Jelentkezz be Regisztrálj

Homokfúvás, bringafestés, eloxálás, stb. nagy topicja
#1021
Írta 2008. február 25. - 17:20

#1022
Írta 2008. február 24. - 22:11

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1023
Írta 2008. február 24. - 17:40

van egy régi acélvázam amin pár helyen leverõdött már a festés az évek alatt és azokon a helyeken elkezdett rozsdásodni, az lenne a kérdésem hogy van e valamilyen eljárás amivel meg lehet azt csinálni hogy a rozsdát lecsiszolni és lefújni valami lakkal, hogy ne rozsdásodjon újra, de azért a kis foltokat kivéve (ahol fémszínû maradna a váz) megmaradjon az eredeti festés?
#1024
Írta 2008. február 24. - 16:36

Sziasztok lenne egy kérdése,
ha valaki tuggyak segitcsen hogy mennyi lenne egy 26-os bicikli váz homokfuvása?
!választ elöre is kösz!
Itt Szolnokon kb. 2500 Ft-ból meg lehet úszni.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1025
Írta 2008. február 24. - 14:02

ha valaki tuggyak segitcsen hogy mennyi lenne egy 26-os bicikli váz homokfuvása?
!választ elöre is kösz!
#1026
Írta 2008. február 14. - 17:40

#1027
Írta 2008. február 11. - 17:48

Akkor már megnyugodtam mert szerencsére nem nagyok a sérülések. Meg tudnám én is csinálni a megfelelõ eszközökkel bár tapasztalatom nincs-e téren, de akkor egy szakember(fényezõ) a kisujjából elintézi az elmondottak alapján.

#1028
Írta 2008. február 11. - 14:56

Ez attól is függ milyenek a sérülések,milyen mélységben sértették a fényezést. Ha csak a lakk réteg sérült az semmiség,ha a felsõ réteg +a lakk az sem dráma. Ha a fémig , alapozoig sérült ugy másként kell eljárni. De egy fényezõ persze meg tudja csinálni. A "ködölés" az csak enyhe felületi sérülésre jó, utánna szárítás meleg levegõvel, igy "öregedik" a fényezés,és nem üt el a régebbi felülettõl. Majd mehet az egész egybe polirozása.Nekem egy olyan kérdésem lenne hogy lehetséges-e az hogy egy vázon oly módon hajtson végre egy szakember javítást hogy csak a lakkot csiszolja le (pihe-puha csiszolóval:)) és a kis hibákat szépen kijavítja. Tehát a lényeg eredeti festés marad, felirat minden (feliraton is kell egy kis részeket javítani).
Ezt ugye meg lehet csinálna, ha tud valaki ilyen embert véletlenül pls ossza meg velem! köszi
#1029
Írta 2008. február 10. - 23:01

gyakorlatilag bármelyik autófényezõ megcsinálja neked. Szaknyelven ezt ködölésnek hívják.
és az nem baj ha a feliratokon is kell egy pár helyen javítani?
mondjuk egy betû sarkát , az nem túl macerás egy fényezõnek?
kb mennyibe fájhat majd ez nekem, tudom hogy fényezõfüggõ, de kb?
jah és utána lakkozás is lenne...meg az is ugye hogy pár színbõl kéne pár mili, ilyennel foglalkoznak?
uhh most ugy érzem nagyokat lámulok ezekkel a kérdésekkel, de hát azért kérdezem itten

#1030
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Írta 2008. február 10. - 22:39


jövõhéten viszem a cuccokat szinterezni. Tudom google-el millió meg egy szinteres mûhelyet találok, de kérdésem az volna, hogy Ti ajánljátok-e vmelyiket? Ahol korrekt áron jól dolgoznak...
#1031
Írta 2008. február 10. - 22:35

Nekem egy olyan kérdésem lenne hogy lehetséges-e az hogy egy vázon oly módon hajtson végre egy szakember javítást hogy csak a lakkot csiszolja le (pihe-puha csiszolóval:)) és a kis hibákat szépen kijavítja. Tehát a lényeg eredeti festés marad, felirat minden (feliraton is kell egy kis részeket javítani).
Ezt ugye meg lehet csinálna, ha tud valaki ilyen embert véletlenül pls ossza meg velem! köszi
gyakorlatilag bármelyik autófényezõ megcsinálja neked. Szaknyelven ezt ködölésnek hívják.
#1032
Írta 2008. február 10. - 21:27

Ezt ugye meg lehet csinálna, ha tud valaki ilyen embert véletlenül pls ossza meg velem! köszi
#1033
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Írta 2008. február 08. - 20:09

#1034
Írta 2008. február 01. - 11:01

Hát akkor azt hiszem el kéne férnie a küllõknek...maximum tûreszelõvel kicsit megigazítom a lyukakat. De, hogy nincs az a vadállat, aki kimaszkolja mind a 32 szegecset az tuti
És akkor szinterre már nem kell lakk, ugye?
Porfestésre nem kell lakk. A festék önmagában is megfelelõen ellenálló.
#1035
Írta 2008. február 01. - 00:16

A kimaszkolásról meg szerintem ragassz bele valami gagyi küllõanyákat.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1036
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Írta 2008. január 31. - 19:32


És akkor szinterre már nem kell lakk, ugye?
#1037
Írta 2008. január 30. - 16:27

Áááá, érted, ha már égetem, akkor elviszem simán szinterezni, az sem sokkal drágább. Csak azon gondolkoztam, hogy pl. felninél a szinter után a küllõk ugye simán el fognak férni? Nem tudom mennyire vastag az a kiégett mûanyagréteg...
kb. 100 micronnal lehet kalkulálni.
Tehát egy körívnél ez 200 micron ami = 0,2mm
#1038
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Írta 2008. január 30. - 13:10

#1039
Írta 2008. január 28. - 21:41

Ha az ember nem vázat akar fényezni, hanem egyébb alkatrészeket (pl.: felnik, stucni, pedál, ilyesmik) akkor is érdemes szinterezni vinni, vagy elég az "otthoni felületkezelés" + spray-s festék + spray-s lakk kombó is?
Inkább ne. Vagy akkor valaki égetést is próbálj meg, fõleg a pedálnál. Én vázakat fújtam úgy, hogy alapozó, festék, lakk mindegyik 2 rétegbe, égetés nélkül, és nem sok mindent ér.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1040
Írta 2008. január 28. - 18:48
