ha mar a montizas tiltva van, megejtem az atszerelest m8100ra. egyben meg sose vettem szettet, sok szep doboz, tiszta karacsony
ha mar a montizas tiltva van, megejtem az atszerelest m8100ra. egyben meg sose vettem szettet, sok szep doboz, tiszta karacsony
ez jobban bejon, de semmivel sem olcsobb, vagy jobban felszerelt, mint a konkurencia.
En majd tervezem a monti lecsereleset emontira, de a kondimon mulik, hogy ahogy oregszik az ember lesz e mindig idom formaba lendulni. Sikon outival megyek lassabban, ahol max az a frusztralo, hogy az edzettebbek elmennek az ember mellett, de a monti elvezetehez kell egy szint, ami alatt kinlodas. Ezen segitene az emonti.
amig tudok, tekerek
Nagyon ronda lett ez a neuron:on. Montibol ketlem, hogy vennek valaha, talan ha me'g hetven korul is tekernek, amugy rasegiteses orszagutin gondolkodtam el melobajarosnak, ha mindennap meg kene tennem 80-90 km-t (ez mar oda-vissza), de ez nem fenyeget meg amugyis rohadt dragak. Ja, csak amiatt, hogy ne 25-os atlagot menjek, hanem legalabb 30-35-ost, ami azert onerobol eleg nehez lenne nekem.
normál pedelec-kel nem nagyon mennél 25-nél magasabb átlagot.
amúgy nem rossz egy pedelec monti, persze ha van mellette a garázsban 5-6 másik hagyományos bringa
Edited by blash, 2020. March 13. - 10:58.
Bűűűnronda mind a két masina...
Nekem optikailag nagyon fájnak ezek az elektromos bringák...de tudom és elfogadom, ez egyre inkább terjedni fog.
lejtozos bringa + beepitett felvono a legtobb ember nem tekerni akar elsosorban, plane nem felfele.
Bűűűnronda mind a két masina...
Nekem optikailag nagyon fájnak ezek az elektromos bringák...de tudom és elfogadom, ez egyre inkább terjedni fog.
Ha jól látom, csak eldugták az akksit, még csak a geometria sem változott.... Volt így ennek értelme? Személy szerint nekem az előző még jobban is tetszett, furcsán durung lett így teljesen rejtetten.
Nagy Canyon hívő vagyok, de villanyfronton sokkal inkább fordulnék a speci, vagy akár a merida felé is, igaz, ezeket már próbáltam, a Canyont meg még értelemszerűen nem.
Nezegettem mar egy joideje a canyon orszagutikat, de csak nem lett tobb hely a gumiknal. Az me'g aranylag elfogadhato lenne, hogy a felnifekes meg a nagyon versenysenyzos modelleknel nem csinalnak tobb helyet, de hogy a tobbinel is maradt a 25-28-as gumi, az elegge nevetseges. Pedig nem tavaly kezdodott a szelesebb gumi mania, siman kovethettek volna ezt az aranylag ertelmes trendet. Az ujrakaphato grail AL meg egy rossz vicc azzal az arral, inkabb kerestem mast.
Nekem 2018-as Ultimate CF SL DISC van ott az idei modellre 30 mm-t ír max szélességnek, annyit ránézésre simán bele is mernék tenni (mondjuk én 28 fölé nem akarok menni). Annál szerintem nem is változott 2018 óta a váz így szerintem ez az adat jó lehet a sajátomhoz is.
Canyon Ultimate CF SL DISC 8.0 - 2018
Ex: Focus Culebro SL 2.0 - 2014
errol beszelek... a cubehoz kepest a canyon ebikeok nagyon retronak neznek ki
viszont hogy a rossebbe lehet igy bringazni? atmegy csak mindenen agy nelkul. ebikeon gondolkodom par ev mulva, de ha ennyire tolerans mindennel szemben, igy sok elvezet nem lehet benne egy kicsit is lightosabb terepen, csak kapaszkodni kell a kormanyba.
Nezegettem mar egy joideje a canyon orszagutikat, de csak nem lett tobb hely a gumiknal. Az me'g aranylag elfogadhato lenne, hogy a felnifekes meg a nagyon versenysenyzos modelleknel nem csinalnak tobb helyet, de hogy a tobbinel is maradt a 25-28-as gumi, az elegge nevetseges. Pedig nem tavaly kezdodott a szelesebb gumi mania, siman kovethettek volna ezt az aranylag ertelmes trendet. Az ujrakaphato grail AL meg egy rossz vicc azzal az arral, inkabb kerestem mast.Eltűnődtem egy ilyenen, de a 30 mm gumi és szélesebb kormány lehetőségét el bírnám viselni.
Edited by blash, 2020. March 05. - 15:04.
nem volt korabban ez a link mar? jo par eve elerheto.
ezeket a "puttonyos" akkus megoldasokat szvsz azert akarjak kiszorni, mert jonnek az alsovazcsobe epitett akkus, sokkal szebb megoldasok (mint a yt, vagy a speci). igy ugy nez ki, mint mint vmi korabbi generacios ebike. de fejlesszek csak, az exceed utan ugyis vmi ilyesmit veszek.
most kihagyom a luxot, az exceed kap egy 1x12es frissitest, es kesz a kov par evre.
Melyik szettre esett a választás?
Pont én is a ray-ralph kombót tervezem feltenni 2,35-ös méretben, miért ne alapon. Szerintem a 25-30mm-s felnikre már nem hogy lehet tenni, hanem sokkal inkább való rá ez a méret. Főleg belső nélküli használattal várok tőle pozitív fejleményeket a 2,2-hez képest.
Belső nélkül használom a külsőket. Nem biztos, hogy a 25 mm elég ahhoz, hogy a 2.2 és a 2.35 között a különbségek kiugróak legyenek. 2.4 körül lehet már a 30 felé kellene legyen az a belső szélesség. De én is kíváncsi vagyok!
Hát elég szűkös az akciós kínálat! Persze nem fogják azokat a modelleket kirakni, amiket viszik mint a cukrot:)
Amúgy német fórumon is olvastam 2.35ös gumiról az exceedben, de ott se volt konkrét válasz. Én HT-ben feleslegesnek tartom, de ha ráguglizol mekkora a szélessége, akkor könyebb eldönteni, mennyire passzolna.
Olvasgattam én is. Volt akik nem éreztek különbséget nagyon, viszont a keréknél a többlet grammokat igen (ettől én is tartok mert nem grammozok, de a könnyű kerekeket fontosnak találom mert a bringa élvezhetőségét nagyon javítja (szóval nem a másodpercekről van szó)).
nem volt korabban ez a link mar? jo par eve elerheto.
ezeket a "puttonyos" akkus megoldasokat szvsz azert akarjak kiszorni, mert jonnek az alsovazcsobe epitett akkus, sokkal szebb megoldasok (mint a yt, vagy a speci). igy ugy nez ki, mint mint vmi korabbi generacios ebike. de fejlesszek csak, az exceed utan ugyis vmi ilyesmit veszek.
most kihagyom a luxot, az exceed kap egy 1x12es frissitest, es kesz a kov par evre.
Edited by arn, 2020. March 05. - 13:04.
Nekem pont elfogyott hátul a Racing Ralph, arra gondoltam felteszek előre a merev villába egy 2.35-ös Racing Ray külsőt és így megnézem hátul is elférne-e a 2.35-ös külső (a jelenlegi első Racing Ray-t addig elkoptatom fordítva felrakva hatul). Elvileg 2.25 a max az Exceed-be
25 mm széles (belső szélesség) felnire még talán van értelme 2.35-ös gumit húzni
![]()
![]()
, jól gondolom? Amúgy nincs rá szükség csak miért ne....
Amúgy vannak akciók mától: https://www.canyon.c...gndate=20200305
Hát elég szűkös az akciós kínálat! Persze nem fogják azokat a modelleket kirakni, amiket viszik mint a cukrot:)
Amúgy német fórumon is olvastam 2.35ös gumiról az exceedben, de ott se volt konkrét válasz. Én HT-ben feleslegesnek tartom, de ha ráguglizol mekkora a szélessége, akkor könyebb eldönteni, mennyire passzolna.
Nekem pont elfogyott hátul a Racing Ralph, arra gondoltam felteszek előre a merev villába egy 2.35-ös Racing Ray külsőt és így megnézem hátul is elférne-e a 2.35-ös külső (a jelenlegi első Racing Ray-t addig elkoptatom fordítva felrakva hatul). Elvileg 2.25 a max az Exceed-be
25 mm széles (belső szélesség) felnire még talán van értelme 2.35-ös gumit húzni
![]()
![]()
, jól gondolom? Amúgy nincs rá szükség csak miért ne....
Amúgy vannak akciók mától: https://www.canyon.c...gndate=20200305
Pont én is a ray-ralph kombót tervezem feltenni 2,35-ös méretben, miért ne alapon. Szerintem a 25-30mm-s felnikre már nem hogy lehet tenni, hanem sokkal inkább való rá ez a méret. Főleg belső nélküli használattal várok tőle pozitív fejleményeket a 2,2-hez képest.