Jelentkezz be Regisztrálj

Geometria - tekerési pozíció
#61
Írta 2006. május 10. - 14:27

#62
Írta 2006. május 10. - 13:06


Meglepõdve olvastam, hogy jobb irányítani a hosszú váz+ rövid stucni kombót. Szerintem fordítva, mentem így is, kanyarban és fordulásnál kifejezetten hátrányos a kis stucni, nem vezeti szépen a gépet. 100mm alá nem érdemes "adni" a stucniméretet normál alkat esetén.
#63
Írta 2006. május 08. - 11:33

#64
Írta 2006. május 06. - 14:16

#65
Írta 2006. május 02. - 11:55

#66
Írta 2006. április 29. - 19:00

#67
Írta 2006. április 29. - 18:22

Nagy vázat szeretek használni kissebb stucnival, mivel így könnyebben irányítható. Vagyis lesz valami hátrányom abból ha cm-emhez képest nagyobb vázat használok?
Városba sztem minél nagyobb a jó. Terepre ne, mert tökön vered magad.
#68
Írta 2006. április 29. - 17:52

#69
Írta 2006. április 29. - 15:36

Nem hinném. Testtartás szempontjából biztosan nem.Nagy vázat szeretek használni kissebb stucnival, mivel így könnyebben irányítható. Vagyis lesz valami hátrányom abból ha cm-emhez képest nagyobb vázat használok?
Sokan szeretik a hosszabb váz-rövidebb stucni kombinációt. Én is. Nincs orraesõs érzésed, lefele stabilabb, gyors kormányzást biztosít. Bár hosszú stucni is stabilizál, kevésbé ideges eleje (de ezt még nem próbáltam).
Technikás fölfeléken mondják hátránynak a nagyobb tengelytávot. Meg talán nehezebb, mert több váz...
Döbbenet hatása egyébként (szerintem) a fejcsõszögnek van.
Meg nagyobb váz felsõcsöve ált magasabban van. Ez okozhat:scared: némi meglepetést.
#70
Írta 2006. április 29. - 14:57

#71
Írta 2006. április 28. - 12:11

akár össze is lehetne vonni a két topicot - mindenesetre nézzetek bele!
Egy gondolat addig is: vigyázzatok a beállítások módosításánál: minden mindennel összefügg (pl. ha a lábadnak jobb helyzet miatt elõrébb tolod az ülést, akkor lehet, hogy utána hosszabb stucnit kívánsz!). Ha nem akarsz a hatásokba belezavarodni, egyszerre csak egy dolgon állíts - amíg nem derül ki, hogy az bevált-e, addig ne igazítsad hozzá a többit! (szerintem...)
üdv
#72
Írta 2006. április 28. - 08:35

#73
Írta 2006. április 27. - 22:05

#74
Írta 2006. április 27. - 17:22

34 éves vagyok 20 éve bringázom ,de sajnos mostmár csak a korház és a rendelõ között ,de javulok . Az idõfutam kormány kész öngyilkosság volt számomra, így utólag de ez lehet , HOGY CSAK AZ ÉN HÁTAMRA ILL. GERINCEMRE VONATKOZIK.Nagyon elvékonyodot a porckorongom .Igaz 5 éve montizom is,de azt most számûztem . Ha nem vagy eredménycentrikus ,akkor a kényelmet és a normális tartást helyezd elõnybe ,mert késõbb elveszítheted a munkahelyed is. Mindössze csak maximum 1 percrõl van szó egy óra alatt.Szerintem nem éri meg.
Sziasztok
#75
Írta 2006. április 27. - 15:02

Úgyhogy egy másik markolatra rápróbálok...
Egyébként az üléspozíció egy elég érdekes dolog. Szezon elején nincs is fenn a szarv, mert nem igénylem, még (újra) szokom a tartást a bringán, nyár végére meg már szinte csak azt markolászom, úgy kényelmes, ha jobban ki vagyok nyúlva. A nyerget+kormányt nem szoktam közben állítani (csak most hogy a ny.csõ és a kormány is új).
#76
Írta 2006. április 27. - 09:20

A légzési probléma biztos hogy nem a beállítás miatt van, ha -ahogy olvasható- nem extrém a beállítás (vagyis nagyon kis kormányméret és mondjuk 15 cm különbség a ynereg és kormány között). Ha mindig elõfordul, akkor orvoshoz kell menni, ha idõnként, akkor lehet, hogy pld. elõtte nem sokkal nehezen emészthetõt eszel...
#77
Írta 2006. április 26. - 21:44

Nekem az a problémám, hogy néhány kilométer után elkezd zsibbadni a kezem (mármint a tenyér és az ujjak). Ezen hogy lehet segíteni? Ha felemelem a kormányt, akkor borul az egész üléspozícióm, amit végre sikerült beállítani...
másik markolat, esetleg kesztyû?
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#78
Írta 2006. április 26. - 19:10

#79
Írta 2006. április 26. - 18:10

Sztem csak szokás kérdése, 3200 km-t mentem idén outin... Azt hiszem a hétvége után felteszem az idõfutamkormányt, megyek kínok kínjával legalább 1000 km-t és ha semmi javulás lemondok róla! nem csak a derekam áll be, hanem egyszerûen nem kapok levegõt. Pedig szerintem nincs mélyen a kormány, nincs tíz centi az ülés és a stucni között. Egy levegõvel elég nehéz lesz:DJA igen, valóban oútira írtam, amit írtam, mivel nem volt kiírva, hogy másról van szó, automatikusan erre gondoltam. Így a 270-es nyeregcsõméret sem áll, montikon általában 350-essel mennek. A hátfájás oka a legtöbbször valóban a rossz tartás (ha kipipáljuk a helytelen vázméretet és beállításokat), amit nem is olyan nehéz felvenni, vagy a nyak- és hátizmok gyengesége, esetleg kisebb gerincbántalmak. De lehet, hogy pld. csak egyszerûen meg kell szoknod a keróstartást (ha eddig nem mentél volna sokat és rendszeresen).

"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
#80
Írta 2006. április 26. - 13:52
