Az exceed hatso resze syntace x12 kompatibilis?
Feltételezem igen, ha nekem Syntace X-12-vel jött a GC CF anno. 3-féle X-12 létezik, 142mm, 150mm és a 148mm-es BOOST, az Exceed vázhoz utóbbi kell.
Az exceed hatso resze syntace x12 kompatibilis?
Feltételezem igen, ha nekem Syntace X-12-vel jött a GC CF anno. 3-féle X-12 létezik, 142mm, 150mm és a 148mm-es BOOST, az Exceed vázhoz utóbbi kell.
ez a remote nekem egy olyan dolognak tunik, amiert penzt nem nagyon adnek, de nem rossz, ha van. vettem egy bovdenvagot is, hatha visszakivanom. bar most nagyon tetszik, hogy csak egy trigger es ket fekkar van a kormanyon, az ossztelosnal is baromira utaltam, hogy teli van mindenfele szirszarral a bringa, amit tekergetni kell (lehet). az ilyen agyremeket remelem elfelejtik.
fit4es cap kell hozza, az utmutatot meg forditva csinalod en tettem kis zsirt abba a vajatba, illetve a szerszamokra, rugora, golyora, amugy agyrem lett volna betenni, hogy ne lodd el vhova (a kepen is latszik, hogy mekkora picsanyi alkatresz).
https://www.bike24.c...menu=1000,2,121
https://www.ridefox....p?m=bike&id=620
Köszi!
Bizony én is a kopasz kormányt szerettem, ez a remote kar meg ott rondítja a dolgokat.
A medium állás hiányzik, nekem csak kettő van, a 3 állású meg tényleg béna. Beállítottam a jelenlegit, majd meglátom. Használom persze ha már van, most így nehezen tudom elképzelni, hogy mindig a villához nyúljak ha állítanom kellene. Ebből a szempontból számomra visszalépés ez a villa, de tényleg finomabban mozog mint a Terralogic változat.
ez nem az enyem, csak kerestem vmi elrettento peldat
a nerven csak az uleshez volt tav, ez a harompozicios kar elvileg tud tagot es villat is kezelni, az elso kepen latszik egy kozosites.
Ja, akkor jó, már szólni akartam, hogy se csengő, se lámpa, nem lesz ez így jó, jardnál ez helyszíni tarkónlövés!
Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016
Ezt tényleg eléggé impresszív konfig. Már a lenti.
Jól gondolom, hogy a felsőkkel az üléscsövet és a telókat állítottad?
ez nem az enyem, csak kerestem vmi elrettento peldat
a nerven csak az uleshez volt tav, ez a harompozicios kar elvileg tud tagot es villat is kezelni, az elso kepen latszik egy kozosites.
Ezt tényleg eléggé impresszív konfig. Már a lenti.
Jól gondolom, hogy a felsőkkel az üléscsövet és a telókat állítottad?
Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016
Hát ez-az, hogy kézzel összefogtam az egészet és nem néztem, elfeledkeztem az egész IPU-ról. Egyelőre jó.
Akkor elérted a célt, 10 alatt van a szekér.
Mit rendeltél hozzá? Egyszerűen nem találom a neten mi kell az átalakításhoz csak azt, hogy kell remotra alakítani és mi kell hozzá.
Állítanom kell a karon mert nem jó ahogy belőtték, ha utána sem fogom szeretni akkor én is ledobom a remote kart.
a bovdenfeszesseg nalam sem volt jol beallitva, lotyogott a kar kicsit, de a kivezetesnel volt egy allitasi lehetoseg. erre persze mar csak akkor jottem ra, miutan szetszedtem a mukodesevel nekem nem volt bajom, az elejen nem szimpatizaltam vele, de aztan eleg sokat nyomkodtam. ami nem tetszik benne, hogy eloreall, szvsz balesetveszelyes, ha atesel a kormanyon, siman beled all (nalam a harompozicios verzio van). a trigger mellett eselytelen volt nagyon eltekerni, hogy ne takarjon ra a tobbi karra.
ez a remote nekem egy olyan dolognak tunik, amiert penzt nem nagyon adnek, de nem rossz, ha van. vettem egy bovdenvagot is, hatha visszakivanom. bar most nagyon tetszik, hogy csak egy trigger es ket fekkar van a kormanyon, az ossztelosnal is baromira utaltam, hogy teli van mindenfele szirszarral a bringa, amit tekergetni kell (lehet). az ilyen agyremeket remelem elfelejtik.
fit4es cap kell hozza, az utmutatot meg forditva csinalod en tettem kis zsirt abba a vajatba, illetve a szerszamokra, rugora, golyora, amugy agyrem lett volna betenni, hogy ne lodd el vhova (a kepen is latszik, hogy mekkora picsanyi alkatresz).
https://www.bike24.c...menu=1000,2,121
https://www.ridefox....p?m=bike&id=620
arn módosította - 2017. szeptember 14. - 16:09
Így a robbantott rajz alapján, szvsz, ha a stucnit leveszed,az IPU összetartja a kormánycsapágyat, felesleges lenne újra szétszedni.
Hát ez-az, hogy kézzel összefogtam az egészet és nem néztem, elfeledkeztem az egész IPU-ról. Egyelőre jó.
Leszedtem a telo tavjat, kb egy 3mmes rugot es egy 1mmes golyot kellett a visszaalakitashoz "beultetni" 2cm melyre, olyan volt, mintha orat szereltem volna, es nem bringat.
10kg alatt a bringa pedalostol gpsestol.
Akkor elérted a célt, 10 alatt van a szekér.
Mit rendeltél hozzá? Egyszerűen nem találom a neten mi kell az átalakításhoz csak azt, hogy kell remotra alakítani és mi kell hozzá.
Állítanom kell a karon mert nem jó ahogy belőtték, ha utána sem fogom szeretni akkor én is ledobom a remote kart.
arn módosította - 2017. szeptember 13. - 20:15
Ez alapján az egy külön álló gyűrű, szerintem.
Köszi, ezt én is megtaláltam és a "ring" elnevezés valóban arra utal, hogy ezt a gyűrűt a kormánycsapágy felső részére kell rászorítani.
Csak azért nem kapom szét mert utálom beállítani a kormányszárat, soha nem sikerül középre belőnöm most meg sikerült elsőre.
Vettem csavarokat is, de canyonek kuldenek a 1x11 konverziohoz takarokat.
Gondoltam, hogy küldenek. Ezek szerint csak átvariálod 1x11-re, nagyon helyes
Ez alapján az egy külön álló gyűrű, szerintem.
Szép dolog ez a Yeti vagdosás.
A fejcsapágynál található Canyon IPU (impact protection unit) az egy gallér amit ráhúzok a kormánycsapágy felső részére, vagy az maga a kormánycsapágy része? Cseréltem kormányszárat meg az alátétekkel vacakoltam és utólag jutott az eszembe, hogy lehet azt ki kellene lazítani mikor kormányszárat cserélek és esetleg állítok az ahead kupaknál a szorításon? Remélem érthető a felvetésem, problémám. A neten nem találtam semmit erről, a használatiban is csak a vázra felcsavarozandó kis ütközőről van szó, meg arról, hogy húzzuk meg azt a részt is ami forog a kormánnyal együtt.
http://14761-presscd...10-1140x760.jpg
Köszönöm!
Szép dolog ez a Yeti vagdosás.
A fejcsapágynál található Canyon IPU (impact protection unit) az egy gallér amit ráhúzok a kormánycsapágy felső részére, vagy az maga a kormánycsapágy része? Cseréltem kormányszárat meg az alátétekkel vacakoltam és utólag jutott az eszembe, hogy lehet azt ki kellene lazítani mikor kormányszárat cserélek és esetleg állítok az ahead kupaknál a szorításon? Remélem érthető a felvetésem, problémám. A neten nem találtam semmit erről, a használatiban is csak a vázra felcsavarozandó kis ütközőről van szó, meg arról, hogy húzzuk meg azt a részt is ami forog a kormánnyal együtt.
http://14761-presscd...10-1140x760.jpg
Köszönöm!
Bizony pont 2 méret között vagyok én is, általában mindenhol. Inkább a kisebbet szoktam választani mert azon lehet nyújtani a nyeregcsővel és a stucnival is. No és könnyebb is és talán jobban irányítható a kisebb. Úgy látom/érzem jelen esetben a stucni marad a gyári 80 cm-es méret.
Kint vannak az "új" LUX cajgák. Fura ez az új kék szín. https://www.canyon.c...0-pro-race.html
Ami érdekesebb: elől a Fox és RS SID villák is BOOST-osak, azaz 15x110mm. Hátsó agy a régi 12x142... Most nem azért, de milyen szedett-vedett megoldás, akkor már lenne egységes!...
Kint vannak az "új" LUX cajgák. Fura ez az új kék szín. https://www.canyon.c...0-pro-race.html
Ami érdekesebb: elől a Fox és RS SID villák is BOOST-osak, azaz 15x110mm. Hátsó agy a régi 12x142... Most nem azért, de milyen szedett-vedett megoldás, akkor már lenne egységes!...
Már az én bringám is így jött, tehát a 2017-es kerékpárokat is hasonló módon szerelték. Fox villa van elöl boost rendszerrel és 142-es hátul. Ezért nem tettem bele a régi villát mert akkor borulna az egységes kerék is (a régi kerekeket nem akartam használni). A régi szabványról a boost-ra az adapterezés valahogy nem szimpatikus.
Kicsit szomorú voltam miatta mert a 4 éves Factory Racing Terralogic villám legalább 1.5 centiméterrel szélesebb vállban, és ráadásul azért, hogy elférjen a szélesebb agy elég érdekes a villa alsó része (Fox 32 Performance step cast): https://www.bike24.c...181828_01_d.jpg
Ez elsőre nem tűnt logikusnak és jó cserének. Összességében viszont nem rossz. Akkor tudnám csak megmondani a különbségeket ha ugyan abban a bringában tesztelhetném a kettőt. A karbon váz annyira kényelmes, hogy egyelőre a villát sem tudom objektíven értékelni . Egy biztos, hogy szebben mozog a Terralogic nélküli, de ezt lehet tudni, de a Fatty villákkal is meg voltam elégedve (értsd: nincs igényem arra, hogy minden követ kimozogjon a villa)
Kisherceg, tökéletesen leírtad, hogy történt!
Attila, tényleg menne a topánkáimhoz, hogy a fene vigye! Azt is kiszámolgattam, hogy nem BOOST hátul, még jobb is vagyok, a meglévő cuccaimat mind át tudnám pakolgatni rá és a gyári 11.1 kg-ot elég derekasan le tudnám vinni. Méghozzá 10 kg alá...
Ha csak ezeket nézem:
kerékszett Acrosra -420g, nyereg -150g, kormány -100g, markolat -80g, 467g SLX sor 263g x01-re -200g, quarq hajtókar -80g, tubeless -100g legalább,
...az már -1130g
(és akkor még nem tettem be a 630g-os Ricsi WCS merev villát! )
edit. bármilyen 6-csavaros első agyból meg boostosat varázsolok egy ilyennel. https://r2-bike.com/...le-15x110-Boost
zscs módosította - 2017. szeptember 07. - 15:16
teló és agy rendelésnél csak egy sorral lejjebb kell tenni az x-et, vázsablont módosítani eggyel drágább.
nem-nem, valójában úgy történt, hogy:
"Mérnökeink több ezer órányi tervezési, elemzési és kísérleti munkájának eredményeként bebizonyosodott, hogy a teleszkópos villákkal ellentétben (ahol az új boost szabvány alkalmazása érezhetően javítja a sártűrést, a légellenállást és a kormányzás precizitását) a kerékpár hátsó traktusánál a hagyományos szabványtól való eltérés okozta tömegnövekedést és esetlegesen tapasztalható ergonómia problémákat nem ellensúlyozza kellően a hajtáshatékonyság és az oldalirányú merevség kismértékű növekedése, ezért a 2018-as modellévre is maradtunk a bevált megoldásnál."
Jövőre természetesen bebizonyítják az ellenkezőjét...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Kint vannak az "új" LUX cajgák. Fura ez az új kék szín. https://www.canyon.c...0-pro-race.html
Ami érdekesebb: elől a Fox és RS SID villák is BOOST-osak, azaz 15x110mm. Hátsó agy a régi 12x142... Most nem azért, de milyen szedett-vedett megoldás, akkor már lenne egységes!...
teló és agy rendelésnél csak egy sorral lejjebb kell tenni az x-et, vázsablont módosítani eggyel drágább.