
Jelentkezz be Regisztrálj

Canyon
#581
Írta 2019. január 18. - 23:03

#582
Írta 2019. január 18. - 13:58

Nagyon jó lett az új neuron geometriája, nekem még a felszereltség is nagyon tetszik ennyi pénzért. canyon.com/de-hu/mtb/neuron/2019/neuron-al-7-0.html
De hogy lehet megtudni, hogy a váz és a villa boost vagy csak sima 142/100? A vázhoz és a villához nem írnak semmit, a kerék meg igazán bármi lehet, ráadásul ilyen, hogy XA Trail nem is létezik a mavic kínálatában: https://shop.mavic.c...tb/wheels.html
Továbbá, ha jól látom, itt meg hátra 25 mm-s előre 30 mm-s felnik kerülnek, ami érthetetlen, ja, és az sem derül ki, hogy most ez külső, vagy belső felniszélesség...
static.canyon.com/img/cache/8d/d/479027ddb0fbbf0386576853da5b9.jpg
Megnézheted a 2019-es YT Jeffsyket is, bár 2300 euró a Jeffsy 29 AL Base, míg a Neuron AL 7.0 háromszázzal kevesebb. Nagyjából hasonló felszereltségűek. A geometriájuk meg ilyen:


#583
Írta 2019. január 17. - 22:18

#584
Írta 2019. január 15. - 14:32

keréknél azt írja boost
mavic meg ált belsőt ad meg
Most látom, hogy német nyelvi beállításokkal vannak részletek a váznál, keréknél, villánál, és ott írják, köszi! Angol beállításnál nincsenek meg ezek a legördülő menük.
#585
Írta 2019. január 15. - 14:20

Nagyon jó lett az új neuron geometriája, nekem még a felszereltség is nagyon tetszik ennyi pénzért. https://www.canyon.c...on-al-7-0.html
De hogy lehet megtudni, hogy a váz és a villa boost vagy csak sima 142/100? A vázhoz és a villához nem írnak semmit, a kerék meg igazán bármi lehet, ráadásul ilyen, hogy XA Trail nem is létezik a mavic kínálatában: https://shop.mavic.c...tb/wheels.html
Továbbá, ha jól látom, itt meg hátra 25 mm-s előre 30 mm-s felnik kerülnek, ami érthetetlen, ja, és az sem derül ki, hogy most ez külső, vagy belső felniszélesség...
keréknél azt írja boost
mavic meg ált belsőt ad meg
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#586
Írta 2019. január 15. - 14:12

Nagyon jó lett az új neuron geometriája, nekem még a felszereltség is nagyon tetszik ennyi pénzért. https://www.canyon.c...on-al-7-0.html
De hogy lehet megtudni, hogy a váz és a villa boost vagy csak sima 142/100? A vázhoz és a villához nem írnak semmit, a kerék meg igazán bármi lehet, ráadásul ilyen, hogy XA Trail nem is létezik a mavic kínálatában: https://shop.mavic.c...tb/wheels.html
Továbbá, ha jól látom, itt meg hátra 25 mm-s előre 30 mm-s felnik kerülnek, ami érthetetlen, ja, és az sem derül ki, hogy most ez külső, vagy belső felniszélesség...
2019-ben minden Boost-os fôleg egy új modellen. A felniszélesség szerintem belsô, mert ha külsô lenne akkor a 25 az ~21-es belsôt jelentene és 2,35-ös gumit arra ma már senki nem tesz. Elöl a 30-ast kanyarban jobban lehet terhelni anélkül hogy a gumi deformálódna. Én mindkettôre 30-ast raktam volna, de gondolom a 25-ös 3€-val olcsóbb volt és emiatt kitalálták rá hogy "save weight and improve power transfer".
A 'Chat'-en meg lehet kérdezni ôket.
#587
Írta 2019. január 15. - 13:50

Nagyon jó lett az új neuron geometriája, nekem még a felszereltség is nagyon tetszik ennyi pénzért. https://www.canyon.c...on-al-7-0.html
De hogy lehet megtudni, hogy a váz és a villa boost vagy csak sima 142/100? A vázhoz és a villához nem írnak semmit, a kerék meg igazán bármi lehet, ráadásul ilyen, hogy XA Trail nem is létezik a mavic kínálatában: https://shop.mavic.c...tb/wheels.html
Továbbá, ha jól látom, itt meg hátra 25 mm-s előre 30 mm-s felnik kerülnek, ami érthetetlen, ja, és az sem derül ki, hogy most ez külső, vagy belső felniszélesség...
#588
Írta 2019. január 15. - 12:50

Hát majd legközelebb ha lesz némi időm.
Van ott rendesen hely az a lényeg (és ez látszik is)
#589
Írta 2019. január 14. - 10:31

értékelem a szándékot, de ha alulról fényképezed, akkor jobban látszana, hogy mennyi a hely.
Nem az a lényeg, hogy mennyi, hanem, hogy van hely. De egyébként igen, ellenben így is köszi a képet, jó végre ezt látni élő példán is. Nem is értem, hogy pl. a geometria táblázat mellett mért nem alap a vázak esetében ez a férőhely megadása, adott felnivel adott gumival. Jó lenne referenciának, könnyebb lenne belőle legalább számolni, hogy mi fér el, és mi nem. Ha pedig már annyi váz képet feltöltenek a gyártók innen-onnan fényképezve, akkor bőven beleférne erről a tájékról is, szerintem sok kérdést megelőzhetnének vele.
#590
Írta 2019. január 13. - 16:09

Mivel senki nem tudta a választ, gondoltam felteszek egy képet:
Canyon Exceed CF SL, 25 mm belső szélességű felni + 2.25-ös RaRa. Bőven jó azt gondolom, a különböző szélességű kerekeknek csak valami anyagi okai lehettek.
értékelem a szándékot, de ha alulról fényképezed, akkor jobban látszana, hogy mennyi a hely.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#591
Írta 2019. január 13. - 15:50

Mivel senki nem tudta a választ, gondoltam felteszek egy képet:
Canyon Exceed CF SL, 25 mm belső szélességű felni + 2.25-ös RaRa. Bőven jó azt gondolom, a különböző szélességű kerekeknek csak valami anyagi okai lehettek.
karakoram módosította - 2019. január 13. - 15:50
- Kisherceg kedveli ezt
#592
Írta 2018. november 28. - 11:52

Egészen meglepődtem, hogy a hátsó forgáspont gyakorlatilag nem mozdul meg, már-már indokolatlannak tűnik a jelenléte. Ennyi mozgást, főleg a karbon változat simán elviselne némi formatervezéssel, nem?
Ezt a 27,5 kerék a 29 vilában dolgot nem egészen értem, mi itt az újdonság? Manapság sok olyan bringa van, amiben 29-es villa van, de be lehet tenni a 27,5+ kerekeket, sőt, sok bringa ilyen kiépítésben is érkezik. Vagy itt hátul nem fér el a 29/27,5+?
130-as rugóútnál mozog az. Egy darabból gyártani az egész hátsó háromszöget 130-nál kicsit más (és költségesebb) lenne mint a 100-as Lux esetében.
27,5 kerék a 29-es villában nem 'újdonság' hanem valószínû pár €-t meg tudnak spórolni a dolgon, és lehet hogy így egyszerûbben megoldották a középcsapágy magasságának a megtartását is. Ugyanazon rugóút mellett a 27,5 és 29-es villák beépítési magassága között van ~20mm különbség. A 27,5 villába bemegy a 27,5+ kerék de a 29x2,2 már nem (2018 RS Lyrik 27,5-el próbáltam), a 29-esbe pedig minden, a 29+ is.
A 29-esben hátul elfér a 29x2,6 és akkor a 27,5x2,8 is, de a 29-re tervezett geo-val karcolná a talajt a pedál párszor ha valaki 27,5+ gumikkal használná. Tapasztalatom szerint állítható geometria nélkül nincs olyan gép amin lehet váltogatni a kerékméreteket és mindegyikkel ugyanolyan jó.
#593
Írta 2018. november 28. - 11:01

Egészen meglepődtem, hogy a hátsó forgáspont gyakorlatilag nem mozdul meg, már-már indokolatlannak tűnik a jelenléte. Ennyi mozgást, főleg a karbon változat simán elviselne némi formatervezéssel, nem?
Ezt a 27,5 kerék a 29 vilában dolgot nem egészen értem, mi itt az újdonság? Manapság sok olyan bringa van, amiben 29-es villa van, de be lehet tenni a 27,5+ kerekeket, sőt, sok bringa ilyen kiépítésben is érkezik. Vagy itt hátul nem fér el a 29/27,5+?
#594
Írta 2018. november 27. - 19:06

tetszetős bringa (már úgy a maga nemében.). szépen megmagyarázták a teló kapcsán bedobott költségcsökkentő trükköt is. egyébként lehet benne valami, majd kipróbálom.
Érdekes elgondolás ez a 29-es teló 27-es kerékkel. Na kisherceg, nem kell a foxom a konádba? :DD
egyáltalán hazahoztad már?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#595
Írta 2018. november 27. - 18:49

szep ez a kek... fura, hogy felszereltsegben is ekkora szakadek van az alu es a karbon kozott, a vaz meg ranezesre nagyon mas, nem csodalkoznek, ha tekeres kozben is az lenne. a legkisebb felett nem nagyon eri meg az artobbletet. egy yt elleneben kiprobalnam
arn módosította - 2018. november 27. - 18:52
#596
Írta 2018. november 27. - 17:45

Jó, hogy megkapta a spectralnál bemutatott műanyag kábelvédő bizbaszt az alsócső, de azért jobb lenne, ha a nyeregcső kábele nem az alsócső aljában, majd a középcsapágynál kolbászolna, hanem kijönne ugyanott a műanyag védő alól, ahol a fékcső és meg hátsóváltó bovdene is, s az nyeregcső alján bemenne. Mert így most valószínű, hogy a középcsapágyat is ki kell szedni, ha nyeregcső vezetékével kell matatni...
Nincs azzal semmi baj. Nekem a Strive-ban is így van és 3 év alatt sosem kellett kivenni emiatt a középcsapágyat pedig volt párszor dropper ki-be. Ha bowden külsôt kell cserélni az újat összekötöm a régivel és áthúzom a vázon...
#597
Írta 2018. november 27. - 16:40

neuron cf
bikerumor.com/2018/11/27/canyon-neuron-cf-connects-with-more-riders-for-xc-trail-riding-fun/
Érdekes elgondolás ez a 29-es teló 27-es kerékkel. Na kisherceg, nem kell a foxom a konádba? :DD
Elsőre csak lestem, hogy mi ez a láncvilla forgáspont megoldás, mert úgy tűnt, hogy ami két oldal egymásba csúszik, azok minden oldalról zártak. De belső felén nem az, inkább U-alakú.

Jó, hogy megkapta a spectralnál bemutatott műanyag kábelvédő bizbaszt az alsócső, de azért jobb lenne, ha a nyeregcső kábele nem az alsócső aljában, majd a középcsapágynál kolbászolna, hanem kijönne ugyanott a műanyag védő alól, ahol a fékcső és meg hátsóváltó bovdene is, s az nyeregcső alján bemenne. Mert így most valószínű, hogy a középcsapágyat is ki kell szedni, ha nyeregcső vezetékével kell matatni...
blash módosította - 2018. november 27. - 16:41
#598
Írta 2018. november 27. - 14:36

Az elôzô Nerve/Neuron nekem borzalmas volt és nem tudtam megszokni a geóját, de ez teljesen rendben van a számok alapján, jó kis mindenes lehet.
#599
Írta 2018. november 27. - 13:59

- 950sm07 kedveli ezt
#600
Írta 2018. november 12. - 14:21
