Jelentkezz be Regisztrálj
Canyon
#1161
Posted 2017. October 03. - 22:29
#1162
Posted 2017. October 03. - 21:29
A tekerő ~30euro a remote 90euro. A remote => tekerő átalkítás még próbaképpen is megéri, fordítva már nem annyira 😃Egy konnyu xc gepnel mas teszta... tekersz fel akar kiallva az emelkedon, majd jon egy razos lejto, ilyenkor nem konnyu elengedni a kormanyt, vagy pl ilyen nagysebessegu lefel terepvaltasoknal is praktikus, ha tenyleg hatekonyan akarsz tekerni. Tav nelkul inkabb hagyom trail allasban, es csak hosszabb lejton vagy emelkedon valtok - lenyegesen ritkabban.
Kulon penzt nem adnek erte, de hogy hasznaltam par honapig, azert nem hulyeseg. Epp annyi ertelme van, mint a seatpost remotenak.
A Nerve-ben egyetlen dolog idegesít, hogy felfelé a belem kitekerem, de sehol nem vagyok a többiekhez képest. Egyszerűen elvesznek a wattok, hiába van lockolva. Az is igaz, hogy csak a hátulja miatt, a float elől (nekem) meg se moccan. A lefelékben viszont szabadesés szerű élmény, nekem nem jött ki a Strive-nak semmi előnye ott, ahol nincs ugrató vagy letörés. Ahol én járok ott márpedig nincs 😃A köves vízmosásban úgy megyek le a Nerve-vel, mint egy idióta 😃Kom és aközeli időkkel. De simább felfelékben pláne aszfaltos részeken az Exceed szinte olyan mint az országútim, hasonló időket is megyek vele. Heti 2-3x tudok elmenni 30-40km -es körökre, de akármelyik irányba indulok min. 5km az erdő, szóval én használom a lockout-ot. Karral vagy anélkül, de lockouttal indulok itthonról, beérek az erdőbe kapcsolom trailbe, a lefelékbe meg open/descent ami a csövön kifér. Ha most ehhez meg kell majd állnom minden alkalommal az erdő szélén, pláne egy stravás szakasz közepén akkor meg fogok őrülni. Vagy még egy refound👍😃
#1163
Posted 2017. October 03. - 21:12
Egy konnyu xc gepnel mas teszta... tekersz fel akar kiallva az emelkedon, majd jon egy razos lejto, ilyenkor nem konnyu elengedni a kormanyt, vagy pl ilyen nagysebessegu lefel terepvaltasoknal is praktikus, ha tenyleg hatekonyan akarsz tekerni. Tav nelkul inkabb hagyom trail allasban, es csak hosszabb lejton vagy emelkedon valtok - lenyegesen ritkabban.
Kulon penzt nem adnek erte, de hogy hasznaltam par honapig, azert nem hulyeseg. Epp annyi ertelme van, mint a seatpost remotenak.
Persze, minden attól függ... mondjuk én a seatpost remote-ot soha nem áldoznám be a teló remote-ra, nálam annak van csak értelme.
#1164
Posted 2017. October 03. - 20:51
Egy konnyu xc gepnel mas teszta... tekersz fel akar kiallva az emelkedon, majd jon egy razos lejto, ilyenkor nem konnyu elengedni a kormanyt, vagy pl ilyen nagysebessegu lefel terepvaltasoknal is praktikus, ha tenyleg hatekonyan akarsz tekerni. Tav nelkul inkabb hagyom trail allasban, es csak hosszabb lejton vagy emelkedon valtok - lenyegesen ritkabban.Azért nem kell rá... a shapeshifter remote-ot is leszedtem. 1x váltó meg a dropper elég
Kulon penzt nem adnek erte, de hogy hasznaltam par honapig, azert nem hulyeseg. Epp annyi ertelme van, mint a seatpost remotenak.
Edited by arn, 2017. October 03. - 20:53.
#1165
Posted 2017. October 03. - 20:46
#1166
Posted 2017. October 03. - 20:43
Remotetal kicsit nagyobb az inger kapcsolgatni...
Azért nem kell rá... a shapeshifter remote-ot is leszedtem. 1x váltó meg a dropper elég
#1167
Posted 2017. October 03. - 20:42
Nna megnéztem, az enyém még olyan, mint a képen, ha tekergetem nem ér hozzá. De az a gumigyűrű középen nem semmi 😃 Végülis nem egy drága villa, belefér...Talaltam robbantott abrat rola.
Kiváncsi leszek Canyonék mit mondanak erre a lockolós dologra.
#1168
Posted 2017. October 03. - 20:40
Szerintem sokakat nem igazán érdekel a lockout aszfalton sem, azért van a teló hogy dolgozzon... Én a Nerve-en csak akkor használom ha kiállva tekerek, a Strive-on meg nem is emlékszem mikor zártam utoljára pedig azzal megyek a legtöbbet.
Remotetal kicsit nagyobb az inger kapcsolgatni... amugy en sem tekergetem annyit. De igy egy szakaszon tobbszor is, most kicsit hianyzik is, lehet visszarakom majd.
Edited by arn, 2017. October 03. - 20:42.
#1169
Posted 2017. October 03. - 20:37
Jesszusom Ettől féltem. Köszi, hogy megnézted! Beállítom kezdőoldalnak a ridefox.com/recall-t
Az is érdekes, hogy ez csak engem idegesít, pedig sztem sokan így működnek, hogy 5-10km aszfalt és csak utána jön az erdő...
Üdv.,
Szerintem sokakat nem igazán érdekel a lockout aszfalton sem, azért van a teló hogy dolgozzon... Én a Nerve-en csak akkor használom ha kiállva tekerek, a Strive-on meg nem is emlékszem mikor zártam utoljára pedig azzal megyek a legtöbbet.
#1170
Posted 2017. October 03. - 20:27
#1171
Posted 2017. October 03. - 20:26
😃Jesszusom😃 Ettől féltem. Köszi, hogy megnézted! Beállítom kezdőoldalnak a ridefox.com/recall-t😃Lementem a pincebe megnezni... valoban ugy mukodik, ha terheletlenul lockolod, es terheled, akkor beszorul a kapcsolo, amig vissza nem kerul a terheletlen pozicioba. Ha terhelve kapcsolod, akkor nincs problema, es akkor sem, ha a masik ket allasbol indulsz ki. Szvsz ez ilyen, valszeg elcsesztek a konstrukcioban vmit.
Az is érdekes, hogy ez csak engem idegesít, pedig sztem sokan így működnek, hogy 5-10km aszfalt és csak utána jön az erdő...
Üdv.,
#1172
Posted 2017. October 03. - 20:23
#1173
Posted 2017. October 03. - 20:14
Edited by arn, 2017. October 03. - 20:17.
#1174
Posted 2017. October 03. - 19:15
En inkabb menet kozben szoktam allitani, es remote nelkul nem kapcsolgatom annyit. Remotetal nekem is volt ilyen gondom, azota nem, de lehet csak azert, mert nem kerultem ilyen helyzetbe.
De ha ilyen az egesz, akkor lehet a feszesebb bovden sem fogja visszahuzni - mert valszeg nem is a bovden feladata, az csak azert kell, hogy feszesen tartsa a bovdenrogzitest, a lock meg magatol old le. Olyan, mintha egy retesz lenne, ami akkor old, ha eler a becsuszo egy szintet - ha a lock kiakadt, es felrantottad, akkor visszaugrott (ugyanez tortenik az elso bukkanonal). De ez csak egy tipp, nem neztem meg a szereleset.
En is azt gondoltam, hogy tutira az allito cso van rossz helyen, de visszahuztam a csavart, a knob nem mozog, de a cso csak minden masodik allasban van kozepen. Eleg melyen van az egesz, igy kicsit nehez volt megvizsgalni - de mintha maga az lenne ferde, amire rakerul az allito. Csak kerdes, hogy mi a rossebtol ferdulhetett el? Majd megnezem megegyszer.
Kiprobáltam, hogy álló helyzetben eresztek egy kis levegőt a villából úgy hogy közben lockolva van. Na ezután sem tudom eltekerni a kart. Direkt kipróbáltam a Nerve-n is, de az nem csinál ilyet, lockolva ráhasalok a kormányra és simán át tudom rakni trail-be.
#1175
Posted 2017. October 03. - 18:23
Nem kéne, hogy ilyen legyen, mert ha lockolva elindulsz otthonrol és útközben át akarod kapcsolni a CTD remote-tal, akkor a tárcsát nem húzza vissza a rugó és ez miatt lesz egy felesleges 1-2cm bowdened és "szétesik" a remote feszesség állító csője a kormányon Az átalakítás után viszont fizikailag nem tudom a locked-ből menet közben arréb tekerni ezért sakk-matt. A Nerve-ben még Float 32 van, annak nincs ilyen betegsége. Azért nézd meg légyszíves, hátha Neked is ilyen...
Rebound: tegnap állítottam, de nekem nem kóvályog semerre. Nem lehet, hogy csak a piros "gomb" lazult le a tengelyen?
Üdv.,
En inkabb menet kozben szoktam allitani, es remote nelkul nem kapcsolgatom annyit. Remotetal nekem is volt ilyen gondom, azota nem, de lehet csak azert, mert nem kerultem ilyen helyzetbe.
De ha ilyen az egesz, akkor lehet a feszesebb bovden sem fogja visszahuzni - mert valszeg nem is a bovden feladata, az csak azert kell, hogy feszesen tartsa a bovdenrogzitest, a lock meg magatol old le. Olyan, mintha egy retesz lenne, ami akkor old, ha eler a becsuszo egy szintet - ha a lock kiakadt, es felrantottad, akkor visszaugrott (ugyanez tortenik az elso bukkanonal). De ez csak egy tipp, nem neztem meg a szereleset.
En is azt gondoltam, hogy tutira az allito cso van rossz helyen, de visszahuztam a csavart, a knob nem mozog, de a cso csak minden masodik allasban van kozepen. Eleg melyen van az egesz, igy kicsit nehez volt megvizsgalni - de mintha maga az lenne ferde, amire rakerul az allito. Csak kerdes, hogy mi a rossebtol ferdulhetett el? Majd megnezem megegyszer.
#1176
Posted 2017. October 03. - 16:09
A valaszt nem szoktak elsietni. Irhatnal bovebben errol a strive cf-rol, miert kuldted vissza?
Régóta szerettem volna valami normális Endurót és amúgy is Canyon párti vagyok, de a 4k eurot sokaltam érte. Alut valami miatt nem akartam, pedig a Nervet ütöm-vágom és mindig úgy szállok le róla, hogy ez a világ legjobb bringája Aztán jött a Tour alatti leárazás és ~3200 körülre lenyomták a CF 7.0-et. Volt aluból 2017-esnek "hazudott" sima nem race kivitel, a CF-ből viszont csak Race. 178cm/81cm vagyok, ez tök jó, mert pont M/L határon vagyok a méretekből. A Nerve-m "M"-es és a gyári wcs csővel még jó volt (van valamennyi hátrahajlása), amióta viszont belepaszíroztam a Fox Transfert (0 hátrahajlás), azóta kicsit rövidnek érzem, mindegy most 90-es szárral már tűrhető. Nna szóval gondoltam, hogy jó lesz nekem az M-es Race Strive, az elvileg úgyis L-es váz, egyszer élünk, majd kicsit nyújtózkodom. Erre küldtek egy "S Race/M" matricás méretet. Ránézésre nem tudtam eldönteni, hogy mi van, ezért összeraktam és kipróbáltam. Közben írtam nekik, hogy sz@r van a palacsintában, valószínüleg rossz méretet küldetek. Viszonylag gyorsan válaszoltak, hogy próbáljam ki, aztán ha nem jó akkor mehet a komplett refound process Kipróbáltam, fészkalódtam rajta, tologattam magam az ülésen + igazság szerint az 1x11 + 27,5 kombó nem jött be, a 29-eshez képest nekem lassú. Elől 30-as tányér, hátul 10-42 pont nem jó azokon a traileken, ahol járok. Fölfelé sok, lefelé kevés. Úgyhogy nagylevegő és kértem a refoundot, amibe majdnem beleőrültem A visszaküldés viszonylag profin működött, bár kellett egy kicsit kreatívkodnom a UPS-el, hogy ne húzodjon sokáig a dolog, de két nap múlva felvették a csomagot és 4 nap múlva Koblenz-ben volt. Gondotam, hogy pár nap amíg kicsomagolják és átnézik, hogy mit küldtem vissza, de utána még 3hetet vártam + írkáltam nekik mire visszakaptam a lóvét. Persze a visszatérítés és a vásárlás között mozgott annyit a forintunk, hogy buktam rajta 40k-t. Említettem nekik, hogy nekem jobb lenne a csere, nem kell a visszatérítés, mert ha közben elfogy a jó méret, akkor agyvérzést kapok. De ezek németek, a SAP-ban kell nekik a mínuszos számla, cserélni nem tudnak Na el is fogyott az M-es Kérdeztem, hogy ilyenkor mi van, mert nem én b@sztam el a rendelést, de ehhez három levélváltás kellett mire elismerték, hogy Ők voltak a hunyók. Egyébként meg sajnálják, várjam meg a 2018-as szériát A méretezés egyébként is agyrém, a supportjuk küldött egy kiollózott táblázatot, hogy a 2015-16 -os Striveoknál még létezett a dupla méretezés (generic/race), a 2017-esnél viszont már nem. Rákérdeztem, hogy akkor nekem 2016-os vázzal küldték-e, mert "race S/M" volt rajta? Azt válaszolták, hogy a gyári szám alapján nem, mert 2017-es a váz... "Röviden" ennyi, aztán addig nézegettem az Exceed-et amíg megrendeltem
#1177
Posted 2017. October 03. - 15:30
Nem kéne, hogy ilyen legyen, mert ha lockolva elindulsz otthonrol és útközben át akarod kapcsolni a CTD remote-tal, akkor a tárcsát nem húzza vissza a rugó és ez miatt lesz egy felesleges 1-2cm bowdened és "szétesik" a remote feszesség állító csője a kormányon Az átalakítás után viszont fizikailag nem tudom a locked-ből menet közben arréb tekerni ezért sakk-matt. A Nerve-ben még Float 32 van, annak nincs ilyen betegsége. Azért nézd meg légyszíves, hátha Neked is ilyen...
Rebound: tegnap állítottam, de nekem nem kóvályog semerre. Nem lehet, hogy csak a piros "gomb" lazult le a tengelyen?
Üdv.,
#1178
Posted 2017. October 03. - 15:25
Leadtam hibára Canyonéknak, most három-négy napig malmozhatok, mire válaszolnak... Túl vagyok már egy komplett bringa visszaküldésen (augusztus Strive CF), nem szeretném ismét eljátszani.
A valaszt nem szoktak elsietni. Irhatnal bovebben errol a strive cf-rol, miert kuldted vissza?
#1179
Posted 2017. October 03. - 14:54
Tav nelkul sokkal kevesebbet tekergetem jo trail modban, aszfalton szoktam csak lockolni, illetve leoldani hosszabb lefeleken.
Tegnap viszont az tunt fel, hogy lifeg a rebound tekeroje (ami egy hosszu alu cso), hazaerve meghuztam kozepen egy csavart, ugy latszik lelazult par honap alatt. A masik, ami korabban nem tunt fel hogy minden masodik kattanasnal beleer ez a hosszu cso a lab falaba. Tehat a tengely nem egyenesen forog, hanem csale. Ez masnak is ilyen? Minden masodik fordulatnal egyenesen all.
Az elejen egyszer beallitottam meg az utcan, nem nagyon nezegettem, hogy lehet tekerni (amugy is nehezkes kicsit elerni), de szvsz feltunt volna. A beallitast nem befolyasolja, de fura...
#1180
Posted 2017. October 03. - 10:32
Nah megcsinaltam az atszerelest... ez az oval nem egyszeru. Baromi erzekeny a lanchosszra (bar ez inkabb a valtozo fogszelesseg sajatossaga), a shimano patentszemmel megizzadtam, nem akart sehogysem osszepattanni teljesen, addig dobalta a lancot, illetve szorult rajta. Az ajanlott +4 szemmel raktam fel (3+patentszem).
Es a fenet nem rangatja a lancfeszito kuplungjat. 46os fogaskereken, nagyon szembetuno. Szvsz ajanlott is utanaallitani, nekem eleg feszesen volt - a nagyobb fogaskerekeknel az tunt fel, hogy olyan, mintha szorulna a lanc, kuplung nelkul meg siman valt. Kicsit lazitottam rajta, amig hasonlo lett a kuplung nelkuli allapothoz. Majd meg lehet finomitani kell rajta, mert allvanyon rendesen valtott, de terheles alatt bizonyos fokozatok nem futottak szepen.
Tekertem vele egy rovidet, kb az elso ot percben volt fura, siman porgetve en nem erzek semmit, erobol tekerve kaptaton mintha lenne vmi... de majd hosszutavon ugyis latom a logokbol.
Squirt is "installalva" sot megcsinaltam a cx bringan is.
Leszedtem a telo tavjat, kb egy 3mmes rugot es egy 1mmes golyot kellett a visszaalakitashoz "beultetni" 2cm melyre, olyan volt, mintha orat szereltem volna, es nem bringat.
10kg alatt a bringa pedalostol gpsestol.
Sziasztok, eddig csak olvastam a fórumot, de mostantól bekapcsolódnék
Kedves arn! Pár hete rendeltem egy Exceed CF SL Di2-t, ugyanezzel a Fox 32 step-cast villával. A CTD remote nekem is szúrta a szemem, a Nerve-n nincs és nem is hiányzott soha, ezért én is átalakítottam. Viszont már a remote-val is néha "kitolta" a bowdent és lockolva maradt a villa, de nem igazán érdekelt, mert tudtam hogy lecserélem. Viszont csere után a jelenség megmaradt és idegesít is: ha nincs terhelés a villán, akkor simán tudom kapcsolgatni a módokat, de ha alapból lockolva van és ráterhelek vagy elindulok, akkor nem lehet átkapcsolni. Ha nem lockolva indulok akkor simán lehet kapcsolgatni ismét. Neked nincs hasonló gondod vele? Leadtam hibára Canyonéknak, most három-négy napig malmozhatok, mire válaszolnak... Túl vagyok már egy komplett bringa visszaküldésen (augusztus Strive CF), nem szeretném ismét eljátszani.
Üdv.,