On-one Inbred váz lehet ez talán, vagy milyen?
Érdemes lenne írni a csávónak, hogy átfestett+átmatricázott vázat árul...
On-one Inbred váz lehet ez talán, vagy milyen?
Érdemes lenne írni a csávónak, hogy átfestett+átmatricázott vázat árul...
a hegesztesek is randak... legalabbis a giantnel ezt sokkal jobban tudjak, arrol mindig azt hiszik, hogy karbon. ettol fuggetlenul ez egy nagyon jo csomag ezert az arert.
nekem az a gondom ezzel a terepezos-koskormanyos dologgal, hogy korabban volt a cx, most meg kitalaltak a szelesebbkereku endurance bringakat, meg grailt es monstercrosst meg anyamtudja mit. gumikkal en vegigprobaltam cxen a 25-35ig mindent, azt kell hogy mondjam, hogy a 33-35 az idealis mindenes gumimeret vegyes terepre (nekem vmi slick/semislick jon be, de kinek mi). ez ala akkor mennek, ha nagyon sok az aszfalt, csak akkor ott az endurance, efole meg ha tenyleg terepen hasznalod. ha viszont terepenen hasznalod foleg, akkor minek az aero elony, oda tokeletes az xc.
vegyesen hasznalva... terepen szerintem fun, a szimpla erdei osvenyek is elvezetesek rajta, az meg montival unalmas. a masik, hogy eleg sokat lehet tanulni belole, mert itt nem segit ki a technika - 35mm, merev, ha hibazol, buntet.
akkor vennek megint ilyen oszvermegoldast, ha egyetlen bringam lenne (amugy xc+endurance).
Én nem tudom hova tenni ezeket de veszik ôket, úgyhogy lehet hogy bennem a hiba. Terepen nekem monti, ezekkel szerintem csak fölöleges szenvedés. Egy darabig volt full merev montim, da hamar visszaraktam bele a telót mert nem láttam értelmét annak sem. Ha egy erdei ösvény kezd unalmas lenni akkor gyorsabban kell menni és már nem lesz az, én inkább úgy tanulok.
a hegesztesek is randak... legalabbis a giantnel ezt sokkal jobban tudjak, arrol mindig azt hiszik, hogy karbon. ettol fuggetlenul ez egy nagyon jo csomag ezert az arert.
nekem az a gondom ezzel a terepezos-koskormanyos dologgal, hogy korabban volt a cx, most meg kitalaltak a szelesebbkereku endurance bringakat, meg grailt es monstercrosst meg anyamtudja mit. gumikkal en vegigprobaltam cxen a 25-35ig mindent, azt kell hogy mondjam, hogy a 33-35 az idealis mindenes gumimeret vegyes terepre (nekem vmi slick/semislick jon be, de kinek mi). ez ala akkor mennek, ha nagyon sok az aszfalt, csak akkor ott az endurance, efole meg ha tenyleg terepen hasznalod. ha viszont terepenen hasznalod foleg, akkor minek az aero elony, oda tokeletes az xc.
vegyesen hasznalva... terepen szerintem fun, a szimpla erdei osvenyek is elvezetesek rajta, az meg montival unalmas. a masik, hogy eleg sokat lehet tanulni belole, mert itt nem segit ki a technika - 35mm, merev, ha hibazol, buntet.
akkor vennek megint ilyen oszvermegoldast, ha egyetlen bringam lenne (amugy xc+endurance).
Edited by arn, 2018. October 31. - 14:49.
Hu a 105os ezustben... teljesen franko. Az uj 105os fek sem gnom, bar nekem tul agressziv a gumi. Ez igy szerintem nem gyorsabb, mint egy monti.
A geoja kicsit fura 80-90es stucnival.
Azért az a merevítés a felsôcsô és az üléscsô találkozásánal elég randa... Mondjuk montira is lehet ugyanilyen gumit rakni és valóban nem lesz gyorsabb annál, nem beszélve arról hogy montival a lefeléket lehet élvezni is nemcsak túlélni...
(GCN-en pont volt egy 'Iceland adventure' a Si gravellel ment a Neil meg montival.)
Gyárthatják bárhol ha ott a technológia és van normális QC.
ezt én tudom.
ettől független a vietkong nagylábat kicsit szokni kellett a szemnek.
Csak leírtam a saját véleményemet, sajnálom, ha a lelkedbe gázoltam
Senki nem várt magyarázatot Tőled, mindenki olyan bringát vesz, vagy nézeget, amilyet akar. Béke.
Nem gázoltál. Kérdeztél (kérdőjel volt az én hsz-emet idéző mondatod végén), válaszoltam, illetve vissza is kérdeztem, mert nem volt (számomra) érthető, amit írtál.
Ja, béka béke.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Csak leírtam a saját véleményemet, sajnálom, ha a lelkedbe gázoltamBiztosan késő volt már mikor írtál. (Vagy nekem van még korán.) Nem írtam, hogy bestbuy (oké, az alsó sorban valóban ott van, #sokmáshülyeséggelegyütt...), sem hogy hiánypótló, etc. Annyit írtam, hogy inkább venném ezt. Az is ott van, hogy ez az én véleményem. "Megmagyarázni"? Ezt nem értem, miért kellene bármit magyarázni? A marketing anyaggal kapcsolatos kérdéseidet itt kellene feltenni.
13kg? Ó, lehet, meg sem tudnám emelni... Bár ahogy visszaolvastam, a canyon 11,5kg-ja is lesz 12kg, mire megérkezik...
Tudom, hogy van, akinek nagyon fontos, mert sok-sok értékes nemtudommi múlik azon, hogy QR vagy átmenő tengely van hátul. Sajnos az én korlátozott képességeim eddig kevésnek bizonyultak ahhoz, hogy a hátsó QR határait feszegessem. Így eddig nálam szóba sem került ez a "probléma". De igyekszem fejlődni, a legközelebbi bringámnál erre is figyelek majd....
Hu a 105os ezustben... teljesen franko. Az uj 105os fek sem gnom, bar nekem tul agressziv a gumi. Ez igy szerintem nem gyorsabb, mint egy monti.Budget (alu) Grails in the house
https://www.canyon.c...-hu/road/grail/
https://bikerumor.co...etails-pricing/
Edited by arn, 2018. October 31. - 08:22.
Itt vmit nagyon benéztek. Vagy alul tervezték a varratokat, vagy spórolni akartak, ami papíron jól nézett ki, azonban a valóságban nem adta ki. QC, azt gondolnám, hogy csak van kint vki a fritzektől, aki felügyeli a gyártási folyamatot...ha nincs, most már lesz.
Ha valami alul van tervezve azon a QC nem segít. Nem hinném hogy spórolni akartak, csak kicsit elszámolták magukat. A valós használat nem ugyanaz mint a számítógépes modellezés vagy a limitált tesztelés.
Gyárthatják bárhol ha ott a technológia és van normális QC.
Itt vmit nagyon benéztek. Vagy alul tervezték a varratokat, vagy spórolni akartak, ami papíron jól nézett ki, azonban a valóságban nem adta ki. QC, azt gondolnám, hogy csak van kint vki a fritzektől, aki felügyeli a gyártási folyamatot...ha nincs, most már lesz.
azért egy patinás márka (nem kanyon ) 3800 dezsős karbon enduro vázán látott matricától az én szemöldököm is felcsúszott kissé . az volt rajta hogy "made in vietnam".
amúgy másik "kockás" német márka meg kambodzsa, félmilla alatti kona szintén ott meg malájzia...
na on
Gyárthatják bárhol ha ott a technológia és van normális QC.
Nem irtam, hogy baj... mindet a kornyeken gyartjak.
azért egy patinás márka (nem kanyon ) 3800 dezsős karbon enduro vázán látott matricától az én szemöldököm is felcsúszott kissé . az volt rajta hogy "made in vietnam".
amúgy másik "kockás" német márka meg kambodzsa, félmilla alatti kona szintén ott meg malájzia...
na on
Budget (alu) Grails in the house
https://www.canyon.c...-hu/road/grail/
https://bikerumor.co...etails-pricing/
Edited by steveadorjan, 2018. October 30. - 22:36.
most mar ezt is tudjuk
Manufacturer(s): A&I Industries Ltd., of China
Importer(s): Canyon USA, Carlsbad, Calif.
Distributor(s): Canyon USA, Carlsbad, Calif.
Manufactured In: China
Szerintem tökmindegy hol gyártották mert a 'megoldás' tervezési hibára utal:
"began manufacturing a new set of chainstays with relocated and reinforced welds to increase durability"
Edited by 950sm07, 2018. October 30. - 10:38.
most mar ezt is tudjuk
Manufacturer(s): A&I Industries Ltd., of China
Importer(s): Canyon USA, Carlsbad, Calif.
Distributor(s): Canyon USA, Carlsbad, Calif.
Manufactured In: China
Én nem látom miért lenne ez bestbuy... Értem hogy trail HT a marketing szlogen, meg fontosabb a "flow élmény", mint az hogy 13 kg a bringa dropper nélkül, de a gyorszáras hátsó kereket mivel lehet ebben a (természetesen hiánypótló, a sportot alapjaiban megváltoztató) kategóriában megmagyarázni?
Biztosan késő volt már mikor írtál. (Vagy nekem van még korán.) Nem írtam, hogy bestbuy (oké, az alsó sorban valóban ott van, #sokmáshülyeséggelegyütt...), sem hogy hiánypótló, etc. Annyit írtam, hogy inkább venném ezt. Az is ott van, hogy ez az én véleményem. "Megmagyarázni"? Ezt nem értem, miért kellene bármit magyarázni? A marketing anyaggal kapcsolatos kérdéseidet itt kellene feltenni.
13kg? Ó, lehet, meg sem tudnám emelni... Bár ahogy visszaolvastam, a canyon 11,5kg-ja is lesz 12kg, mire megérkezik...
Tudom, hogy van, akinek nagyon fontos, mert sok-sok értékes nemtudommi múlik azon, hogy QR vagy átmenő tengely van hátul. Sajnos az én korlátozott képességeim eddig kevésnek bizonyultak ahhoz, hogy a hátsó QR határait feszegessem. Így eddig nálam szóba sem került ez a "probléma". De igyekszem fejlődni, a legközelebbi bringámnál erre is figyelek majd....
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"