetben megvan, a
jó esetben. meséljek ?
nem akarjátok tudni....
Edited by Bikertigger, 2017. April 02. - 21:16.
Amúgy javarészt meg tudom ezeket csinálni, de biztos nem olyan precizitással és gyakorlattal mint ők.
bringaboltnál/szerviznél a gyakorlat jó esetben megvan, a precizitás meg.... nos, ezért írtam, hogy jobb, ha megtanulod. egy RS nem olyan bonyolult.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
aszittem, már meg is jött a cangád.
nahát, egy újabb váci bringás! nem a crazy biker ellen, de legjobb, ha megtanulod azokat a karbantartásokat, amiket csak meg tudsz tanulni.
Nem, dehogy Csak azért kapkodok, mert szombaton reggel fogom összedobni a cangát és még aznap délelőtt be is kell majd adnom hozzájuk, emiatt muszáj előre gondolkodnom ennyivel.
Amúgy javarészt meg tudom ezeket csinálni, de biztos nem olyan precizitással és gyakorlattal mint ők.
Tehát váltó és fékbeállítás még csak-csak megy, de teleszkópot nem szednék szét soha, se középcsapágyat vagy első/hátsó agyat.
Még fék légtelenítést akarok megtanulni, de ahhoz még kéne venni valamilyen szettet is
Vácon vinném a Crazy Bikers-be. Eddig nem volt gondom velük, a térségben amúgy sincs semmilyen versenytársuk. A revízióról fogalmam nincs mikori van benne. Még nem fekete becsúszós Reba, tehát gyanítom, hogy 2015-ös.
aszittem, már meg is jött a cangád.
nahát, egy újabb váci bringás! nem a crazy biker ellen, de legjobb, ha megtanulod azokat a karbantartásokat, amiket csak meg tudsz tanulni.
Edited by Kisherceg, 2017. April 02. - 16:30.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Vácon vinném a Crazy Bikers-be. Eddig nem volt gondom velük, a térségben amúgy sincs semmilyen versenytársuk. A revízióról fogalmam nincs mikori van benne. Még nem fekete becsúszós Reba, tehát gyanítom, hogy 2015-ös.
oda nyugodtan
az hogy már a rs-okat is 0 km-esen érdemes szétkapni. az már 2-3 éve érvényes
rs telóknak újabban erősen ajánlott a 0 revizíó (asszem többel találkoizom mint az átlag forumoskoilléga)
és mostanában elég sok jön vissza gariban is.
mongyuk még mindig nem tudok jobbat, csak kurvulnak ők is el felé.
ha mondasz nagyjából egy régiót akkor lehet jobban tudunk szervízt is.
Vácon vinném a Crazy Bikers-be. Eddig nem volt gondom velük, a térségben amúgy sincs semmilyen versenytársuk. A revízióról fogalmam nincs mikori van benne. Még nem fekete becsúszós Reba, tehát gyanítom, hogy 2015-ös.
rs telóknak újabban erősen ajánlott a 0 revizíó (asszem többel találkoizom mint az átlag forumoskoilléga)
és mostanában elég sok jön vissza gariban is.
mongyuk még mindig nem tudok jobbat, csak kurvulnak ők is el felé.
ha mondasz nagyjából egy régiót akkor lehet jobban tudunk szervízt is.
Csövekkel nem kell foglalkozni. Lehet, hogy van olyan aki szerint 4mm-rel rövidebben profibb, de nem hiszem, hogy túl sok embernek lenne ilyen aberrációja.
A garinak nem feltétele semmilyen pecsét, hiszen te magadnak is karban tarthatod. A gyári beállításokat meg ők csinálták meg, az az ő felelősségük. Ez nem bolti bringa.
A Fox telóm, ahogy említettem, gyárilag hanyagul volt összerakva, de ott nem a kenőanyagokkal, hanem a tömítések berakásával volt gondom. RockShox-szal még nem volt gondom. Ettől függetlenül persze még átnézetheted, de ez nem Canyon specifikus probléma - a teló gyártók QA részlege valszeg nem rugdossa eléggé a betanított kínai jómunkásembereket. A Canyonnál eddig legalább az összerakással nem volt rossz tapasztalatom - 4 bringával - míg ismerősök elit amcsi márkáinak (Speci, Cannondale) felső kategóriás modelljeiről ez nem mondható el...
nalam ez eddig pont forditva volt a fox javara a legutobbi rs teloimnal mindnek volt vmi nyomora - alulmeretezett tomitogyuru, labba folyt olaj, etc. egyiket sem szedtem szet, behaltak maguktol par het alatt. de ez mar x eve volt. a foxok mind rendben mukodtek eddig.
Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016
Elnézést, hogy ennyit kérdezek, de más fórumon nem kapok ilyen jó választ mint itt
Korábban említettem, hogy elvinném szervizbe beállítani, megnézetni a biciklit, hogy minden rendben legyen vele. Sokszor hallani olyat is, hogy még egy olyan nagy gyártó mint a Rock Shox kisajnálja az olajat/kenést a teleszkópjaiból. Azt is hallottam, hogy Canyon nem vágja méretre a fékvezetéket se, így azt utólag kell hozzáigazítani a biciklihez. Ezekből mennyi igaz?
A másik kérdésem ehhez kapcsolódva, milyen szervizbe vihetem a biciklit, hogy ne veszítsem el a kerékpárra vagy az alkatrészekre vonatkozó garanciát? Van valamilyen kikötés esetleg? (Pl.: le kell pecsételnie a szerviznek valamilyen papírt stb.)
A kisajnálást én személyesen nem tudom megerôsíteni, az alsó szárakban a gyárilag elôírt mennyiség elég kevés és adott esetben ha fejreállítod a bicajt a szimmeringek alatti szivacsgyûrû képes annak nagyrészét beszívni.
Én eddig három bicajt vettem a Canyontól, egyiknél sem tapasztaltam hogy a kelleténél hosszabb lettek volna a fékcsövek.
Ha olyan helyre viszed ahol nem barmolják szét akkor nincs gond a garanciával és magad is csinálhatod ha értesz hozzá annyira.
Edited by 950sm07, 2017. April 02. - 11:43.
Elnézést, hogy ennyit kérdezek, de más fórumon nem kapok ilyen jó választ mint itt
Korábban említettem, hogy elvinném szervizbe beállítani, megnézetni a biciklit, hogy minden rendben legyen vele. Sokszor hallani olyat is, hogy még egy olyan nagy gyártó mint a Rock Shox kisajnálja az olajat/kenést a teleszkópjaiból. Azt is hallottam, hogy Canyon nem vágja méretre a fékvezetéket se, így azt utólag kell hozzáigazítani a biciklihez. Ezekből mennyi igaz?
A másik kérdésem ehhez kapcsolódva, milyen szervizbe vihetem a biciklit, hogy ne veszítsem el a kerékpárra vagy az alkatrészekre vonatkozó garanciát? Van valamilyen kikötés esetleg? (Pl.: le kell pecsételnie a szerviznek valamilyen papírt stb.)
Könnyen elôfordulhat hogy 7.-én már rajta ülsz. Az estimated dispach date elég konzervatív mostanában és UPS-el pár nap alatt ideér.
És tényleg. Keddre már elvileg itt is lesz a tracking szerint. Nem szaroznak
Na 2016-os Grand Canyon 6.9 megrendelve, nagyon várom már
Azt írták, hogy Estimated dispatch date: 03rd - 07th Apr 2017
Gondolom akkor árplis 7-ig összekészítik a csomagot és feladják utána. Azt követően ha jól sejtem 1-2 héten belül meg is érkezik. Ugye?
Könnyen elôfordulhat hogy 7.-én már rajta ülsz. Az estimated dispach date elég konzervatív mostanában és UPS-el pár nap alatt ideér.
Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016
Na 2016-os Grand Canyon 6.9 megrendelve, nagyon várom már
Azt írták, hogy Estimated dispatch date: 03rd - 07th Apr 2017
Gondolom akkor árplis 7-ig összekészítik a csomagot és feladják utána. Azt követően ha jól sejtem 1-2 héten belül meg is érkezik. Ugye?